Gå til innhold

Hvordan få slutt på voldtekten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Temaet mente jeg selvfølgelig. Det eneste du skjønte var skrivefeilen. Ikke overrasket at du skriver som AB, ja. Nå er jeg sikker at du ikke leser mine innlegg. Jeg har aldri foreslått at dødsstraff innføres i Norge, men du antok at jeg har satt i fengsel og sonet + satt en alder på meg uten å kjenne meg. Tja, har ingenting å diskutere med slike som deg. Alt som ikke er NRK er blogg for deg. Latterlig at du nekter å se fakta om norsk luksus i fengsel. :fnise:Vær så god, da. Nå tror du at det fins luksusfengsel i Norge? Man trenger ikke å sone for å se hvordan det ser ut inne. :fnise: Gå og finn skrivefeilene mine igjen.

Jeg har ikke skrevet at alt som ikke er NRK er en blogg, :roll: men de første kildene du viste til var så hinsides at det måtte kommenteres.

Hvorfor er du ikke overrasket over at jeg skriver som AB?

Jeg har ikke antatt at du har sittet i fengsel, det var en annen AB.

Jeg nekter ikke å innse "fakta", jeg er ikke enig i at alt er luksus. Jeg er heller ikke enig i at forbrytere skal sendes ut av landet, AB i innlegg # 22 oppsummerte mange grunner hvorfor.

Denne tråden startet du selv i går og der skriver du at du er FOR dødsstraff. Så det du mener er at du har skjønt at du tok feil i går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke skrevet at alt som ikke er NRK er en blogg, :roll: men de første kildene du viste til var så hinsides at det måtte kommenteres.

Hvorfor er du ikke overrasket over at jeg skriver som AB?

Jeg har ikke antatt at du har sittet i fengsel, det var en annen AB.

Jeg nekter ikke å innse "fakta", jeg er ikke enig i at alt er luksus. Jeg er heller ikke enig i at forbrytere skal sendes ut av landet, AB i innlegg # 22 oppsummerte mange grunner hvorfor.

Denne tråden startet du selv i går og der skriver du at du er FOR dødsstraff. Så det du mener er at du har skjønt at du tok feil i går?

Du skjønner ikke eller? Jeg ga lenker fra forskjellige steder, til og med Aftenposten og du kvalifiserte dem som blogg. Bortsett fra NRK som du ga lenke til. Da fant jeg NRK lenke med bilder fra fengsel som regnes som luksus. Nå må du virkelig tro at det fins i Norge. Ja, jeg er for dødsstraff i enkelte tilfeller som jeg har nevnt et par ganger, men hvor har jeg skrevet at jeg vil innføre det i Norge? Sitat, vær så snill? Det begynner å bli litt slitsomt med folk som ikke leser, men bare skriver det de hadde tenkt å skrive. :fnise: Hvorfor er det ikke overraskende at du skriver som AB? Fordi det er bare de som ikke vil bli identifisert som trykker på AB knappen. Og de som ikke kan stå for påstandene sine. Her skriver jeg upopulære ting som er min mening og som jeg står for, men får bare anonyme angrep tilbake. Javel, se signaturen min. Da skjønner du godt at jeg ikke er tankeleser å forstå hvor mange forskjellige AB som svarer til meg. Uansett er jeg ferdig med tråden, jeg har skrevet det jeg ville skrive.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dersom du som nordman voldtar så får du fengsel og dersom du som utlending gjør det får du bare en flytur?

EN flytur tilbake til elendighet, fengsel og tortur i hjemlandet ... hvorfor tror du disse utenlendingene kommer til norge - ferie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss ta et tenkt eksempel. En fra Somalia begår en overfallsvoldtekt i Norge. Voldtektsofferet var en norsk kvinne som gikk beruset hjem fra fest i lette sommerklær. Han sendes til Somalia. For det første er det knapt sentralmakt der. Lite fungerende rettssystem. Når saken kommer på bordet i det lokale stammerådet så viser dokumentene fra den norske etterforskningen at Kvinnen hadde gått uten følge av en mann fra familien. Hun hadde ikke dekket kroppen med klær, men kledd seg lett. Hun hadde ikke dekket håret. Hun hadde drukket alkohol.

Tror du han ville bli straffet?

Poenget er at mange av utenlendigene kommer til norge for å slippe unna fengsel og tortur ... hva tror du skjer med de om de drar til hjemlandet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skjønner ikke eller? Jeg ga lenker fra forskjellige steder, til og med Aftenposten og du kvalifiserte dem som blogg. Bortsett fra NRK som du ga lenke til. Da fant jeg NRK lenke med bilder fra fengsel som regnes som luksus. Nå må du virkelig tro at det fins i Norge. Ja, jeg er for dødsstraff i enkelte tilfeller som jeg har nevnt et par ganger, men hvor har jeg skrevet at jeg vil innføre det i Norge? Sitat, vær så snill? Det begynner å bli litt slitsomt med folk som ikke leser, men bare skriver det de hadde tenkt å skrive. :fnise: Hvorfor er det ikke overraskende at du skriver som AB? Fordi det er bare de som ikke vil bli identifisert som trykker på AB knappen. Og de som ikke kan stå for påstandene sine. Her skriver jeg upopulære ting som er min mening og som jeg står for, men får bare anonyme angrep tilbake. Javel, se signaturen min. Da skjønner du godt at jeg ikke er tankeleser å forstå hvor mange forskjellige AB som svarer til meg. Uansett er jeg ferdig med tråden, jeg har skrevet det jeg ville skrive.

Når du beskylder meg for ikke å lese hva du skriver, så får du virkelig lese hva jeg skriver en gang til.

Dødsstraffargumentasjonen din er like latterlig som i den andre tråden, var det derfor du forsvant derfra.

Det er tillatt å være AB på KG og det at man skriver som AB har ikke nødvendigvis noe med feighet å gjøre, men du greier ikke å la være å forsøple tråden med dette.

Du kan være så ferdig du bare vil, alle skjønner at du gir deg for du ikke har flere argumenter. :sovne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...