Gjest Bandit Skrevet 22. desember 2011 #281 Del Skrevet 22. desember 2011 Snoopy_93, Chord, Apophis, Henriett3, Margareth, Caramela, Annaires, Happy_me, Elfrida, Pinkee, Mermaid Blues, Belle Gunnes, Bandit, I Grosny, Rosenrød, Elyssa, Purple Haze, True khaleesi, Knirke, Anna, Cata, Slowpoke, Surrehodet, Jalp, Nanette og sikkert mange, mange flere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cecilia L Skrevet 22. desember 2011 #282 Del Skrevet 22. desember 2011 Bandit er en bra fyr. Og jeg digger profilbildet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest happy_me Skrevet 23. desember 2011 #283 Del Skrevet 23. desember 2011 Snoopy_93, Chord, Apophis, Henriett3, Margareth, Caramela, Annaires, Happy_me, Elfrida, Pinkee, Mermaid Blues, Belle Gunnes, Bandit, I Grosny, Rosenrød, Elyssa, Purple Haze, True khaleesi, Knirke, Anna, Cata, Slowpoke, Surrehodet, Jalp, Nanette og sikkert mange, mange flere. Makes me HAPPY Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 23. desember 2011 #284 Del Skrevet 23. desember 2011 Bandit er en bra fyr. Og jeg digger profilbildet Helt enig! Du virker slettes ikke så verst selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløftfrid Skrevet 23. desember 2011 #285 Del Skrevet 23. desember 2011 Har alle på KG rotta seg saman og bestemt å IKKJE nevne meg?? Ganske dårleg gjort, tykkjer eg... Sjølv vil eg trekke fram Gulphild. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 23. desember 2011 #286 Del Skrevet 23. desember 2011 Har alle på KG rotta seg saman og bestemt å IKKJE nevne meg?? Ganske dårleg gjort, tykkjer eg... Sjølv vil eg trekke fram Gulphild. Aldri sett deg her inne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløftfrid Skrevet 23. desember 2011 #287 Del Skrevet 23. desember 2011 Aldri sett deg her inne. Ao mai gådd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 23. desember 2011 #288 Del Skrevet 23. desember 2011 Aldri sett deg her inne. det er godt mulig du har det serru...hun har nemlig bytta nick.. jeg kjenner igjen den snasene avataren hva kalte du deg for litt siden igjen kløftfrid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 23. desember 2011 #289 Del Skrevet 23. desember 2011 Kommer på stadig flere. Bandit og Anuket må jo nevnes, selv om de kanskje snart nærmer seg "dem som alltid blir nevnt". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløftfrid Skrevet 23. desember 2011 #290 Del Skrevet 23. desember 2011 det er godt mulig du har det serru...hun har nemlig bytta nick.. jeg kjenner igjen den snasene avataren hva kalte du deg for litt siden igjen kløftfrid? Ser ein det! Du er oppvakt! Det stemmer på ein perfekt prikk! :gjeiper: Eg hugsar faktisk ikkje mitt tidlegare nick sjølv...ok, ok det var Ms. Nasdaq, men tvilar på at det vekker minner. Eg tok berre turen innom denne tråden for å lage litt god gamaldags julekvalm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 23. desember 2011 #291 Del Skrevet 23. desember 2011 Ser ein det! Du er oppvakt! Det stemmer på ein perfekt prikk! :gjeiper: Eg hugsar faktisk ikkje mitt tidlegare nick sjølv...ok, ok det var Ms. Nasdaq, men tvilar på at det vekker minner. Eg tok berre turen innom denne tråden for å lage litt god gamaldags julekvalm! Jeg visste jeg kjente igjen avataren din! Ms. Nasdaq husker jeg jo! Jeg husker ingenting av hva du har skrevet da, men jeg husket nicket og avataren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 23. desember 2011 #292 Del Skrevet 23. desember 2011 Ser ein det! Du er oppvakt! Det stemmer på ein perfekt prikk! :gjeiper: Eg hugsar faktisk ikkje mitt tidlegare nick sjølv...ok, ok det var Ms. Nasdaq, men tvilar på at det vekker minner. Eg tok berre turen innom denne tråden for å lage litt god gamaldags julekvalm! den avataren erke vanskelig å huske da jeg la ikke merke til at du prøvde å lage kvalme, for hvert 20. innlegg i denne tråden er av den samme typen " hvorfor nevner ingen meg !!? " Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløftfrid Skrevet 23. desember 2011 #293 Del Skrevet 23. desember 2011 Jeg visste jeg kjente igjen avataren din! Ms. Nasdaq husker jeg jo! Jeg husker ingenting av hva du har skrevet da, men jeg husket nicket og avataren Så kjekt at biletet mitt festar seg i pannebrasken Ikkje rart at du ikkje hugsar noko av det eg har skrive, det meste er berre fjas Når eg fyrst er her, så kan eg jo ynskje dykk alle ei god jul 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløftfrid Skrevet 23. desember 2011 #294 Del Skrevet 23. desember 2011 den avataren erke vanskelig å huske da jeg la ikke merke til at du prøvde å lage kvalme, for hvert 20. innlegg i denne tråden er av den samme typen " hvorfor nevner ingen meg !!? " Æsj, vart eg berre ein i mengda no også? Eg må tydelegvis verte mykje kvalmare Eg skulle jo nemnt dykkar namn i denne tråden, men de er altfor "poppis"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 23. desember 2011 #295 Del Skrevet 23. desember 2011 Eplebit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 23. desember 2011 #296 Del Skrevet 23. desember 2011 Kommer på stadig flere. Bandit og Anuket må jo nevnes, selv om de kanskje snart nærmer seg "dem som alltid blir nevnt". Takker for det! Du er selv blitt lagt merke til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 23. desember 2011 #297 Del Skrevet 23. desember 2011 Takker for det! Du er selv blitt lagt merke til... Hyggelig - hvis det er på en positiv måte da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 23. desember 2011 #298 Del Skrevet 23. desember 2011 Hyggelig - hvis det er på en positiv måte da Selvsagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 23. desember 2011 #299 Del Skrevet 23. desember 2011 Selvsagt! Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 23. desember 2011 #300 Del Skrevet 23. desember 2011 Snoopy_93, Chord, Apophis, Henriett3, Margareth, Caramela, Annaires, Happy_me, Elfrida, Pinkee, Mermaid Blues, Belle Gunnes, Bandit, I Grosny, Rosenrød, Elyssa, Purple Haze, True khaleesi, Knirke, Anna, Cata, Slowpoke, Surrehodet, Jalp, Nanette og sikkert mange, mange flere. Må si jeg ble overrasket her! Juhu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå