Gå til innhold

Ayan Hirsi Ali


Gjest Kjell

Anbefalte innlegg

Statistikk er gøy.

Innvandring fra Island fra -08 til -09 økte med 1034% Med dette tempoet er det 200 mill. islendinger i Norge før 2100!

Ok? Hvordan var det de 10 årene før 2008?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok? Hvordan var det de 10 årene før 2008?

Skjønte du ikke at poenget var hvor lett det er å feilrepresentere statistikk eller bare leker du dum?

Klarer ikke helt å se for meg at du trodde at jeg virkelig tror det er 200 millioner islendinger i Norge om 89 år...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å snakke om LatinAmerika...

Dere europeere har med andre ord god tradisjon for å utrydde andre...

Vi lærte det av dere andre? :goodbye:

Svarte har nesten monopol på folkemord, stod for slaveri av svarte og europeère og hvite ødela nazismen, og slaveriet. Jeg støtter ikke apartheid, men Afika var en bra nasjon før de ga det over til Nelson Mandela og svarte.

Nå er det etnisk krig, borgerkrig, kriminalitet, korrupsjon og sykdom pga elendige sanitære forhold. Ikke kom her å tro du er noe.

Du overfører forresten kollektiv skyld basert på genetikk (rasisme) og utelukker også et det finnes mange forskjellige europeiske etniske grupper.

Vi hekser og paganister er uansett mer forfulgt enn det jøder og svarte kan drømme om.

Hva var det med imperialismen, igjen?

Og slavehandelen.

Jødeforfølgelsen.

Sigøynertrakasseringen.

Hmm....

Slavehandelen, den mest grusomme, ble utført av...svarte :tongue:

Per idag er de dem med minnst privilegium, pga overgrep fra sine egne...får å finne jødeforfølgelse så gå ikke lenger enn til Gaza, Iran etc. Hitler hadde forresten mørkt hår og mørke øyne :filer:

Ikke tror at alle "europeere" er etnosentrister og mange av oss har forsatt besteforeldre som ga alt for å bekjempe det jeg vil kalle for 'hvit niggerkultur' (nazisme) og undertrykking. :filer:

Med nigger så menes det ikke alle svarte folk forresten.

Ayan er ikke så dum, men jeg tror fokuset bør være på sexisme og rasisme. Innvandringspolitikken vår er så ussel, umenneskeleig og nesten skamkulturell synes jeg. Det er bedre å flytte verdier enn å flytte mennesker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge ble i sin tid ranet fra samene...

Feil, det er vitenskaplige funn som tilsier at ikke-samiske var der lenge før. Amerika ble visst også oppdaget lenge før Indianere, spesiellt nordamerika og flere vikinger bosatte seg senere...men de ble utryddet av de som kom dit senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var det dere oppførte dere mot samene, igjen. Til langt inn på 1980 tallet.. :filer:

Vi hadde herlig sex med dem og beskytta de mot abrahamittisk undertrykking. :tongue:

Nå skal vi frigjøre kvinner og menn fra enda et sexistisk, skamkulturellt trell-tyranni. Haram Haram! :Hehe:

Endret av Norna
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Norge har hverken drevet krigføring eller vært kolonimakt i Afrika. Ei heller i Pakistan.

Vi har Dronning Mauds Land, der vi kan herske over...pingvinene! :tongue:

Men jeg tror, før riket ble samlet, at nordmenn var konger i Afrika og deltok i krigshandlinger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Dronning Mauds Land, der vi kan herske over...pingvinene! :tongue:

Men jeg tror, før riket ble samlet, at nordmenn var konger i Afrika og deltok i krigshandlinger.

Nå kommer det snart noen å sier at de ikke respekterer deg asså . Bare så du vet det .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil, det er vitenskaplige funn som tilsier at ikke-samiske var der lenge før. Amerika ble visst også oppdaget lenge før Indianere, spesiellt nordamerika og flere vikinger bosatte seg senere...men de ble utryddet av de som kom dit senere.

Ekspertene er delte om hvem som kom først av samene og ikke-samiske. De kom rundt samme tid.

Hæ? Amerika ble oppdaget før indianerne? Indianer er jo et ord for urinvåner i Ameria, som altså betyr de som bodde der først.. Syntes den delen med vikingene var litt rar. Mente du at vikingene bosatte seg der før indianerne, eller bare at de bosatte seg der etter at de kom til nord-amerika?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekspertene er delte om hvem som kom først av samene og ikke-samiske. De kom rundt samme tid.

Hæ? Amerika ble oppdaget før indianerne? Indianer er jo et ord for urinvåner i Ameria, som altså betyr de som bodde der først.. Syntes den delen med vikingene var litt rar. Mente du at vikingene bosatte seg der før indianerne, eller bare at de bosatte seg der etter at de kom til nord-amerika?

Vikingene oppdaget Amerika ca år 1000, og kalte det vinland.

http://no.wikipedia.org/wiki/Vinland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...