Gå til innhold

Ting du har vært litt treig med å skjønne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når jeg startet på videregående i 2007 så hørte jeg ordet VGS for første gang, jeg hadde ingen anelse om at det var en forkortelse for videregående skole og trodde de mente VG 😂 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At Bardufoss ikke ligger i Bardu kommune, sånne ting irriterer logikken min... 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.3.2018 den 13.05, Tamsi skrev:

Har i hele mitt dumme liv lurt på hva som er forskjellen på balsam og conditioner uten å tenke så mye over det. Gikk et lite lys opp da jeg snart 25 år gammel ble opplyst om - av noen andre selvsagt- at det bare er det engelske ordet.

Jeg bare

Hva

Samme her. Da jeg var liten husker jeg at det ALLTID stod balsam på flaskene. Aldri conditioner. Trodde conditioner var en slags svakere hårkur, men ikke det samme som balsam. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
På 1.1.2019 den 4.40, kakemonsteret skrev:

En dag like før jul for en del år siden, så ringte det på døra i blokka der vi bodde. Jeg og sønnen min på 2 år åpnet. Der sto noen barn med nisselue og sang en julesang. Deretter rekte de frem en kurv det lå noen pepperkaker, litt twist og en mandarin oppi. Sønnen min tok en pepperkake og vi takket for fin julesang. De så litt rart på oss...

I ettertid så har jeg forstått at det er dette som er å gå julebukk.... og at det trolig var meningen å putte noe oppi kurven, og at de egentlig ikke spanderte av godsakene på oss... 😂

Hahaha 😂 Du må ha vært rimelig flau når du innså 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor Jæren er.

Er det ikke de store, flate landbruksområdene på Østlandet? Sikker på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza

Frem til jeg var 6-7 år så visste ikke jeg at prikken midt mellom priser var for å skille krone og øre så jeg trodde da at alle tallene var den hele summen, husker jeg syntes det var så sykt at for eksempel en liten sjokolade kostet over 1000kr 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
På 7.1.2019 den 18.48, charactouy skrev:

Svampebob og gjengen er mutert etter atomprøvesprengningene utført av USA i Bikini-atollen.

Hvor har du lest det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Winza skrev:

Hvor har du lest det?

Min ærede fars teori. Bikinibunnen - havbunnen ved bikini-atollen der de drev atomprøvesprengning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
11 minutter siden, charactouy skrev:

Min ærede fars teori. Bikinibunnen - havbunnen ved bikini-atollen der de drev atomprøvesprengning.

Så de var altså mennesker før men ble slik etter atomprøvesprengningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Winza skrev:

Så de var altså mennesker før men ble slik etter atomprøvesprengningen?

Nei, de var dyr som muterte til å bli menneskelige. Som Turtles.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
3 minutter siden, charactouy skrev:

Nei, de var dyr som muterte til å bli menneskelige. Som Turtles.

Ah, men det er bare en teori?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Winza skrev:

Ah, men det er bare en teori?  

En meget plausibel som sådan. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At Harry og Meghans sønn, som har fått navnet Archibald Harrison, er en oppkalling etter far; Harrison;  "Harry's son". Den tenkte ikke jeg over før noen sa det til meg. ;) 

Endret av SPOCA
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rakk å bli 28 før det gikk opp for meg at skiltene langs vegen som varsler om «teleskade» betyr tæleskade, og ikke at det er skade på telenettverket....🤦🏻‍♀️

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.5.2019 den 19.32, Winza skrev:

Hahaha 😂 Du må ha vært rimelig flau når du innså 🙊

Ja, kjempeflaut. Har aldri fortalt det til noen irl. Heldigvis innså jeg det ikke før vi hadde flytta derfra, jeg aner ikke hvem de er, og de aner forhåpentligvis ikke hvem vi er. 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 timer siden, malibu skrev:

Jeg rakk å bli 28 før det gikk opp for meg at skiltene langs vegen som varsler om «teleskade» betyr tæleskade, og ikke at det er skade på telenettverket....🤦🏻‍♀️

Hehhe, det tok veldig lang tid før jeg skjønte at "tele" (som man skriver) er det samme som "tæla" (som jeg sier). Jeg trodde også at "tele" hadde noe med telefoner å gjøre 😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonymus Notarius skrev:

Hehhe, det tok veldig lang tid før jeg skjønte at "tele" (som man skriver) er det samme som "tæla" (som jeg sier). Jeg trodde også at "tele" hadde noe med telefoner å gjøre 😂

Godt vi er fler!😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Forskjellen på kjole og skjørt. 

Alltid antatt at kjoler var lange og skjørt korte. Aner ikke hvorfor jeg hadde denne ideen🙂

Godt voksen før noen forklarte. Tror ikke jeg er spesielt treig men har aldri kjøpt noen av delene og er vel ikke noe jeg har snakket mye om?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...