AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #421 Del Skrevet 8. januar 2012 Linda says: January 8, 2012 at 12:28 Hvilket kamera bruker du? Redigerer du dem før du legger de ut? Syntes bildene dine liksom er litt dusige, ikke så veldig bra kvalitet.. mens noen igjen er kjempebra, som de du tok på turen i går. Uansett, du har en kjempefin blogg, følger med på deg hver dag, og gleder meg til å følge med vidre Reply Fotballfrue says: January 8, 2012 at 12:35 Sony Alpha 330 Bildene er av bra kvalitet, jeg redigerer de for å få det litt dusige preget. - C Reply -------------------------------------- Så det så! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #422 Del Skrevet 8. januar 2012 I går var det også noen som spørhva hun forer hundene sine med, hun svarer "tørrfor, vom, bein og matrester", men i dag så svarer hun "tørrfor og matrester". Jada,en helt uviktig bagatell, men bare nok et eksempel på at det kan bli litt vanskelig å holde styr på alt hun sier som ikke stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. januar 2012 #423 Del Skrevet 8. januar 2012 Linda says: January 8, 2012 at 12:28 Hvilket kamera bruker du? Redigerer du dem før du legger de ut? Syntes bildene dine liksom er litt dusige, ikke så veldig bra kvalitet.. mens noen igjen er kjempebra, som de du tok på turen i går. Uansett, du har en kjempefin blogg, følger med på deg hver dag, og gleder meg til å følge med vidre Reply Fotballfrue says: January 8, 2012 at 12:35 Sony Alpha 330 Bildene er av bra kvalitet, jeg redigerer de for å få det litt dusige preget. - C Reply -------------------------------------- Så det så! Synes det er ekkelt å se på så uskarpe bilder jeg, lurer på hvorfor hun vil ha de sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #424 Del Skrevet 8. januar 2012 I går var det også noen som spørhva hun forer hundene sine med, hun svarer "tørrfor, vom, bein og matrester", men i dag så svarer hun "tørrfor og matrester". Jada,en helt uviktig bagatell, men bare nok et eksempel på at det kan bli litt vanskelig å holde styr på alt hun sier som ikke stemmer. Der sa du det, ja. Hvis jeg sier at jeg 1) har spist gulrøtter, poteter og brokkoli, og 2) at jeg har spist gulrøtter og brokkoli, har jeg løyet da? Og ville noen på planeten ha brydd seg? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest True Khaleesi Skrevet 8. januar 2012 #425 Del Skrevet 8. januar 2012 Dere som kritiserer utseendet hennes. Hva er så grusomt? Er det det lange blonde håret? Eller de rette, hvite tennene? Er sminken påført stygt? Er det den smale midjen kanskje? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #426 Del Skrevet 8. januar 2012 Der sa du det, ja. Hvis jeg sier at jeg 1) har spist gulrøtter, poteter og brokkoli, og 2) at jeg har spist gulrøtter og brokkoli, har jeg løyet da? Og ville noen på planeten ha brydd seg? Åpenbart har du ikke mye peiling på forskjellen mellom råfor og tørrfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 8. januar 2012 #427 Del Skrevet 8. januar 2012 Dere som kritiserer utseendet hennes. Hva er så grusomt? Er det det lange blonde håret? Eller de rette, hvite tennene? Er sminken påført stygt? Er det den smale midjen kanskje? Det er vel ikke noen som kritiserer utseendet hennes, men man kritiserer det at hun ikke kan innrømme at hun har fikset på utseendet sitt. Det er veldig leit i forhold til at så mange mindreårige ser opp til henne. Man er heller ikke naturlig syltynn når man løper en mil hver dag. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slipset Skrevet 8. januar 2012 #428 Del Skrevet 8. januar 2012 I går var det også noen som spørhva hun forer hundene sine med, hun svarer "tørrfor, vom, bein og matrester", men i dag så svarer hun "tørrfor og matrester". Jada,en helt uviktig bagatell, men bare nok et eksempel på at det kan bli litt vanskelig å holde styr på alt hun sier som ikke stemmer. Rart at en person som er så opptatt av sitt eget kosthold ikke tenker så mye over hundene sine sitt. Hun som "prakker" på oss LCHF-kostholdet sitt burde kanskje være litt mer åpen for at det finnes noe bedre for hunder også.. (ikke det at jeg sier at LCHF er bedre enn noe annet kosthold, men når det gjelder hundefor så er det ganske logisk at råforing er bedre enn tørrforing) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest True Khaleesi Skrevet 8. januar 2012 #429 Del Skrevet 8. januar 2012 Det er vel ikke noen som kritiserer utseendet hennes, men man kritiserer det at hun ikke kan innrømme at hun har fikset på utseendet sitt. Det er veldig leit i forhold til at så mange mindreårige ser opp til henne. Man er heller ikke naturlig syltynn når man løper en mil hver dag. Er det ingen som kritiserer utseendet hennes? Da vil jeg si at du har fulgt lite med. Å være naturlig tynn er slettes ikke noe bedre enn å være trent tynn. Hun spiser og trener, og virker til å ha svært mye energi og god fysisk helse. Hadde hun hatt anoreksia så hadde hun ikke hatt energi til å leve dagene slik hun gjør. Jeg er forresten enig i at FF er litt dårlig til å takle kritikk, men vi har alle våre feil. Mange kritiserer henne for å fremstå som feilfri, men det er hun jo ikke. Hun har jo mange feil. Hvorfor er det så vanskelig å forstå at hun ikke innrømmer de for hele Norge? Det er ikke alle som klarer å se egne problemer. Det gjør henne kanskje til mindre innsiktsfull ovenfor egen psyke, men det gjør henne ikke automatisk til et kjempedårlig forbilde. Hun er et mye bedre forbilde enn bloggere som MalinElskerLukas, StineMarieLs, Tcmn og andre partygirls uten ambisjoner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CaspertheGh0st Skrevet 8. januar 2012 #430 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Hun er et mye bedre forbilde enn bloggere som MalinElskerLukas, StineMarieLs, Tcmn og andre partygirls uten ambisjoner. Skal det så mye til for å bli et bedre forbilde enn disse bloggerne som du nevner? De bloggene blir kun lest for at folk skal ha noe å le av. Uansett så tror jeg at barn/ungdom som er vokst opp i et sunt og bra hjem og har vokst opp med gode verdier og har lært å tenke selv (og kritisk) kan lese disse 'perfekte' bloggene uten å ville kopiere deres kosthold eller livsstil, eller whatever. Kanskje hovedansvaret skal bli lagt mer i hjemmet, enn på bloggerne. Jeg har utrolig dårlig selvbilde, men FF er fortsatt den siste personen jeg hadde misunnet for noe som helst. Jeg ser ikke ned på henne, jeg bryr meg egentlig ikke om verken vekten eller utseendet hennes, ei heller bryr jeg meg om den nettbutikken hennes for jeg hadde aldri kjøpt noe derfra uansett - men etter å ha sett 40 tråder her inne om henne så har jeg lest hva folk skiver, og hva hun selv skriver, så er det blitt litt underholdende. Endret 8. januar 2012 av regia 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #431 Del Skrevet 8. januar 2012 Hun er et mye bedre forbilde enn bloggere som MalinElskerLukas, StineMarieLs, Tcmn og andre partygirls uten ambisjoner. Nå er det vel ikke noen som har beskyldt disse for å være gode forbilder? (Nei, jeg har ikke kritisert FF tidligere i tråden. Jeg synes hun er en pen jente, men med en blogg som faller litt utenfor mine interesser.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #432 Del Skrevet 8. januar 2012 Dere som kritiserer utseendet hennes. Hva er så grusomt? Er det det lange blonde håret? Eller de rette, hvite tennene? Er sminken påført stygt? Er det den smale midjen kanskje? Syns du bør se selv. For hvem som er naturlig pen er det nødvendig med åtte lag sminke, løsvipper og løshår, påtegnede lepper og bryn, rettet ut hår and the list goes on, når det eneste hun skal HELE dagen er å være ute i skogen? Bildet er til og med tatt på en langtur, og hun er så oversminket at det egentlig ser ut som hun skal på en photoshoot. Til og med ute i skogen her, passer hun på og tilte hodet på skakke og stå i den vinkelen hun mener hun ser best ut i for et bilde. Jeg syns rett og slett synd i hele dama! Tenk så slitsomt det må være og konstant se ut som en barbiedukke, og konstant passe på at hun står i den samme vinkelen hvis noen skulle finne på å ta bilde? Selv ute på en skogstur med venner! Tenk å måtte stå time på time for å sminke seg FØR en tur i skogen! Jeg vil se et bilde av henne HELT uten sminke og eventuelle plastiske operasjoner/restylane eller hva det måtte være. Først da kan vi diskutere hvorvidt hun er pen eller ikke. For øvrig hadde ingen brydd seg om utseende hennes, eller noe annet, om det ikke hadde vært for oppførselen og måten hun fremstiller seg selv på. Det er vel egentlig ikke mulig, for dama hadde ikke lepper før, og var langt flatere i ansiktet. Så hun har garantert litt botox her og der. Da klarer ikke jeg å se at hun er pen, selvom jeg legger godviljen til! Det eneste jeg klarer åse er en oversminket, unaturlig og siltynn barbiedukke som desperat poserer fra den samme vinkelen med et påklistret smil. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #433 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg vil se et bilde av henne HELT uten sminke og eventuelle plastiske operasjoner/restylane eller hva det måtte være. Først da kan vi diskutere hvorvidt hun er pen eller ikke. Men hvorfor skal vi diskutere om hun er pen eller stygg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #434 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg syns FF er en pen jente, men jeg mener også at en dårlig personlighet gjør personen mindre pen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #435 Del Skrevet 8. januar 2012 Hadde hun hatt anoreksia så hadde hun ikke hatt energi til å leve dagene slik hun gjør. Jeg har ikke sett noen som har nevnt anoreksia i denne tråden, men derimot et anstrengt forhold til mat og kropp. Spiseforstyrrelser er omfattende, og man faller ikke alltid inn i en konkret "bås". Selv jobber jeg daglig med spiseforstyrrelser, både tett på pasienter og foredrag. Vil ikke uttale meg for mye om Fotballfrue, annet at jeg synes hun har en dårlig påvirkning på unge (og eldre). 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #436 Del Skrevet 8. januar 2012 Men hvorfor skal vi diskutere om hun er pen eller stygg? Det er mange som vil det fordi hun selv tror hun er verdens vakreste. Hun har selv sagt i en kommentar at hun er regnet som en av Norges vakreste, så da skjønner du jo litt hvor landet ligger. Vi har så mange vakre og pene damer her i dette landet at jeg neppe kan skjønne at hun er regnet som den peneste. Det er da heller ikke unatulig og diskutere utseende til en blogger der 99 prosent av innholdet er bilder av henne, og dreier seg om skjønnhet, sminke, hår osv.. Hun åpner opp for det selv ved å ha dette enormet fokuset på utseende og uttale seg som hun gjør, både på bloggen og i media. Nå sier ikke jeg at FF er stygg, for det finnes mye mellom stygg og pen. MEn som andre også har sagt klarer ikke jeg å se skjønnheten bak x antall lag med sminke, løshår, falske tenner, lepper og botox. Når dama i tillegg har den oppførselen hun har blir hun ikke penere av den grunn. Hun er rett og slett falsk rett igjennom. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sophiaM Skrevet 8. januar 2012 #437 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Jeg tror opphavet i mye av kritikken mot Caroline er det at mange ikke klarer å relatere seg til henne. Dette har ingenting med sjalusi å gjøre, men utifra bloggen så vil hun fremstille seg selv som en perfekt person uten feil. Det er dette som ligger så langt unna vår natur, at vi ikke klarer å se oss selv i henne. Vi vil ha forbilder vi kan relateres til, som har dårlige dager slik som alle andre. Vi kjenner oss ikke igjen i at livet hun lever er så påklistret perfekt, og det er åpenbart aldri problemer i forholdet mellom henne og ektemannen engang. Hun vil ikke innrømme feil, eller vise seg ydmyk slik at vi føler en samhørighet med henne. Slik som vi gjør med godt likte bloggere som skriver om et hardt brudd, viser seg uten sminke, ler av flauser osv. Endret 8. januar 2012 av sophiaM 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea89 Skrevet 8. januar 2012 #438 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg tror opphavet i mye av kritikken mot Caroline er det at mange ikke klarer å relatere seg til henne. Dette har ingenting med sjalusi å gjøre, men utifra bloggen så vil hun fremstille seg selv som en perfekt person uten feil. Det er dette som ligger så langt unna vår natur, at vi ikke klarer å se oss selv i henne. Vi vil ha forbilder vi kan relateres til, som har dårlige dager slik som alle andre. Vi kjenner oss ikke igjen i at livet hun lever er så påklistret perfekt, og det er åpenbart aldri problemer i forholdet mellom henne og ektemannen engang. Hun vil ikke innrømme feil, eller vise seg ydmyk slik at vi føler en samhørighet med henne. Slik som vi gjør med godt likte bloggere som skriver om et hardt brudd, viser seg uten sminke, ler av flauser osv. Der tror jeg du traff spikeren på hodet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #439 Del Skrevet 8. januar 2012 Det er mange som vil det fordi hun selv tror hun er verdens vakreste. Hun har selv sagt i en kommentar at hun er regnet som en av Norges vakreste, så da skjønner du jo litt hvor landet ligger. Vi har så mange vakre og pene damer her i dette landet at jeg neppe kan skjønne at hun er regnet som den peneste. Det er da heller ikke unatulig og diskutere utseende til en blogger der 99 prosent av innholdet er bilder av henne, og dreier seg om skjønnhet, sminke, hår osv.. Hun åpner opp for det selv ved å ha dette enormet fokuset på utseende og uttale seg som hun gjør, både på bloggen og i media. Nå sier ikke jeg at FF er stygg, for det finnes mye mellom stygg og pen. MEn som andre også har sagt klarer ikke jeg å se skjønnheten bak x antall lag med sminke, løshår, falske tenner, lepper og botox. Når dama i tillegg har den oppførselen hun har blir hun ikke penere av den grunn. Hun er rett og slett falsk rett igjennom. Hvilket innlegg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 8. januar 2012 #440 Del Skrevet 8. januar 2012 Også er det noe med at Caroline i bloggen og Caroline i kommentarfeltet framstår som to vidt forskjellige personer. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg