Gjest hmrk Skrevet 20. desember 2011 #261 Del Skrevet 20. desember 2011 Jeg har stalket deg leeeeenge, ta det som et kompliment... helst Tror John Hinckley sa dette til Jodie Foster... :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle Gunnes Skrevet 20. desember 2011 #262 Del Skrevet 20. desember 2011 Jeg liker den brukeren som akkurat nå, slik som meg selv, har bladd gjennom flere av disse sidene uten å finne sitt nick der. Da får du henge med i Cata sin lille klubb der vi liker deg ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 20. desember 2011 #263 Del Skrevet 20. desember 2011 Tror John Hinckley sa dette til Jodie Foster... :gjeiper: Jasså, men hun ignorerte han, jeg er jo ikke lenger ignorert, faren over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 20. desember 2011 #264 Del Skrevet 20. desember 2011 Jeg liker den brukeren som akkurat nå, slik som meg selv, har bladd gjennom flere av disse sidene uten å finne sitt nick der. Men brukernavnet ditt er jo umulig å huske.. Jeg kjenner deg igjen, men jeg kunne aldri gjengitt det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 20. desember 2011 #265 Del Skrevet 20. desember 2011 Jeg har stalket deg leeeeenge, ta det som et kompliment... helst Det verste er at jeg gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 20. desember 2011 #266 Del Skrevet 20. desember 2011 Men brukernavnet ditt er jo umulig å huske.. Jeg kjenner deg igjen, men jeg kunne aldri gjengitt det. Er det mulig å endre på brukernavn, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 20. desember 2011 #267 Del Skrevet 20. desember 2011 Da får du henge med i Cata sin lille klubb der vi liker deg ihvertfall Jeg får gjøre det, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 20. desember 2011 #268 Del Skrevet 20. desember 2011 Er det mulig å endre på brukernavn, da? Ja, bare skriv inn i denne tråden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=564878&st=380 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Swarovski Skrevet 20. desember 2011 #269 Del Skrevet 20. desember 2011 Det er jo faktisk ganske koselig å bli nevnt. (Ganske utrolig siden jeg pleier å liste meg rundt her inne på natten.) Så jeg tenkte jeg kunne nevne en haug av de jeg liker her inne. Med tanke på at det er de aller fleste, så kommer jeg garantert til å glemme mange. Men er i det minste koselig for de få jeg husker Selvsagt liker jeg Giacomo_P, som er en av mine absolutt favoritter her inne. I tillegg nevner jeg i fleng: Waco, kisskissbangbang, fysikeren, Obelix, Nilla, Blondie65, Aud Long, Mynona 83, -Leon-, Hikken, Vampen, Tirkes, marregutt, Katten., Isbiten., MikeWaters, KateW, Steinar40, Stefan, Larsern, Cathrine88, D_Flatmajor, Supraspinatus, Bergans, *maja*, Lance, Wonders, Jade, Yasi, Malin – Makeup, Hicog, Straamann, Nessy, BabyBlue, EryMax, MaxUflax, Michelle82, Margareth, Hannee, Odisi, spee, lykkelitenen, mortem, Daniel84, Mann 42, I grosny, Havbris, Cuckold, Billcat, Strykebrett, Iza’bella, Padawan, Hogwash, Kristan82, Nozmonster, Yme, DBM, Katana, Genesis, nobilian, Inx, sebastianen, Herr Langbeid, Herr Drue, mr OMG, Cannovaro, Gorgonzola, Kamikatze, Tormod83, Holar, Billcat, Cuckold, Gjesten, ”gjest”, Consencio, Rumle, Wolfmoon, Rofl, *appifany*, SemperFi, Lutetium 71, imli, Alt godt, sjokoladebolle, Zaphireh, Moscato, Hopelessfear, Kadust, Sequin, Yvonne, Bond, ninuska, Iah, Kråkesaks, Kosemose, MissStiles, danbanan, marianneE, Gaea, Bobler, sol79, Pet, Silvermist, Bandit, HedvigR, makkapakka, MrsTula, MorAase, Wanted, QueenPenelope, Caramela, Henkie, Miki, Aurora M, Lille-pus, camze, Pixie plaid, Envy, Personlig12, Cecilia L, Moulu, Belladonna, Lebewesen, Nerdmedsverd, Heloise, Henriett3, Tabris, Norah, Purple Haze, uanonymbruker, Cuntzilla, Raven Emerald, Niennas, Otrivin osv osv... Tror jeg stopper der. Så får jeg heller legge til flere når jeg kommer på de, siden jeg vet at det er mange jeg har glemt i natt Jeg er så utrolig skuffet og vonbroten.. 13 sider og ikke en nevner meg! :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: Jeg nevnte deg jo. Teller ikke jeg som en av KG medlemmene? Riktignok ble du nevnt sammen med praktisk talt alle mannfolka jeg kom på, men med tanke på hvor mange jeg har glemt, så burde du da være fornøyd :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Slowpoke Skrevet 21. desember 2011 #270 Del Skrevet 21. desember 2011 Jeg vil også være med i "blir aldri nevnt" klubben 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rusken Skrevet 21. desember 2011 #271 Del Skrevet 21. desember 2011 Henda opp for Slowpoke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pixtive Skrevet 21. desember 2011 #272 Del Skrevet 21. desember 2011 ^^ Rusken med øynene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rusken Skrevet 21. desember 2011 #273 Del Skrevet 21. desember 2011 ^^ Rusken med øynene Du er så sniiill Jeg liker deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pixtive Skrevet 21. desember 2011 #274 Del Skrevet 21. desember 2011 Du er så sniiill Jeg liker deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 21. desember 2011 #275 Del Skrevet 21. desember 2011 *Appifany*, alltid positiv, ihvertfall det jeg har sett Og *Bumblebee* Jeg ble nevnt! Og jeg er positiv Nå ble jeg glad Det er jo faktisk ganske koselig å bli nevnt. (Ganske utrolig siden jeg pleier å liste meg rundt her inne på natten.) Så jeg tenkte jeg kunne nevne en haug av de jeg liker her inne. Med tanke på at det er de aller fleste, så kommer jeg garantert til å glemme mange. Men er i det minste koselig for de få jeg husker Selvsagt liker jeg Giacomo_P, som er en av mine absolutt favoritter her inne. I tillegg nevner jeg i fleng: Waco, kisskissbangbang, fysikeren, Obelix, Nilla, Blondie65, Aud Long, Mynona 83, -Leon-, Hikken, Vampen, Tirkes, marregutt, Katten., Isbiten., MikeWaters, KateW, Steinar40, Stefan, Larsern, Cathrine88, D_Flatmajor, Supraspinatus, Bergans, *maja*, Lance, Wonders, Jade, Yasi, Malin – Makeup, Hicog, Straamann, Nessy, BabyBlue, EryMax, MaxUflax, Michelle82, Margareth, Hannee, Odisi, spee, lykkelitenen, mortem, Daniel84, Mann 42, I grosny, Havbris, Cuckold, Billcat, Strykebrett, Iza’bella, Padawan, Hogwash, Kristan82, Nozmonster, Yme, DBM, Katana, Genesis, nobilian, Inx, sebastianen, Herr Langbeid, Herr Drue, mr OMG, Cannovaro, Gorgonzola, Kamikatze, Tormod83, Holar, Billcat, Cuckold, Gjesten, ”gjest”, Consencio, Rumle, Wolfmoon, Rofl, *appifany*, SemperFi, Lutetium 71, imli, Alt godt, sjokoladebolle, Zaphireh, Moscato, Hopelessfear, Kadust, Sequin, Yvonne, Bond, ninuska, Iah, Kråkesaks, Kosemose, MissStiles, danbanan, marianneE, Gaea, Bobler, sol79, Pet, Silvermist, Bandit, HedvigR, makkapakka, MrsTula, MorAase, Wanted, QueenPenelope, Caramela, Henkie, Miki, Aurora M, Lille-pus, camze, Pixie plaid, Envy, Personlig12, Cecilia L, Moulu, Belladonna, Lebewesen, Nerdmedsverd, Heloise, Henriett3, Tabris, Norah, Purple Haze, uanonymbruker, Cuntzilla, Raven Emerald, Niennas, Otrivin osv osv... Tror jeg stopper der. Så får jeg heller legge til flere når jeg kommer på de, siden jeg vet at det er mange jeg har glemt i natt Så koselig at jeg og er på den lange lista Jeg har lagt merke til d_flatmajor, skriver innlegg som om jeg skulle skrevet de selv, bare mye mye bedre Og Rumle, for at hun alltid er så kooselig! Har glemt ca. 1000, men jeg er ganske trøtt nå (insjill ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Slowpoke Skrevet 21. desember 2011 #276 Del Skrevet 21. desember 2011 Henda opp for Slowpoke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 22. desember 2011 #277 Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) Jeg har glemt Røyskatt. Det var skrekkelig pinlig.... Og Thessie og Rusken og Maria Marihøne. Det er helt sikkert flere jeg har glemt. edit: ....Pantertante f. eks..... Endret 22. desember 2011 av Giacomo_P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 22. desember 2011 #278 Del Skrevet 22. desember 2011 Jeg har fått skikkelig sansen for Flair Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cecilia L Skrevet 22. desember 2011 #279 Del Skrevet 22. desember 2011 Eplebit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest- silje Skrevet 22. desember 2011 #280 Del Skrevet 22. desember 2011 Snoopy_93, Chord, Apophis, Henriett3, Margareth, Caramela, Annaires, Happy_me, Elfrida, Pinkee, Mermaid Blues, Belle Gunnes, Bandit, I Grosny, Rosenrød, Elyssa, Purple Haze, True khaleesi, Knirke, Anna, Cata, Slowpoke, Surrehodet, Jalp, Nanette og sikkert mange, mange flere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå