Gjest Sunflower-Delight Skrevet 18. februar 2016 #2101 Del Skrevet 18. februar 2016 34 minutter siden, sweety pie skrev: @Pjokkeline @Nordavind @Nevian @gjestvest @Sunflower-Delight Skriver flere når jeg kommer på noen Ellers takk sweety pie. Det kom som en litt overraskelse. Du virker da veldig hyggelig ut sjølv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. februar 2016 #2102 Del Skrevet 18. februar 2016 5 timer siden, hog skrev: Det er mulig jeg har sagt det før, men i så fall tåler dere å høre det igjen. @Rumle @Aldrisur og @Hoppetaujenta kan alltid få meg i godt humør. Stor klem til dere. Næmmen tusen takk skal du ha. Min morgen ble plutselig litt bedre nå. Selv om det er gråvær ser jeg en soloppgang i mitt indre. En stor skål fløte til forumets mentalt ulastelige og velkledde Hr.hog 5 timer siden, AnonymBruker skrev: @Hoppetaujenta Anonymkode: 9b7fb...b85 ...og takk skal du også ha, hvem du nå er. Jeg liker også hyggelige ab`er. En stor skål med anonyme godsaker til deg. Og en god binneklem til dere begge mens jeg nå har dere her. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nordavind Skrevet 18. februar 2016 #2103 Del Skrevet 18. februar 2016 @Pjokkeline @incognita @Løkky @Citronella @Stjerner og planeter @Silfen @Pompom @Sweetiepie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 18. februar 2016 #2104 Del Skrevet 18. februar 2016 1 time siden, Nordavind skrev: @Pjokkeline @incognita @Løkky @Citronella @Stjerner og planeter @Silfen @Pompom @Sweetiepie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 18. februar 2016 #2105 Del Skrevet 18. februar 2016 Tusen takk, @Pjokkeline & @sweety pie . To snille, og søte jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berit Skrevet 18. februar 2016 #2106 Del Skrevet 18. februar 2016 16 timer siden, a l'orange skrev: Etter jeg kom inn hit har jeg også lagt merke til @cheshirecat,damen som nærmest banker de fleste ned i støvlene, samt @Berit og @ambivalentReaction. (Det slår meg at den siste der kanskje har vært her en stund med et annet navn, men jeg er ikke så god på sånt. Kom gjerne med litt sladder om hvem som er hvem! ) Så hyggelig at du har lagt merke til meg. Jeg har lagt merke til deg også, og liker deg godt. Jeg har ikke vært så opptatt av hvem som sier hva, og derfor ikke lagt merke til så mange. Men skal prøve. Har fått noen nedlatende svar noen ganger av Ab'er og fått høre at jeg alltid skriver så meningsløse innlegg. Egentlig skal man jo ikke bry seg om hvem sånt kommer fra, men lurer jo litt siden vedkommende hevder at jeg alltid gjør det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løkky Skrevet 18. februar 2016 #2107 Del Skrevet 18. februar 2016 1 time siden, Nordavind skrev: @Pjokkeline @incognita @Løkky @Citronella @Stjerner og planeter @Silfen @Pompom @Sweetiepie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanami Skrevet 18. februar 2016 #2108 Del Skrevet 18. februar 2016 1 time siden, Nordavind skrev: @Pjokkeline @incognita @Løkky @Citronella @Stjerner og planeter @Silfen @Pompom @Sweetiepie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 18. februar 2016 #2109 Del Skrevet 18. februar 2016 Takk det samme, @Nordavind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fysikeren Skrevet 18. februar 2016 #2110 Del Skrevet 18. februar 2016 18 timer siden, Pjokkeline skrev: Den var uventet! Takk, liker deg også godt ET ❤ Når jeg først er her inne, så syns jeg ET, @Sweetiepie, @Silfen, @Nordavind, @Blaugrana, @gjestvest, @mini-mio, @Fysikeren , @Aljaog @kisskissbangbang- fine folk Noen flere brukere som ikke er her lenger/ byttet brukernavn :-) Takk. Jeg liker deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 18. februar 2016 #2111 Del Skrevet 18. februar 2016 Den 17.2.2016 at 21.09, Hummels skrev: Liker @Citronella og flere. 22 timer siden, ElizabethTaylor skrev: Kom på at jeg glemte å nevne dere: og @Citronella. Dere er herlige 13 timer siden, Nordavind skrev: @Citronella Søte dere! Tusen takk! Jeg tror jeg nesten må overgå meg selv og slenge på en sånn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 23. februar 2016 #2112 Del Skrevet 23. februar 2016 Den 17. februar 2016 at 21.09, Hummels skrev: Liker @Citronella @Summers @Fox Mulder @Lady @Jolene og flere. Så hyggelig å bli nevnt! Lige så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 23. februar 2016 #2113 Del Skrevet 23. februar 2016 Den 17. februar 2016 at 21.48, ElizabethTaylor skrev: Jeg liker veldig godt @Silfen, @incognita, @Lady, @sweety pie, @Marie90, @Summers, @Pjokkeline. Flere også, som jeg ikke kommer på akkurat nå. Lige så, ET! 💕😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 23. februar 2016 #2114 Del Skrevet 23. februar 2016 @WubWub @incognita @ElizabethTaylor @Sunflower-Delight @O.G. @Blomsterert @Citronella @ClosedParadise kalkunkrøll, anonymbruker og mange flere. Jeg elsker alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 23. februar 2016 #2115 Del Skrevet 23. februar 2016 @Evilposelos også glemte jeg deg søtnosen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 23. februar 2016 #2116 Del Skrevet 23. februar 2016 4 minutter siden, Cartman skrev: @WubWub @incognita @ElizabethTaylor @Sunflower-Delight @O.G. @Blomsterert @Citronella @ClosedParadise kalkunkrøll, anonymbruker og mange flere. Jeg elsker alle Så hyggelig å vite. Synes du virker som en hyggelig kar med ofte mye god humor, og har en kreativ side ved deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #2117 Del Skrevet 23. februar 2016 8 minutter siden, Cartman skrev: @WubWub @incognita @ElizabethTaylor @Sunflower-Delight @O.G. @Blomsterert @Citronella @ClosedParadise kalkunkrøll, anonymbruker og mange flere. Jeg elsker alle Elsker alle? Sa noen at de elsket meg. Så koselig. Jeg elsker deg også Carten. Hilsen Mullah Krekar Anonymkode: c6771...3b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #2118 Del Skrevet 23. februar 2016 Anonymkode: c6771...3b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 23. februar 2016 #2119 Del Skrevet 23. februar 2016 Et øyeblikk siden, Sunflower-Delight skrev: Så hyggelig å vite. Synes du virker som en hyggelig kar med ofte mye god humor, og har en kreativ side ved deg. takk! Du er jo ganske kreativ selv. Det er noe av det som gjør deg awesome! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bruker83924 Skrevet 23. februar 2016 #2120 Del Skrevet 23. februar 2016 15 minutter siden, Cartman skrev: @WubWub @incognita @ElizabethTaylor @Sunflower-Delight @O.G. @Blomsterert @Citronella @ClosedParadise kalkunkrøll, anonymbruker og mange flere. Jeg elsker alle Takk det samme Cartmann Du er en svært hyggelig og morsom bruker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå