Sequax Skrevet 11. desember 2011 #121 Del Skrevet 11. desember 2011 Så koselig å bli nevnt! Belladonna og Yme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #122 Del Skrevet 11. desember 2011 Husker ikke helt hvilke som pleier å bli nevnt, men liker også: Tabris, Vampen, Anuket, mortem, Norah, uAnonymbruker, Cuntzilla, Niennas, absinthia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 11. desember 2011 #123 Del Skrevet 11. desember 2011 Var ikke poenget å nevne noen som ikke blir nevnt så ofte? Her er det jo de samme navnene som i alle andre tråder Jeg digger Fønix. Han har kul humor! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 11. desember 2011 #124 Del Skrevet 11. desember 2011 Husker ikke helt hvilke som pleier å bli nevnt, men liker også: Tabris, Vampen, Anuket, mortem, Norah, uAnonymbruker, Cuntzilla, Niennas, absinthia :o tusen takk! Kan jeg spørre om grunnen? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 11. desember 2011 #125 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) :o tusen takk! Kan jeg spørre om grunnen? ^^ fordi du virker snill kanskje jeg er ikke anonymbruker :gjeiper: nominerer deg jeg også Endret 11. desember 2011 av Nuppdupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 11. desember 2011 #126 Del Skrevet 11. desember 2011 fordi du virker snill kanskje jeg er ikke anonymbruker :gjeiper: nominerer deg jeg også Nå ble jeg glad! =D trodde ingen her likte meg, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uAnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #127 Del Skrevet 11. desember 2011 Husker ikke helt hvilke som pleier å bli nevnt, men liker også: Tabris, Vampen, Anuket, mortem, Norah, uAnonymbruker, Cuntzilla, Niennas, absinthia Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D_flatmajor Skrevet 11. desember 2011 #128 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Survival, Vampen, Cathrine88, D_flatmajor og Giacomo_p. (..) Jeg har også sansen for innleggene til Antlers og D_flatmajor. D_flatmajor har jeg fått veldig sansen for Har lagt merke til at vi ofte har samme meninger, og hun kan være skarp uten å være spydig. Takk, nå ble jeg glad. Noen jeg ikke tror har blitt nevnt enda (siden det er trådens tema): - everydaywings. Har lagt merke til at hun fremstår reflektert og lite fordømmende. - Haddy, for sin innsats mot strømmen på "Aktuelle saker". Ofte er de fleste i tråden uenige med henne, men hun står på sitt. Det er ganske så beundringsverdig. Kommer tilbake og redigerer hvis og når jeg kommer på flere brukere jeg har et godt inntrykk av. Endret 8. februar 2012 av D_flatmajor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #129 Del Skrevet 11. desember 2011 Er det ingen som liker Steinar40 da? Han har no mange interesanne innlegg... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D_flatmajor Skrevet 11. desember 2011 #130 Del Skrevet 11. desember 2011 Er det ingen som liker Steinar40 da? Han har no mange interesanne innlegg... Steinar blir alltid nevnt, og denne tråden er for å nevne brukere som ikke blir nevnt i alle andre tråder. Men ja,det er tydelig at han har mange interessante innlegg, hvis ikke hadde vel ikke folk alltid nevnt han heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 11. desember 2011 #131 Del Skrevet 11. desember 2011 Var ikke poenget å nevne noen som ikke blir nevnt så ofte? Her er det jo de samme navnene som i alle andre tråder Jeg er nok en av de som ikke skjønte dette PH. Skal nok komme opp med noen andre navn etterhvert. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rusken Skrevet 11. desember 2011 #132 Del Skrevet 11. desember 2011 Jeg liker Mortem og Mr.Omg skikkelig godt Og Yvonne er også helt nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 11. desember 2011 #133 Del Skrevet 11. desember 2011 Jeg liker Mortem og Mr.Omg skikkelig godt Og Yvonne er også helt nydelig! Koselig! =D Men blir litt nysgjerrig på hvorfor? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rusken Skrevet 11. desember 2011 #134 Del Skrevet 11. desember 2011 Koselig! =D Men blir litt nysgjerrig på hvorfor? Tss Du var den jeg la først merke til da jeg ble medlem fordi du alltid svarte på spørsmålene mine i tråder osv. Også liker jeg at du er så stoka på Hotel Cæsar, for det er jeg også nemlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 11. desember 2011 #135 Del Skrevet 11. desember 2011 Tss Du var den jeg la først merke til da jeg ble medlem fordi du alltid svarte på spørsmålene mine i tråder osv. Også liker jeg at du er så stoka på Hotel Cæsar, for det er jeg også nemlig Ah. ^^ Jeg er ganske stoka (?) på Tom, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Omg Skrevet 12. desember 2011 #136 Del Skrevet 12. desember 2011 Jeg liker Mortem og Mr.Omg skikkelig godt Og Yvonne er også helt nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebastianen Skrevet 12. desember 2011 #137 Del Skrevet 12. desember 2011 Cosette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 12. desember 2011 #138 Del Skrevet 12. desember 2011 FLERE som nevner meg? Det føles ganske bra nå som jeg er sterkt mislikt i opptil flere diskusjonstråder :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 12. desember 2011 #139 Del Skrevet 12. desember 2011 50 er da ingen alder! Tenkte jeg ikke skulle si hvor gammel du var, men nå sa du det selv i stedet... nope, det er faktisk ingen alder når det ikke står "år" bak jeg klikket meg inn her for å nevne noen jeg liker, men jeg ser at de jeg tenkte å nevne har blitt nevnt mange ganger allerede hecubaa og gjesten liker jeg godt, men det er jo også fordi jeg liker godt irl og har blitt mine venninner rofl er også er bra kar! og silvermist!! ikke minst henne! mynona ståler gohet og varme omtrent gjennom datan sin og helt ut igjennom min data Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 12. desember 2011 #140 Del Skrevet 12. desember 2011 hecubaa og gjesten liker jeg godt, men det er jo også fordi jeg liker godt irl og har blitt mine venninner Ditto, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå