AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #361 Del Skrevet 7. januar 2012 Jeg syns også denne tråden er full av ekkelt oppgulp fra patetiske mennesker. Tror dere jeg også er Fotballfrue nå? Neeh, fordi du reagerer ikke med å kalle folk mindre intelligente og ønske dem god bedring. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #362 Del Skrevet 7. januar 2012 Noen kunne jo tipset Dagbladet om at hun henger ut folk Så tips dem, da.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest True Khaleesi Skrevet 7. januar 2012 #363 Del Skrevet 7. januar 2012 Jeg scrollet gjennom bloggen hennes nylig. Konklusjon: Hun er litt bimbopreget, men ser fantastisk ut til enhver tid! Tror det er mange sjalutroll i denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #364 Del Skrevet 7. januar 2012 Hvorfor er hun så utrolig ironisk og lite hyggelig mot leserne sine? Hun har en lysekrone over spisebordet, og i stedet for å bare svare hyggelig på dette hyggelig spørsmålet, må FF gjøre et nummer ut av at leseren ikke distingverer mellom de forskjellige spisebordene hun har... Helen says: January 7, 2012 at 21:46 Utrolig fin blogg, er fast leser Lurte på en ting: Hvor har dere kjøpt lampa med diamanter som er over kjøkkenbordet? Reply Fotballfrue says: January 7, 2012 at 21:52 Over kjøkkenbordet har vi ingen lampe ennå mener du spisestuebordet? - C 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #365 Del Skrevet 7. januar 2012 Hvorfor er hun så utrolig ironisk og lite hyggelig mot leserne sine? Hun har en lysekrone over spisebordet, og i stedet for å bare svare hyggelig på dette hyggelig spørsmålet, må FF gjøre et nummer ut av at leseren ikke distingverer mellom de forskjellige spisebordene hun har... Helen says: January 7, 2012 at 21:46 Utrolig fin blogg, er fast leser Lurte på en ting: Hvor har dere kjøpt lampa med diamanter som er over kjøkkenbordet? Reply Fotballfrue says: January 7, 2012 at 21:52 Over kjøkkenbordet har vi ingen lampe ennå mener du spisestuebordet? - C Wow, dette var sannelig grovt. Kanskje hun bør anmeldes for sjikane? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #366 Del Skrevet 7. januar 2012 Jeg scrollet gjennom bloggen hennes nylig. Konklusjon: Hun er litt bimbopreget, men ser fantastisk ut til enhver tid! Tror det er mange sjalutroll i denne tråden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mubba Skrevet 7. januar 2012 #367 Del Skrevet 7. januar 2012 Jeg synes Caroline er en flott og dyktig dame, og makan skal man lete lenge etter. For min del er bloggen hennes koselig tidsfordriv, akkurat som kvinneguiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #368 Del Skrevet 7. januar 2012 Uploaded with ImageShack.us 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #369 Del Skrevet 7. januar 2012 Dama kommer til å knekke sammen endag. Det kan umulig være sunt å sitte på nettet store deler av dagen for å google seg selv om lesernes e-poster slik at hun kan henge dem ut. Hun burde forstå at hun ikke kan holde på sånn uten at folk tar igjen med samme mynt. Det morsomme er jo at dama mener det er helt greit at hun holder på slik, men om andre gjør det, da er det fy-fy. En dag så kommer dette til å slå virkelig tilbake på henne når hun kødder med feil person. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest True Khaleesi Skrevet 7. januar 2012 #370 Del Skrevet 7. januar 2012 It's funny because it's true? Noe er seriøst galt med dere som prøver å fremstille henne som stygg, ond og lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #371 Del Skrevet 7. januar 2012 Dama kommer til å knekke sammen endag. Det kan umulig være sunt å sitte på nettet store deler av dagen for å google seg selv om lesernes e-poster slik at hun kan henge dem ut. Man må sitte ganske klistret til skjermen selv og følge nøye med hvis man vet alt om hva hun foretar seg for så å poste det på et nettforum. Sunt? Neppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #372 Del Skrevet 7. januar 2012 It's funny because it's true? Noe er seriøst galt med dere som prøver å fremstille henne som stygg, ond og lignende. Så fordi du synes hun ser fantastisk ut til enhver tid, så kan hun umulig være slem? Og alle som er uenig med deg er sjalu eller noe seriøst galt med? Jawohl. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 7. januar 2012 #373 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) It's funny because it's true? Noe er seriøst galt med dere som prøver å fremstille henne som stygg, ond og lignende. Nei, det er morsomt fordi dere ikke klarer å komme med noe bedre argument enn at folk MÅ være sjalu på henne. Jeg fordrar ikke dama, men finnes ikke sjalu på henne. Hvorfor skulle jeg det? Det er mange bloggere der ute som er 10000 ganger penere og hyggeligere enn henne om det er utseende vi liksom skal være missunelige på. Er det mannen vi skal være sjalu på? En mann som går ut og påstår at damer som ikke er flisetynne størrelse 32 er smellfeite og som henger ut kollegaene sine og bruker sinnsykt mye tid på å forsvare seg selv i kommentarfeltene i forskjellige blogger og nettaviser? Voe f.eks slår Caroline langt ned i støvlene utseendemessig, og i tillegg ville jeg mye heller hatt livet til Voe istedet for det anstrengte livet til fotballfrua som består av personangrep og spydige kommentarer til leserne sine, samt skal sitte der og henge dem ut. Voe eller Ida Wulff sitter ikke å driter ut de som skriver kritiske kommentarer til dem, de klarer faktisk å være saklig, framfor å bruke :) :) overdrevent. Caroline er den siste dama jeg noensinne ville hatt livet til. Da lever jeg heller som en normalbygd jente i en middels betalt jobb med en vanlig kjæreste som ikke skal angripe alt og alle. Men selvsagt, en del kommentarer her går jo langt over streken, men alikevel har jeg ikke lenger sympati for dama i det hele tatt. ( og jeg har forresten ikke sittet "klistret" til skjermen for å grave opp dritt om frua. Alt man trenger å gjøre er å ha fulgt med på trådene somer blitt postest før ) Endret 7. januar 2012 av Hikken 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #374 Del Skrevet 7. januar 2012 Tydelig at hun trener med bh under sportstoppen. Bare se her; Min lenke. Trenger ikke se nøye en gang, finnes ikke sports-bher med sømmen rett over brystet. Ser ikke helt poenget med det...? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #375 Del Skrevet 7. januar 2012 Tydelig at hun trener med bh under sportstoppen. Bare se her; Min lenke. Trenger ikke se nøye en gang, finnes ikke sports-bher med sømmen rett over brystet. Ser ikke helt poenget med det...? Eh? Hva er ditt poeng?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #376 Del Skrevet 7. januar 2012 Eh? Hva er ditt poeng?? Er ikke jeg som er AB over her, men regner med det er fordi hun åpenbart lyver om at hun bruker BH under sportsbh. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #377 Del Skrevet 7. januar 2012 Er ikke jeg som er AB over her, men regner med det er fordi hun åpenbart lyver om at hun bruker BH under sportsbh. Oh my God! Anmeld henne!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #378 Del Skrevet 7. januar 2012 http://www.fullthus.com/blogg/prosjekt-fotballfrue/#respond Morosamt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #379 Del Skrevet 7. januar 2012 Oh my God! Anmeld henne!!! Jeg skjønner ikke hvorfor du gidder å trykke deg inn her, samt svare og fyre opp til enda mer diskusjon, hvis du synes alt som sies her er så vanvittig tåpelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #380 Del Skrevet 7. januar 2012 Er ikke jeg som er AB over her, men regner med det er fordi hun åpenbart lyver om at hun bruker BH under sportsbh. Mener dere alvor nå, eller prøver dere å karikere de som skriver her? Har dama plikt til å skrive opp alt hva hun bruker av undertøy i ulike situasjoner? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg