Gå til innhold

Ayan Hirsi Ali


Gjest Kjell

Anbefalte innlegg

Gjest outlandish

USA er et godt eksempel på hva som skjer med et land med ukontrollerbar masseinnvandring.

For 3-400 år siden var det ca 100 millioner indianere i USA, i dag utgjør de ca 2-3 millioner av en befolkning på 300 millioner mennesker.

For ikke å snakke om LatinAmerika...

Dere europeere har med andre ord god tradisjon for å utrydde andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Norge blir jo sett på som IKKE kvalifisert til å gi ut fredsprisen. Så dette blir nok siste året vi driter oss så fullstendig ut. Jeg grøsser. Jeg grøsset når Obama fikk den, grøsser enda mer nå.

Priser er latterlig, vi bli latterliggjort over hele verden.

Jeg er flau over å være norsk somme ganger.

Det er rett og slett pinlig.

Vi gav fredprisen til Obama fordi vi HÅPET at han ville gjøre noe bra. En pinlig affære.

Vi gav fredsprisen til Arafat, fordi han hadde sluttet med terrorvirksomhet. En særdeles pinlig affære. Forøvrig var det Arafat himself som stod bak bomben i flyet over Lockerbie i 1988.

Fredsprisen strider mot Alfred Nobels testamente, slik den har blitt de siste årene. Til og med Al Gore fikk den, på bakgrunn av en film som viste seg å være juks og bedrag. 9 alvorlige faktafeil er det i filmen hans.

Listen er sikkert lenger, personlig synes jeg dette holder i massevis som bevis på at vi absolutt ikke bør ha ansvaret for å dele ut noen fredspris.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Australia ble også fucket opp...

Ja, europeere har godt rykte på seg.

Jeg tror dere overlever. :filer:

Muslimer er ikke så verst de heller, utrydde andre mener jeg...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest outlandish

Det er rett og slett pinlig.

Vi gav fredprisen til Obama fordi vi HÅPET at han ville gjøre noe bra. En pinlig affære.

Vi gav fredsprisen til Arafat, fordi han hadde sluttet med terrorvirksomhet. En særdeles pinlig affære. Forøvrig var det Arafat himself som stod bak bomben i flyet over Lockerbie i 1988.

Fredsprisen strider mot Alfred Nobels testamente, slik den har blitt de siste årene. Til og med Al Gore fikk den, på bakgrunn av en film som viste seg å være juks og bedrag. 9 alvorlige faktafeil er det i filmen hans.

Listen er sikkert lenger, personlig synes jeg dette holder i massevis som bevis på at vi absolutt ikke bør ha ansvaret for å dele ut noen fredspris.

Ingen innsigelser fra meg her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge ble i sin tid ranet fra samene...

Nei, Norge ble ikke i sin tid ranet fra samene. Sett deg i det minste litt inn i landets historie. Det har vært ikke-samisk befolkning i dette landet nesten helt tilbake til siste istid, og de første ikke-samiske bosettingene er omtrent like gamle som de første samiske.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det med imperialismen, igjen?

Og slavehandelen.

Jødeforfølgelsen.

Sigøynertrakasseringen.

Hmm....

Imperialisme er vel ikke akkurat ukjent for islam heller. Islam har vokst ved at muslimske krigsherrer med sverd i hånd har lagt under seg områder som i utgangspunktet ikke var muslimske, blant annet store deler av Det (kristne) bysantinske riket. Og slavehandel var en viktig handelsnæring for arabere lenge før hvite europeere koloniserte Amerika og trengte arbeidere til plantasjene.

Det er for øvrig også mye jødehat i de muslimdominerte landene.

Men ingen av disse forholdene gjør innbyggerne i de muslimdominerte land pliktige til å åpne for en masseinnvandring som vil endre befolkningssammensetningen i landene bare på noen tiår. Det er ikke slik at fortidens (eller dagens) synder innebærer en plikt til å gi bort statsborgerskap i så stor skala som vi ser i Vesten i dag.

Endret av Cuckold
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rett og slett pinlig.

Vi gav fredprisen til Obama fordi vi HÅPET at han ville gjøre noe bra. En pinlig affære.

Vi gav fredsprisen til Arafat, fordi han hadde sluttet med terrorvirksomhet. En særdeles pinlig affære. Forøvrig var det Arafat himself som stod bak bomben i flyet over Lockerbie i 1988.

Fredsprisen strider mot Alfred Nobels testamente, slik den har blitt de siste årene. Til og med Al Gore fikk den, på bakgrunn av en film som viste seg å være juks og bedrag. 9 alvorlige faktafeil er det i filmen hans.

Listen er sikkert lenger, personlig synes jeg dette holder i massevis som bevis på at vi absolutt ikke bør ha ansvaret for å dele ut noen fredspris.

Ehm, nei. Det var Ghadafi. Og kun Karman er med i det muslimske brorskap. Jeg er enig med deg i resten, men du svekker din egen sak med faktafeil her og der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest outlandish

Ehm, nei. Det var Ghadafi. Og kun Karman er med i det muslimske brorskap. Jeg er enig med deg i resten, men du svekker din egen sak med faktafeil her og der.

Jo, men prinsippet er det samme.

"Faktafeil ,schmakta feil".Det har lite å bety når man ser på hva han ville fram til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men prinsippet er det samme.

"Faktafeil ,schmakta feil".Det har lite å bety når man ser på hva han ville fram til.

Det har alt å si for å bli tatt seriøst.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imperialisme er vel ikke akkurat ukjent for islam heller. Islam har vokst ved at muslimske krigsherrer med sverd i hånd har lagt under seg områder som i utgangspunktet ikke var muslimske, blant annet store deler av Det (kristne) bysantinske riket. Og slavehandel var en viktig handelsnæring for arabere lenge før hvite europeere koloniserte Amerika og trengte arbeidere til plantasjene.

Det er for øvrig også mye jødehat i de muslimdominerte landene.

Men ingen av disse forholdene gjør innbyggerne i de muslimdominerte land pliktige til å åpne for en masseinnvandring som vil endre befolkningssammensetningen i landene bare på noen tiår. Det er ikke slik at fortidens (eller dagens) synder innebærer en plikt til å gi bort statsborgerskap i så stor skala som vi ser i Vesten i dag.

Faktisk ikke helt sant, land de har lagt under seg har de ikke bare tatt med sverd i hånden. De bruker mer utspekulerte og til tider usynlig metoder enn som så. Veldig skremmende å lese om faktisk.

Det finnes endel litteratur som beskriver disse metodene ganske grundig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest outlandish

Imperialisme er vel ikke akkurat ukjent for islam heller. Islam har vokst ved at muslimske krigsherrer med sverd i hånd har lagt under seg områder som i utgangspunktet ikke var muslimske, blant annet store deler av Det (kristne) bysantinske riket. Og slavehandel var en viktig handelsnæring for arabere lenge før hvite europeere koloniserte Amerika og trengte arbeidere til plantasjene.

Det er for øvrig også mye jødehat i de muslimdominerte landene.

Men ingen av disse forholdene gjør innbyggerne i de muslimdominerte land pliktige til å åpne for en masseinnvandring som vil endre befolkningssammensetningen i landene bare på noen tiår. Det er ikke slik at fortidens (eller dagens) synder innebærer en plikt til å gi bort statsborgerskap i så stor skala som vi ser i Vesten i dag.

Så da mener du europeerne skal ha monopol på den typen adferd i verden? :fnise:

Unnskyld, men kulturer kommer, kulturer går.It's the natural order of things.

Europeeisk kultur har for såvidt bredt så mye om seg på global skala, på såpass invasive og aggressive måter, at dere har ingenting å komme trekkende med.

Stein i glasshus osv.

Det er ikke Vesten som er på vikende front i verden.

Og fører dere krig må dere forvente at andre slår tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest outlandish

Nei, Norge ble ikke i sin tid ranet fra samene. Sett deg i det minste litt inn i landets historie. Det har vært ikke-samisk befolkning i dette landet nesten helt tilbake til siste istid, og de første ikke-samiske bosettingene er omtrent like gamle som de første samiske.

Hvordan var det dere oppførte dere mot samene, igjen. Til langt inn på 1980 tallet.. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk ikke helt sant, land de har lagt under seg har de ikke bare tatt med sverd i hånden. De bruker mer utspekulerte og til tider usynlig metoder enn som så. Veldig skremmende å lese om faktisk.

Det finnes endel litteratur som beskriver disse metodene ganske grundig.

Jo, det er nok helt sant. Les litt historie så vil du se. At de muslimske herskerne gjennom urettferdig skattlegging og aktiv diskriminering av ikke-muslimer bidro til å islamifisere områdene de hadde lagt under seg er en annen sak. Men hvis du leser litt historie vil du se at de muslimske krigsherrer la under seg enorme områder på historisk svært kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ehm, nei. Det var Ghadafi. Og kun Karman er med i det muslimske brorskap. Jeg er enig med deg i resten, men du svekker din egen sak med faktafeil her og der.

OK, tok jeg feil om det var Ghadaffi og ikke Arafat beklager jeg dette. Jeg har påstått at minst en, altså Karman, har tilknytning til TMB. Det er ikke faktafeil. Og denne islamistdamen har vi gitt fredsprisen til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest outlandish

Det har alt å si for å bli tatt seriøst.

Ok, da.

(Jeg så de feilene jeg, og.Men jeg gadd ikke å bry meg, siden jeg forstod at det bare var å bytte ut med riktige ord, så var budskapet akkurat det samme.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest outlandish

OK, tok jeg feil om det var Ghadaffi og ikke Arafat beklager jeg dette. Jeg har påstått at minst en, altså Karman, har tilknytning til TMB. Det er ikke faktafeil. Og denne islamistdamen har vi gitt fredsprisen til.

Les i parentesen over ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imperialisme er vel ikke akkurat ukjent for islam heller. Islam har vokst ved at muslimske krigsherrer med sverd i hånd har lagt under seg områder som i utgangspunktet ikke var muslimske, blant annet store deler av Det (kristne) bysantinske riket. Og slavehandel var en viktig handelsnæring for arabere lenge før hvite europeere koloniserte Amerika og trengte arbeidere til plantasjene.

Det er for øvrig også mye jødehat i de muslimdominerte landene.

Men ingen av disse forholdene gjør innbyggerne i de muslimdominerte land pliktige til å åpne for en masseinnvandring som vil endre befolkningssammensetningen i landene bare på noen tiår. Det er ikke slik at fortidens (eller dagens) synder innebærer en plikt til å gi bort statsborgerskap i så stor skala som vi ser i Vesten i dag.

Så da mener du europeerne skal ha monopol på den typen adferd i verden? :fnise:

Unnskyld, men kulturer kommer, kulturer går.It's the natural order of things.

Europeeisk kultur har for såvidt bredt så mye om seg på global skala, på såpass invasive og aggressive måter, at dere har ingenting å komme trekkende med.

Stein i glasshus osv.

Det er ikke Vesten som er på vikende front i verden.

Og fører dere krig må dere forvente at andre slår tilbake.

Hvordan mener du at europeerne skulle kunne ha monopol på imperialisme i en verden der islam i like stor grad har stått for imperialismen? Les igjen. Så ser du at det jeg nettopp peker på er at det er du som kaster stein i glasshus. Europeerne er svært bevisst våre forfedres synder, dessverre har ikke den muslimske verden vist tilsvarende evne til selvkritikk.

Og poenget mitt som du åpenbart gikk fullstendig glipp av er at ingen - hverken land i Midtøsten eller i Europa - har noen plikt til å gi bort statsborgerskap i en skala som forrykker befolkningssammensetningen bare i løpet av noen tiår, uansett hvor mange synder våre forfedre har begått.

Endret av Cuckold
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...