Gå til innhold

Ting du har vært litt treig med å skjønne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

41 minutter siden, Cuntzilla skrev:
 

Nå blir det veldig intimt her (kan man ikke være AB her? :ler:), men: 

Kommer sikkert av at jeg har gått i lange strekk på p-piller og at det ikke nødvendigvis er noe man legger merke til hver gang det skjer, men jeg satt da på toalettet i en alder av 27 med mild panikk og lurte på hva i huleste jeg feilet da det kom masse klar SNØRR ut av va-jay-jayen. 

Et googlesøk som jeg fryktet kom til å ende i konklusjonen kreft eller en trendy ny kjønnssykdom opplyste meg om det helt naturlige og månedlige fenomenet eggløsningsslim.. Hei Mona og Mikkel liksom, jeg er en jente på 15 som lurer på hva det rare i trusa mi er.

Å som jeg skulle ønske jeg var som deg! (savner også anonymfunksjonen litt nå..)

Min erfaring med pillen har vært kontinuerlig, som du kaller det, klar snørr, i flere år. Jeg vet ikke om jeg var treig med å skjønne hva det var eller om jeg bare aksepterte det. Pillen har jeg nå unngått siden, må nesten bare krysse fingrene for at jeg forblir singel :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 17.10.2018 den 17.29, Cuntzilla skrev:
 

Nå blir det veldig intimt her (kan man ikke være AB her? :ler:), men: 

Kommer sikkert av at jeg har gått i lange strekk på p-piller og at det ikke nødvendigvis er noe man legger merke til hver gang det skjer, men jeg satt da på toalettet i en alder av 27 med mild panikk og lurte på hva i huleste jeg feilet da det kom masse klar SNØRR ut av va-jay-jayen. 

Et googlesøk som jeg fryktet kom til å ende i konklusjonen kreft eller en trendy ny kjønnssykdom opplyste meg om det helt naturlige og månedlige fenomenet eggløsningsslim.. Hei Mona og Mikkel liksom, jeg er en jente på 15 som lurer på hva det rare i trusa mi er.

Måtte faktisk spørre mamma om dette for 2 år siden :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker dere The Rise and Fall of an Olympic Village medvirkende KLM? Husker dere at innbyggerne i Lillehammer ble kalt 'littlehammeroids'?

Vel, i år tok jeg den...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.10.2018 den 21.18, Marimba skrev:
 

At musikalen chess faktisk handler om sjakk må jeg si har gått meg hus forbi. 

😂😂 😂😂

Endret av Akvarium85
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Akvarium85 skrev:
 

Hahaha!! 😂😂 Som ekstrem Chess-fan synes jeg denne var dødsmorsom! 😂 Hva trodde du den handlet om? 😂 

Nå må det sies at sjakkspillet i musikalen i hovedsak er et utrykk for politikken da, så kanskje det er det du mener? Budskapet er jo først og fremst politisk, kald krig, øst/vest, US/USSR osv. :)

det eneste jeg forbinder med den musikalen er I know him so well, så jeg har vel alltid sett for meg et kjærlighetsdrama mellom to damer. Så hvertfall ikke for meg at det hadde noe med sjakk å gjøre. Den tanken har ikke slått meg en gang 😂

Endret av Marimba
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innså ikke før denne sesongavslutningen på Better Call Saul at Saul Goodman er en pun for " 's all good, man" 😬

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anoia skrev:
 

Innså ikke før denne sesongavslutningen på Better Call Saul at Saul Goodman er en pun for " 's all good, man" 😬

😦

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
6 minutter siden, Wonders skrev:

At denne leken kunne brukes sånn

 

giphy.gif?cid=3640f6095c0521ac5152394336

*løper på barnerommet å finner frem*

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.9.2018 den 17.36, _popcorn_ skrev:

Dem svarte overraskende raskt, postet svare lengre opp 😄 ikke at svaret hjelp så mye...  Hei! Vi kan nok ikke gi et sikkert svar på dette. Uttrykket er ikke nytt i norsk – vi finner det allerede i tekster fra 1940- og 1950-tallet, og muntlig har det sikkert vært brukt enda lenger. Ordboka NAOB trekker paralleller til det engelske uttrykket «have a banana», men sier ikke noe om opphavet: https://www.naob.no/ordbok/bolle_1
 

Kanskje det menes: "you're not you when you're hungry" så ta deg en bolle (eller banan) og kom til deg selv. ? 🤔

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Julekjedsomhet
On 10/14/2018 at 8:50 AM, Bløpp said:

Det er lett å se Hennig Olsen som "Henning Olsen". Har selv gjort det, blant annet når jeg skulle kjøpe den isen, og spurte om de hadde "Henning Olsen is" Ja, det var noen som ikke kunne stoppe å le, men det byr jeg på. 😄

Men sier de ikke Henning? Jeg hadde en i omgangskretsen en en gang som het Hennig til etternavn og til han sa alle Henning. Sa alle feil da tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på konsert her om dagen, å de spilte 'o holy night', aldri før har det slått meg at det er 'o helga natt' bare på engelsk.. 🤔🙄

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, kakemonsteret skrev:

En dag like før jul for en del år siden, så ringte det på døra i blokka der vi bodde. Jeg og sønnen min på 2 år åpnet. Der sto noen barn med nisselue og sang en julesang. Deretter rekte de frem en kurv det lå noen pepperkaker, litt twist og en mandarin oppi. Sønnen min tok en pepperkake og vi takket for fin julesang. De så litt rart på oss...

I ettertid så har jeg forstått at det er dette som er å gå julebukk.... og at det trolig var meningen å putte noe oppi kurven, og at de egentlig ikke spanderte av godsakene på oss... 😂

Jeg lo så mye at jeg vekte huset haha 😄 sånn feil kan man ta :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Pan skrev:

Jeg lo så mye at jeg vekte huset haha 😄 sånn feil kan man ta :) 

Det er så pinlig at jeg aldri har sagt det til noen. 😂 Heldigvis bodde vi ikke der lenge, så ingen av naboene vet hvem jeg er. 🙈

Jeg hadde jo hørt om julebukk, men visste ikke helt hva det innebar. Hadde aldri hatt besøk av noen eller gått selv.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svampebob og gjengen er mutert etter atomprøvesprengningene utført av USA i Bikini-atollen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle kjøpe med Oliver Twist for en,han hadde ikke mer igjen og bare måtte ha det.Jeg fant ikke det navnet på noen av twistposene,så kjøpte med meg den vanligste typen.Forstod ikke hvorfor han bare smilte anstrengt når jeg kom tilbake med  twisten,ikke spiste han noe av den heller. Tok sin tid før jeg forstod at  Oliver Twist er snus/skråtobakk...
 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...