Gjest Pet Skrevet 14. desember 2011 #201 Del Skrevet 14. desember 2011 Pet (la merke til deg for alvor med proppe-tråden ) Propper er undervurdert og får sjelden oppmerksomhet og egne tråder. Jeg er glad nå for at jeg tok tak i det (eller den. Proppen.). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thessie! Skrevet 14. desember 2011 #202 Del Skrevet 14. desember 2011 Synes det blir litt vanskelig å skrive ned de som ikke nevnes så ofte, fordi jeg legger jo best merke til de jeg liker, og de jeg liker er de som de er uavhengig om de nevnes ofte eller ei. But here goes. De som nevnes ofte setter jeg i parantes. :gjeiper: ( Yme ) ( NozMonster ) Thessie Odisi73 MikeWaters2.0 "Gjest" MorAase Nerdmedsverd ( katten ) Zaphireh Giacamo_P Hikken Pet (la merke til deg for alvor med proppe-tråden ) .. Legger til flere etterhvert. Kanskje.. Yey, jeg har blitt lagt merke til! Det er mange brukere her inne jeg liker, og du er en av dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 14. desember 2011 #203 Del Skrevet 14. desember 2011 STOR bamseklem til alle som ikke har blitt nevnt Takk klem tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 14. desember 2011 #204 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Vet ikke om jeg hadde vært helt fornøyd med å bli nevnt i en tråd som dette på grunn av at jeg ba om det. Uansett hvor mye stas det er. Jeg er nok ikke så flink til å legge merke til hvem som skriver hva, jeg ser mest på det som blir skrevet. Dessverre. Og nå vet ikke jeg hvem som alltid blir nevnt, men jeg har lagt spesielt merke til mr.omg, katten, altflyter, grønt blad, HedvigR, D_flatmajor, raindrops og selvfølgelig kloke Havbris Og sikkert mange andre edit: Må nevne Rusken og loffen også! Endret 15. desember 2011 av Chord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 15. desember 2011 #205 Del Skrevet 15. desember 2011 Lykkeliten som i meg? Jammmmmm! Må nesten nevne en av de jeg liker aller mest. Yme. Han er best! Det er ikke lov til å nevne meg i denne tråden, siden jeg alltid får blir nevnt, så send meg heller et julekort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 15. desember 2011 #206 Del Skrevet 15. desember 2011 Yay! Jeg liker deg også Yme, men det er det ikke lov å si, så jeg sier heller at du er den teiteste brukeren på hele KG og så slipper de andre å bli så sjalu (selv om jeg vet at mange blir det like vel siden folk vil ha i både pose og sekk på dette foraet.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 15. desember 2011 #207 Del Skrevet 15. desember 2011 Vet ikke om jeg hadde vært helt fornøyd med å bli nevnt i en tråd som dette på grunn av at jeg ba om det. Uansett hvor mye stas det er. Jeg er nok ikke så flink til å legge merke til hvem som skriver hva, jeg ser mest på det som blir skrevet. Dessverre. Og nå vet ikke jeg hvem som alltid blir nevnt, men jeg har lagt spesielt merke til mr.omg, katten, altflyter, grønt blad, HedvigR, D_flatmajor, raindrops og selvfølgelig kloke Havbris Og sikkert mange andre edit: Må nevne Rusken og loffen også! You made my day:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 15. desember 2011 #208 Del Skrevet 15. desember 2011 Bølle, Moscato, chord, marregutt og grøntblad:) Liker meningene deres og at det er mulig å ha en saklig diskusjon med dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marregutt Skrevet 15. desember 2011 #209 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Bølle, Moscato, chord, marregutt og grøntblad:) Liker meningene deres og at det er mulig å ha en saklig diskusjon med dem Wow, hadde aldri trodd jeg skulle bli nevnt her! Må si jeg liker altflyter, er noen flere men kommer ikke på navnene. Og cosette, for hun er digg. Og Miamarlena, og solkrem (kan ikke huske noe særlig fra deg, men ser at du liker meg og jeg er overfladisk, så liker deg og bare basert på det kriteriet, og sikkert noen gode minner som jeg dessverre ikke husker nå.. De er vel da egentlig ikke minner, det er vel heller basert på assosiasjoner om solkrem. Den første assosiasjonen jeg kommer på er i fjor høst når jeg var i Vietnam på backpacking og smurte meg skikkelig inn med solkrem for ikke å bli brent, da innså jeg at jeg likte lukten av solkrem SKIKKELIG godt. I tillegg husker jeg at det begynte og egne den dagen, og da kom den andre favorittlukten min, regn på tørr bakke. Grunnen til at jeg husker dette er vel litt tilfeldig, men jeg satt og diskuterte yndlingslukter på et vors i helgen som var. Har et annet minne med solkrem, det er fra når jeg var ute i kajakk i solsteika. Trodde jeg var blitt så brun at jeg ikke lenger ble brent, men den gang ei. Hadde vel rodd en time utover fra der vi hadde klær og "basen vår", før solen brant. Da var det en time tilbake da, uten noen form for skygge. Det siste minnet der var vel heller et dårlig minne, der jeg helst skulle hatt solkrem, men uansett. Men jeg liker vel solkrem i grunn, siden jeg gidder å skrive denne lange forklaringen til deg) Forutenom dette så er det jo, ut fra bildetråden mange jeg kunne ligget med, men det blir vel ikke helt godt mottat av alle kvinnene her inne. Så liker jeg vel ikke noen utenom disse.. Endret 15. desember 2011 av Marregutt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Swarovski Skrevet 15. desember 2011 #210 Del Skrevet 15. desember 2011 Det er egentlig lidt for mange til å huske alle, så tilgiv meg, dere som ikke er med her. Swarowski, Gjesten, Mynona83, Odisi73, Lightbulb, EryMax, FruN, Moulu, Setareh, Varpunen, Gjesten, Otrivin, Nozmonster, MaxUflax og alle de jeg ikke husker..... Jeg liker de aller, aller fleste her. Det er jo faktisk ganske koselig å bli nevnt. (Ganske utrolig siden jeg pleier å liste meg rundt her inne på natten.) Så jeg tenkte jeg kunne nevne en haug av de jeg liker her inne. Med tanke på at det er de aller fleste, så kommer jeg garantert til å glemme mange. Men er i det minste koselig for de få jeg husker Selvsagt liker jeg Giacomo_P, som er en av mine absolutt favoritter her inne. I tillegg nevner jeg i fleng: Waco, kisskissbangbang, fysikeren, Obelix, Nilla, Blondie65, Aud Long, Mynona 83, -Leon-, Hikken, Vampen, Tirkes, marregutt, Katten., Isbiten., MikeWaters, KateW, Steinar40, Stefan, Larsern, Cathrine88, D_Flatmajor, Supraspinatus, Bergans, *maja*, Lance, Wonders, Jade, Yasi, Malin – Makeup, Hicog, Straamann, Nessy, BabyBlue, EryMax, MaxUflax, Michelle82, Margareth, Hannee, Odisi, spee, lykkelitenen, mortem, Daniel84, Mann 42, I grosny, Havbris, Cuckold, Billcat, Strykebrett, Iza’bella, Padawan, Hogwash, Kristan82, Nozmonster, Yme, DBM, Katana, Genesis, nobilian, Inx, sebastianen, Herr Langbeid, Herr Drue, mr OMG, Cannovaro, Gorgonzola, Kamikatze, Tormod83, Holar, Billcat, Cuckold, Gjesten, ”gjest”, Consencio, Rumle, Wolfmoon, Rofl, *appifany*, SemperFi, Lutetium 71, imli, Alt godt, sjokoladebolle, Zaphireh, Moscato, Hopelessfear, Kadust, Sequin, Yvonne, Bond, ninuska, Iah, Kråkesaks, Kosemose, MissStiles, danbanan, marianneE, Gaea, Bobler, sol79, Pet, Silvermist, Bandit, HedvigR, makkapakka, MrsTula, MorAase, Wanted, QueenPenelope, Caramela, Henkie, Miki, Aurora M, Lille-pus, camze, Pixie plaid, Envy, Personlig12, Cecilia L, Moulu, Belladonna, Lebewesen, Nerdmedsverd, Heloise, Henriett3, Tabris, Norah, Purple Haze, uanonymbruker, Cuntzilla, Raven Emerald, Niennas, Otrivin osv osv... Tror jeg stopper der. Så får jeg heller legge til flere når jeg kommer på de, siden jeg vet at det er mange jeg har glemt i natt 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 15. desember 2011 #211 Del Skrevet 15. desember 2011 jeg nevner yme selv om det ikke er lov. lever litt på grensa i dag hihiihi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 15. desember 2011 #212 Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg liker deg - du er alltid positiv Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 15. desember 2011 #213 Del Skrevet 15. desember 2011 Det er jo faktisk ganske koselig å bli nevnt. (Ganske utrolig siden jeg pleier å liste meg rundt her inne på natten.) Så jeg tenkte jeg kunne nevne en haug av de jeg liker her inne. Med tanke på at det er de aller fleste, så kommer jeg garantert til å glemme mange. Men er i det minste koselig for de få jeg husker Selvsagt liker jeg Giacomo_P, som er en av mine absolutt favoritter her inne. I tillegg nevner jeg i fleng: Waco, kisskissbangbang, fysikeren, Obelix, Nilla, Blondie65, Aud Long, Mynona 83, -Leon-, Hikken, Vampen, Tirkes, marregutt, Katten., Isbiten., MikeWaters, KateW, Steinar40, Stefan, Larsern, Cathrine88, D_Flatmajor, Supraspinatus, Bergans, *maja*, Lance, Wonders, Jade, Yasi, Malin – Makeup, Hicog, Straamann, Nessy, BabyBlue, EryMax, MaxUflax, Michelle82, Margareth, Hannee, Odisi, spee, lykkelitenen, mortem, Daniel84, Mann 42, I grosny, Havbris, Cuckold, Billcat, Strykebrett, Iza’bella, Padawan, Hogwash, Kristan82, Nozmonster, Yme, DBM, Katana, Genesis, nobilian, Inx, sebastianen, Herr Langbeid, Herr Drue, mr OMG, Cannovaro, Gorgonzola, Kamikatze, Tormod83, Holar, Billcat, Cuckold, Gjesten, ”gjest”, Consencio, Rumle, Wolfmoon, Rofl, *appifany*, SemperFi, Lutetium 71, imli, Alt godt, sjokoladebolle, Zaphireh, Moscato, Hopelessfear, Kadust, Sequin, Yvonne, Bond, ninuska, Iah, Kråkesaks, Kosemose, MissStiles, danbanan, marianneE, Gaea, Bobler, sol79, Pet, Silvermist, Bandit, HedvigR, makkapakka, MrsTula, MorAase, Wanted, QueenPenelope, Caramela, Henkie, Miki, Aurora M, Lille-pus, camze, Pixie plaid, Envy, Personlig12, Cecilia L, Moulu, Belladonna, Lebewesen, Nerdmedsverd, Heloise, Henriett3, Tabris, Norah, Purple Haze, uanonymbruker, Cuntzilla, Raven Emerald, Niennas, Otrivin osv osv... Tror jeg stopper der. Så får jeg heller legge til flere når jeg kommer på de, siden jeg vet at det er mange jeg har glemt i natt Jøss, ENDELIG ble jeg nevnt! At hele resten av forumet også var med på lista, gjør meg ingenting. TUSEN TAKK! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 15. desember 2011 #214 Del Skrevet 15. desember 2011 Jøss, ENDELIG ble jeg nevnt! At hele resten av forumet også var med på lista, gjør meg ingenting. TUSEN TAKK! Hele forumet bortsett fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thessie! Skrevet 15. desember 2011 #215 Del Skrevet 15. desember 2011 Hele forumet bortsett fra meg Og meg Men det gjør ikke noe. Jeg lager en egen liste med de jeg liker, og den består av Maria_Marihøne, Thessie! og de få som har sagt at de liker meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 15. desember 2011 #216 Del Skrevet 15. desember 2011 Og meg Men det gjør ikke noe. Jeg lager en egen liste med de jeg liker, og den består av Maria_Marihøne, Thessie! og de få som har sagt at de liker meg! Jeg liker deg også! Spesielt siden du har så søtt bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solkrem Skrevet 15. desember 2011 #217 Del Skrevet 15. desember 2011 Og Miamarlena, og solkrem (kan ikke huske noe særlig fra deg, men ser at du liker meg og jeg er overfladisk, så liker deg og bare basert på det kriteriet, og sikkert noen gode minner som jeg dessverre ikke husker nå.. De er vel da egentlig ikke minner, det er vel heller basert på assosiasjoner om solkrem. Den første assosiasjonen jeg kommer på er i fjor høst når jeg var i Vietnam på backpacking og smurte meg skikkelig inn med solkrem for ikke å bli brent, da innså jeg at jeg likte lukten av solkrem SKIKKELIG godt. I tillegg husker jeg at det begynte og egne den dagen, og da kom den andre favorittlukten min, regn på tørr bakke. Grunnen til at jeg husker dette er vel litt tilfeldig, men jeg satt og diskuterte yndlingslukter på et vors i helgen som var. Har et annet minne med solkrem, det er fra når jeg var ute i kajakk i solsteika. Trodde jeg var blitt så brun at jeg ikke lenger ble brent, men den gang ei. Hadde vel rodd en time utover fra der vi hadde klær og "basen vår", før solen brant. Da var det en time tilbake da, uten noen form for skygge. Det siste minnet der var vel heller et dårlig minne, der jeg helst skulle hatt solkrem, men uansett. Men jeg liker vel solkrem i grunn, siden jeg gidder å skrive denne lange forklaringen til deg) Jeg kan jo gi deg et hint. Jeg har skrevet noen anonyme innlegg og skrevet med deg om BANANER. Fine historier forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anjah Skrevet 15. desember 2011 #218 Del Skrevet 15. desember 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marregutt Skrevet 15. desember 2011 #219 Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg kan jo gi deg et hint. Jeg har skrevet noen anonyme innlegg og skrevet med deg om BANANER. Fine historier forresten. åja, hehe det var deg ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rusken Skrevet 16. desember 2011 #220 Del Skrevet 16. desember 2011 Vet ikke om jeg hadde vært helt fornøyd med å bli nevnt i en tråd som dette på grunn av at jeg ba om det. Uansett hvor mye stas det er. Jeg er nok ikke så flink til å legge merke til hvem som skriver hva, jeg ser mest på det som blir skrevet. Dessverre. Og nå vet ikke jeg hvem som alltid blir nevnt, men jeg har lagt spesielt merke til mr.omg, katten, altflyter, grønt blad, HedvigR, D_flatmajor, raindrops og selvfølgelig kloke Havbris Og sikkert mange andre edit: Må nevne Rusken og loffen også! Ååh Superkoselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå