Gå til innhold

etniske minioriteter står for 70% av hjemmevolden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skulle ikke forundre meg om de hadde rekord i voldtekt bak lukket dør også. Det er jo de som mener at invandrere bare voldtar ute.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for artikkelen. :takke: Endelig et motargument ang. dette til de innvandrerelskende.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

70% hjemmevold i annen etnisk kultur

Sånn, da er det endelig hull på denne ballongen også. Så da man diskutere overfallsvoldtekt, uten at noen skyter inn om "men det er nordmenn som står for familievolden".

Synd det ikke er ramadan hele året.

Det er ikke noe nytt. Bare at enkelte velger å se bort fra realiteten og foretrekker å leve i sin egen venstreorientert verden. :popcorn:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

70% hjemmevold i annen etnisk kultur

Sånn, da er det endelig hull på denne ballongen også. Så da man diskutere overfallsvoldtekt, uten at noen skyter inn om "men det er nordmenn som står for familievolden".

Synd det ikke er ramadan hele året.

Er det noen spesiell kultur du sikter til her siden du drar inn ramadan?

Ellers mener jeg bestemt å ha lest et sted at enhver som føler seg norsk er å betrakte som nordmann. Stemmer ikke dette med dine notater?

Hvorfor er dette forresten viktig? Kan denne kunnskapen brukes til noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen spesiell kultur du sikter til her siden du drar inn ramadan?

Les artikkelen du, og forsøk å kommenter etter det.

Men jeg lurer på hvordan er minoritet av befolkningen (ikke-etniske nordmenn) kan begå 70 % av hjemmevolden! Det er jo helt sinnsykt overrepresentasjon!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen spesiell kultur du sikter til her siden du drar inn ramadan?

Ellers mener jeg bestemt å ha lest et sted at enhver som føler seg norsk er å betrakte som nordmann. Stemmer ikke dette med dine notater?

Hvorfor er dette forresten viktig? Kan denne kunnskapen brukes til noe?

Nå er ikke jeg ts, men ramadan er nevnt i artikkelen det linkes til:

Nettavisen skulle skrive en artikkel om julefri, julemiddager, juleøl, juleakevitt og juleslagsmål i de norske hjem.

Teorien var at det blir mer husbråk i jula når folk har mer fri og mer alkohol.

Slik er det ikke i Oslo. Familievoldskoordinator Stein Erik Olsen i Oslo sier julevolden er en myte på lik linje med at det er flere innbrudd i feriene.

- 70 prosent av disse sakene gjelder familier med annen etnisk bakgrunn. Kulturene vi her snakker om bruker lite alkohol og feirer ikke jul, sier familievoldkoordinator i Oslo, Stein Erik Olsen til Nettavisen. Og legger til.

- Det vi har sett her på Stovner er at antall saker har gått ned under ramadan, sier Olsen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les artikkelen du, og forsøk å kommenter etter det.

Men jeg lurer på hvordan er minoritet av befolkningen (ikke-etniske nordmenn) kan begå 70 % av hjemmevolden! Det er jo helt sinnsykt overrepresentasjon!

Kanhende, men hva så?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det bare var Stovner politikammer og ikke hele Oslo heller.

Nei, det er hele Oslo som er tatt med i statistikken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tallene har kommet frem i politiets rapporter tidligere og. Men det er opplest og vedtatt at det er etniske nordmenn som driver med hjemmevold. Jeg tror ikke disse nye tallene påvirker dem som ikke vil se dem.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tallene har kommet frem i politiets rapporter tidligere og. Men det er opplest og vedtatt at det er etniske nordmenn som driver med hjemmevold. Jeg tror ikke disse nye tallene påvirker dem som ikke vil se dem.

Når man åpner dørene på vidt gap for menn fra de mest kvinnefiendtlige kulturene i verden, som Somalia, Afghanistan og andre land i Midt-Østen hvor kvinnene har det verst i verden i følge all statistikk, så sier det seg selv at dette får groteske utslag på voldstatistikken i trolig det mest likestilte landet i verden. Siden 70% bare gjelder de anmeldte, og vi vet at terskelen for å anmelde hos kvinnene fra disse kulturene er enormt høy, mange kommer også til Norge på mannens nåde, så er nok det reelle tallet rundt 95%, og ikke 70%. For ikke å snakke om tvangsekteskap som er voldtekt satt i system. Dette er en del av "det nye vi".

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde man ikke prøve å gjøre noe med det da?

Gjør ikke politi og påtalemakt det da? Det er deres oppgave å håndtere slikt, er det ikke?

Eller hadde du kanskje sett for deg andre tiltak?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Christian

70% hjemmevold i annen etnisk kultur

Sånn, da er det endelig hull på denne ballongen også. Så da man diskutere overfallsvoldtekt, uten at noen skyter inn om "men det er nordmenn som står for familievolden".

Synd det ikke er ramadan hele året.

Vis denne artikkelen til alle islamofile du kjenner !!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis denne artikkelen til alle islamofile du kjenner !!!!

Det hjelper lite. Jeg gjorde det og fikk bare noe tull i svar. Noe om enkelte tilfeller, osv. 70% er enkelte tilfeller? :sukk:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...