AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #441 Del Skrevet 8. januar 2012 Det var en eviglang debatt om kostholdet på deres framtidige barn på bloggen hennes her i april. Det skal selvfølgelig følge samme kostholdet som foreldrene. Linken Fotballfrue says: April 18, 2011 at 15:01 Barnet vårt skal selvfølgelig ha et LCHF kosthold Du får i deg mer enn nok næring. - C Reply Ingrid says: April 18, 2011 at 15:12 Men hva med alle bursdager? Besøk hos andre familier? Kake på skolen? Klarer barnet å regulere dette selv? Reply Fotballfrue says: April 18, 2011 at 15:47 Det er jo ingen problemer for et friskt og aktivt barn og kose seg med karbohydratrik mat innimellom, det samme gjelder jo for oss også Vi vil jo forsøke å lære et eventuelt barn gode vaner i forhold til mat i hvert fall - C Reply Be says: April 18, 2011 at 18:08 Tror du skal lese deg litt mer opp på lavkarob og barn før du sier det du sier her! En skal feks IKKE gå på lavkarbo når en ammer, så enten må du la være å amme barnet ditt eller begynne å spise vanlig mat. Og jeg tviler sterkt på at det er særelig sunt for et barn å leve på utelukkende lavkarbo, hvis en ikke ønsker et undervektig barn da…. Men du er jo ikke helt inne på tanken om å få barn med det første om jeg har forstått deg riktig, så er jo ikke så rart du ikke vet så mye om spedbarn/barn… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luux Skrevet 8. januar 2012 #442 Del Skrevet 8. januar 2012 Også er det noe med at Caroline i bloggen og Caroline i kommentarfeltet framstår som to vidt forskjellige personer. Haha, det har jeg tenkt på også! Det virker nesten som det er hennes onde tvillingsøster som får utfolde seg i kommentarfeltet, drive fritt vilt på alle og en hver som ikke kun er ute etter å rose henne for hennes utseende. Det går kanskje en smule langt når hun nå har begynt å true tenåringsjenter til å holde munn(om priser som Frua senere faktisk både bekreftet skriftlig, og ved å sett ned prisene, at var riktig), utlevere lesernes ip-adresse, e-post, utseende, alder og yrke for å gjøre narr av personen. Dette åpent for alle til å se. På selve bloggen derimot er det kun perfekte, "leve på en rosa sky Caroline", som tilsynelatene ikke kunne gjort en flue fortred. Fantastisk morsomt! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #443 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg ble blokkert fra kommentarfeltet etter å ha spurt om hvilke overveielser hun gjør seg omkring det å være et forbilde for veldig mange, veldig unge mennesker. Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sophiaM Skrevet 8. januar 2012 #444 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg ble blokkert fra kommentarfeltet etter å ha spurt om hvilke overveielser hun gjør seg omkring det å være et forbilde for veldig mange, veldig unge mennesker. Haha! Hmm, kanskje måten du skrev kommentaren på har noe å si? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest True Khaleesi Skrevet 8. januar 2012 #445 Del Skrevet 8. januar 2012 Syns du bør se selv. For hvem som er naturlig pen er det nødvendig med åtte lag sminke, løsvipper og løshår, påtegnede lepper og bryn, rettet ut hår and the list goes on, når det eneste hun skal HELE dagen er å være ute i skogen? Bildet er til og med tatt på en langtur, og hun er så oversminket at det egentlig ser ut som hun skal på en photoshoot. Til og med ute i skogen her, passer hun på og tilte hodet på skakke og stå i den vinkelen hun mener hun ser best ut i for et bilde. Jeg syns rett og slett synd i hele dama! Tenk så slitsomt det må være og konstant se ut som en barbiedukke, og konstant passe på at hun står i den samme vinkelen hvis noen skulle finne på å ta bilde? Selv ute på en skogstur med venner! Tenk å måtte stå time på time for å sminke seg FØR en tur i skogen! Jeg vil se et bilde av henne HELT uten sminke og eventuelle plastiske operasjoner/restylane eller hva det måtte være. Først da kan vi diskutere hvorvidt hun er pen eller ikke. For øvrig hadde ingen brydd seg om utseende hennes, eller noe annet, om det ikke hadde vært for oppførselen og måten hun fremstiller seg selv på. Det er vel egentlig ikke mulig, for dama hadde ikke lepper før, og var langt flatere i ansiktet. Så hun har garantert litt botox her og der. Da klarer ikke jeg å se at hun er pen, selvom jeg legger godviljen til! Det eneste jeg klarer åse er en oversminket, unaturlig og siltynn barbiedukke som desperat poserer fra den samme vinkelen med et påklistret smil. Jeg har heller aldri påstått at hun er naturlig, og det er dumt at hun ikke kan stå for det hun fikser på. Likevel synes jeg mye av kritikken til henne er unødvendig og tåpelig, da jeg ikke ser problemet med at hun liker å se perfekt ut. Jeg er enig med den brukeren som skrev at det er fåtall som klarer å identifisere seg med henne, derfor er det få som klarer å akseptere henne og like henne. Jeg klarer til en viss grad å identifisere meg litt med henne uten at det gjør meg til superfan eller perfeksjonist. Muligens derfor jeg klarer å like henne bedre enn mange andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #446 Del Skrevet 8. januar 2012 Det var en eviglang debatt om kostholdet på deres framtidige barn på bloggen hennes her i april. Det skal selvfølgelig følge samme kostholdet som foreldrene. Linken Fotballfrue says: April 18, 2011 at 15:01 Barnet vårt skal selvfølgelig ha et LCHF kosthold Du får i deg mer enn nok næring. - C Reply Ingrid says: April 18, 2011 at 15:12 Men hva med alle bursdager? Besøk hos andre familier? Kake på skolen? Klarer barnet å regulere dette selv? Reply Fotballfrue says: April 18, 2011 at 15:47 Det er jo ingen problemer for et friskt og aktivt barn og kose seg med karbohydratrik mat innimellom, det samme gjelder jo for oss også Vi vil jo forsøke å lære et eventuelt barn gode vaner i forhold til mat i hvert fall - C Reply Be says: April 18, 2011 at 18:08 Tror du skal lese deg litt mer opp på lavkarob og barn før du sier det du sier her! En skal feks IKKE gå på lavkarbo når en ammer, så enten må du la være å amme barnet ditt eller begynne å spise vanlig mat. Og jeg tviler sterkt på at det er særelig sunt for et barn å leve på utelukkende lavkarbo, hvis en ikke ønsker et undervektig barn da…. Men du er jo ikke helt inne på tanken om å få barn med det første om jeg har forstått deg riktig, så er jo ikke så rart du ikke vet så mye om spedbarn/barn… Hva er galt med svaret hennes her? Og det er forøvrig ingenting som sier at du ikke kan spise lavkarbo/LCHF når du ammer. Man skal ikke slanke seg eller være i ketose, men et lavkarbokosthold er det ingenting galt med. (Har båret, født og ammet 3 barn på lavkarbo, ingen problemer med verken svangerskap, melk, barn eller meg.) Det som er skummelt er at et barn får oppleve slankepress. Om mor stadig teller kalorier og står foran speilet og kritiserer seg selv vil barnet plukke opp dette. Og det spiller liten rolle om hun spiser Grete Roede eller lavkarbo om det er hva barnet opplever. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haddy Skrevet 8. januar 2012 #447 Del Skrevet 8. januar 2012 Haha, det har jeg tenkt på også! Det virker nesten som det er hennes onde tvillingsøster som får utfolde seg i kommentarfeltet, drive fritt vilt på alle og en hver som ikke kun er ute etter å rose henne for hennes utseende. Det går kanskje en smule langt når hun nå har begynt å true tenåringsjenter til å holde munn(om priser som Frua senere faktisk både bekreftet skriftlig, og ved å sett ned prisene, at var riktig), utlevere lesernes ip-adresse, e-post, utseende, alder og yrke for å gjøre narr av personen. Dette åpent for alle til å se. På selve bloggen derimot er det kun perfekte, "leve på en rosa sky Caroline", som tilsynelatene ikke kunne gjort en flue fortred. Fantastisk morsomt! Jeg håper du overdriver nå. Har hun virkelig gjort dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 8. januar 2012 #448 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg håper du overdriver nå. Har hun virkelig gjort dette? Ja, det har hun gjort. Ikke en overdrivelse. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #449 Del Skrevet 8. januar 2012 Hmm, kanskje måten du skrev kommentaren på har noe å si? "Hvilke overveielser gjør du deg omkring det å være et forbilde for veldig mange, veldig unge mennesker?" Helt legitimt, og ikke frekt, spørsmål. Jeg håper du overdriver nå. Har hun virkelig gjort dette? Ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luux Skrevet 8. januar 2012 #450 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg håper du overdriver nå. Har hun virkelig gjort dette? Overdriver ikke, les selv. Dette er hentet direkte fra kommentarfeltet hennes: Dette er det sykeste jeg har sett.. Hva FEILER det frua?????? M says: January 4, 2012 at 18:21 Ah, så koselig.. Hvordan ser du på fremtiden da? det må jo være grusomt å ha en slik sutiasjon og en såå ustabil fremtid som dere har..:/ Vurderer du å ta en til utdannelde? Og hva med LK? Klem Reply Fotballfrue says: January 4, 2012 at 18:24 Hehe. . Jeg er journalist, ferdig utdannet da jeg var 22 Lars-Kristian og jeg driver eget firma med bla. egen nettbutikk, så vår fremtid skal du ikke bekymre deg over. Den er meget lys Situasjonen vi er i nå kunne ikke vært bedre, vi tjener bra, og kan styre vår egen hverdag. Perfekt er et ord som passer bra I tillegg har vi et hus og to biler som er gjeldsfrie Jeg kan også legge til at jeg får masse jobbtilbud hver eneste måned, men har valgt å prioritere firmaet vårt, da de færreste kan matche den inntekten og utfordringen. Jeg vet også at pappa ønsker at Lars-Kristian skal ta over familibedriften vår, så det er ikke noen problemer der i gården. - C Reply M says: January 4, 2012 at 19:54 hehe For å drive et firma burde man aller helst være utdannet økonom/markedsøkonom så jeg gleder meg til å se hvordan dette kommer til å gå med fotballspiller i spissen. Ønsker dere lykke til da. For øvring er ikke en jurnalist noe form for utdanning – det er en ubeskyttet tittel – dvs, hvem som helst kan bli det. ( synd du kastet to år på skolegang der). Veldig fint du får obbtilbud for jeg spørre som hvilke ? xD Huset og to biler i sjian = en bitteliten leilighet på frogner, sååå Og til slutt, jeg sporte fordi jeg selv har vært i en slik situasjon, da inntekter var ustabil og jeg hadde stadig problemer med å plalegge fremtiden. Derfor sporte jeg. Mente det overhodet ikke som krititikk .. trenger ikke derfor å legge ut for meg alt det dere har, eller ikke har – rettere sagt. Reply Fotballfrue says: January 4, 2012 at 20:06 Kjære Marina Ha, jeg vet ikke hvor gammel du er, men du ser ut som du nærmer deg 60. Har du ikke bedre ting å bedrive tiden med? Vi har ingen planer om å bo på Frogner, noen som helst gang, så det spiller ingen rolle. Forøvrig kan jeg meddele at vi vil få en ganske grei størrelse på leiligheten der. Tipper en 4-roms. Ikke mange 24-åringer som kan cashe ut for det Pappa har drevet firmaet med suksess i flere titalls år, han har ingen økonomiutdannelse. Samme gjelder farfar. Kan forøvrig fortelle deg at Lars-Kristian har ett år med økonomistudie på BI, og gikk ut med kun A og B. Han følte det tok for mye tid, og valgte derfor å ikke fortsette. Lars-Kristian er også daglig leder i Treasures, hvor vi har millionoverskudd første året, ikke dårlig for en uten utdannelse Med de inntektene vi har nå, regner vi uansett med at vi ikke trenger å jobbe noe særlig om 5 – 6 år. Lars-Kristian har også gjort noen meget vellykkede invisteringer i aksjemarkedet, så vi har en god del penger på bok der. Du lærer utrolig mye på journaliststudiet, så å kalle de 2 årene bortkastet må jeg nesten le av. Er du i begynnelsen av tyveårene og skal søke journalistjobb, har du en mikroskopisk sjanse hvis du ikke er utdannet. Jeg kan dog skjønne skepsisen din, når du var ung (40 – 50 år siden ), så spilte det ingen rolle. Ser at du er utdannet advokat, jeg gikk ett år på jus, fikk A. Følte dessverre ikke at det var noe for meg, liker å være litt kreativ Reply 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luux Skrevet 8. januar 2012 #451 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg håper du overdriver nå. Har hun virkelig gjort dette? I tillegg til det jeg klistret inn over her, hadde hun gjort e-posten og ip-adressen tilgjengelig å så alle kunne se. Men siden vi ikke kan gi ut sånt her på forumet, da blir innlegget bare slettet, det ble nemlig gjort tidligere i tråden, så er ikke e-post og ip-adressen i inlegget jeg klistret inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haddy Skrevet 8. januar 2012 #452 Del Skrevet 8. januar 2012 Overdriver ikke, les selv. Dette er hentet direkte fra kommentarfeltet hennes: Dette er det sykeste jeg har sett.. Hva FEILER det frua?????? M says: January 4, 2012 at 18:21 Ah, så koselig.. Hvordan ser du på fremtiden da? det må jo være grusomt å ha en slik sutiasjon og en såå ustabil fremtid som dere har..:/ Vurderer du å ta en til utdannelde? Og hva med LK? Klem Reply Fotballfrue says: January 4, 2012 at 18:24 Hehe. . Jeg er journalist, ferdig utdannet da jeg var 22 Lars-Kristian og jeg driver eget firma med bla. egen nettbutikk, så vår fremtid skal du ikke bekymre deg over. Den er meget lys Situasjonen vi er i nå kunne ikke vært bedre, vi tjener bra, og kan styre vår egen hverdag. Perfekt er et ord som passer bra I tillegg har vi et hus og to biler som er gjeldsfrie Jeg kan også legge til at jeg får masse jobbtilbud hver eneste måned, men har valgt å prioritere firmaet vårt, da de færreste kan matche den inntekten og utfordringen. Jeg vet også at pappa ønsker at Lars-Kristian skal ta over familibedriften vår, så det er ikke noen problemer der i gården. - C Reply M says: January 4, 2012 at 19:54 hehe For å drive et firma burde man aller helst være utdannet økonom/markedsøkonom så jeg gleder meg til å se hvordan dette kommer til å gå med fotballspiller i spissen. Ønsker dere lykke til da. For øvring er ikke en jurnalist noe form for utdanning – det er en ubeskyttet tittel – dvs, hvem som helst kan bli det. ( synd du kastet to år på skolegang der). Veldig fint du får obbtilbud for jeg spørre som hvilke ? xD Huset og to biler i sjian = en bitteliten leilighet på frogner, sååå Og til slutt, jeg sporte fordi jeg selv har vært i en slik situasjon, da inntekter var ustabil og jeg hadde stadig problemer med å plalegge fremtiden. Derfor sporte jeg. Mente det overhodet ikke som krititikk .. trenger ikke derfor å legge ut for meg alt det dere har, eller ikke har – rettere sagt. Reply Fotballfrue says: January 4, 2012 at 20:06 Kjære Marina Ha, jeg vet ikke hvor gammel du er, men du ser ut som du nærmer deg 60. Har du ikke bedre ting å bedrive tiden med? Vi har ingen planer om å bo på Frogner, noen som helst gang, så det spiller ingen rolle. Forøvrig kan jeg meddele at vi vil få en ganske grei størrelse på leiligheten der. Tipper en 4-roms. Ikke mange 24-åringer som kan cashe ut for det Pappa har drevet firmaet med suksess i flere titalls år, han har ingen økonomiutdannelse. Samme gjelder farfar. Kan forøvrig fortelle deg at Lars-Kristian har ett år med økonomistudie på BI, og gikk ut med kun A og B. Han følte det tok for mye tid, og valgte derfor å ikke fortsette. Lars-Kristian er også daglig leder i Treasures, hvor vi har millionoverskudd første året, ikke dårlig for en uten utdannelse Med de inntektene vi har nå, regner vi uansett med at vi ikke trenger å jobbe noe særlig om 5 – 6 år. Lars-Kristian har også gjort noen meget vellykkede invisteringer i aksjemarkedet, så vi har en god del penger på bok der. Du lærer utrolig mye på journaliststudiet, så å kalle de 2 årene bortkastet må jeg nesten le av. Er du i begynnelsen av tyveårene og skal søke journalistjobb, har du en mikroskopisk sjanse hvis du ikke er utdannet. Jeg kan dog skjønne skepsisen din, når du var ung (40 – 50 år siden ), så spilte det ingen rolle. Ser at du er utdannet advokat, jeg gikk ett år på jus, fikk A. Følte dessverre ikke at det var noe for meg, liker å være litt kreativ Reply 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apekatt Skrevet 8. januar 2012 #453 Del Skrevet 8. januar 2012 Hun "M" var ikke akkurat veldig snill heller. Skjønner godt hvorfor Caroline svarte på den måten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 8. januar 2012 #454 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Hun "M" var ikke akkurat veldig snill heller. Skjønner godt hvorfor Caroline svarte på den måten. Man utlever ikke personlig informasjon uansett! Er ikke Caroline over 24? Da burde hun faktisk vite bedre. Hun fremstår som vanvittig useriøs, og det finnes 15 år gamle bloggere der ute jeg tar mer seriøst enn henne. Dama har ett sykelig behov for å forsvare seg og få andre til å virke dummere enn henne, selv om det er hun selv som driter seg ut. Endret 8. januar 2012 av Hikken 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #455 Del Skrevet 8. januar 2012 Hun "M" var ikke akkurat veldig snill heller. Skjønner godt hvorfor Caroline svarte på den måten. Jeg tror ikke hun mente 'usikker fremtid' når det kommer til økonomien, men det faktum at mannen er fotballspiller på kontrakt. Kontrakten er tidsbegrenset og han må prestere for å i det hele tatt få lov til å bli ut perioden. Dét er en ganske så usikker fremtid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #456 Del Skrevet 8. januar 2012 Dere som kritiserer utseendet hennes. Hva er så grusomt? Er det det lange blonde håret? Eller de rette, hvite tennene? Er sminken påført stygt? Er det den smale midjen kanskje? Jeg er like tynn som frua, har like hvite og rette tenner, har langt blond hår ( naturlig blondt) og er flink på å legge make up. Hva slags sjalusiargument har du tenkt til å bruke på meg? Føler meg heldig som kan føle meg pen uten å kline på ti tonn sminke ute i skogen ^^ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #457 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg er like tynn som frua, har like hvite og rette tenner, har langt blond hår ( naturlig blondt) og er flink på å legge make up. Hva slags sjalusiargument har du tenkt til å bruke på meg? Føler meg heldig som kan føle meg pen uten å kline på ti tonn sminke ute i skogen ^^ Eller måtte ha hodet i en spesiell vinkel hver gang man skal bli fotografert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #458 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg er like tynn som frua, har like hvite og rette tenner, har langt blond hår ( naturlig blondt) og er flink på å legge make up. Hva slags sjalusiargument har du tenkt til å bruke på meg? Føler meg heldig som kan føle meg pen uten å kline på ti tonn sminke ute i skogen ^^ Hun spør da bare hva som er så fælt med frua? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #459 Del Skrevet 8. januar 2012 Eller måtte ha hodet i en spesiell vinkel hver gang man skal bli fotografert Herregud, det gjør da de fleste som blir tatt bilder av. Alle vil vise seg fra sin beste side når det er et oppstilt bilde.. Dere gjør så vanvittig mye ut av ingenting, bare for å ha NOE å plukke på.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #460 Del Skrevet 8. januar 2012 jeg synes at hun er fantastisk jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg