Gå til innhold

Neala og Lillemor

Neala

Anbefalte innlegg

Vi har ikke sett Drømmehagen ennå vi, men jeg skjønner at vi (eller rettere sagt S) har gått glipp av noe. Når går det?

Håper hun la seg greit og at du fikk en koselig venninnekveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pysepusen

Her har vi aldri sett noe på Drømmehagen! Men han elsker Mikkes klubbhus, Små einsteins, Handy Manny og mest av alt Spesialagent Oso! Hilsen en mamma som virkelig ikke kan fordra Drømmehagen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke sett Drømmehagen ennå vi, men jeg skjønner at vi (eller rettere sagt S) har gått glipp av noe. Når går det? Håper hun la seg greit og at du fikk en koselig venninnekveld! :)

:fnise: Det går klokken 10.30 på nrksuper :)

Her har vi aldri sett noe på Drømmehagen! Men han elsker Mikkes klubbhus, Små einsteins, Handy Manny og mest av alt Spesialagent Oso! Hilsen en mamma som virkelig ikke kan fordra Drømmehagen :fnise:

Jeg likte ikke Drømmehagen i begynnelsen jeg, heller, men etter hvert innså jeg at det faktisk er helt greit. Er ikke så voldsomt mas :gjeiper: Men Spesialagent Oso er også veldig populært! Det ser hun på i mammas fang hver kveld klokken 18.30 - og så er det natta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vel overstått eksamen! :hoppe:

Så bra det gikk! Fire er jo veldig bra :jepp: Spesielt når du har en liten søtnos å ta det av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Pitteliten :klemmer:

---

Nå venter jeg på lillesøster. Vi skal lage entrecote til kvelds, og se Idol :jepp: Heia Jenny!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@%&*#@*%&!!!!!!!!!! Jeg har båret, bysset, kost, ammet og forsøkt i en eeevighet - flere timer, å få N til å sovne. Endelig (!) gjør hun det, og så ringer det på døra. Jeg skal legge henne fra meg for å åpne, og hun våkner. Springer for å ta døra, og regner med at det var mamma eller pappa, som ringte på siden døren var låst. Men neida, det er bare en guttunge på 14-15 år, som står klin inntil husveggen og ser dum ut. Jeg fnyser, og lukker og låser døra. Ikke før har jeg komt meg inn til N som gråter, før de LIGGER på ringeklokka så det plinger i eningen. Lillesøster satt i sofaen og var livredd, og N gråt. DA fyrer jeg. Sprang ut og brølte at de kan gi faen, for jeg har ei jente på ti mnd som prøver å sove. Jeg så en hel gjeng litt lenger borte, og ropte til dem også. Jeg måtte dytte i han som sto inntil husveggen for at han skulle gå. Så nå er N våken igjen. Hun sov i ca to minutt, og det var nok, det. Og på toppen av det hele gikk jeg glipp av det jeg har gleda meg til i hele dag: å se Jenny vinne Idol. Forbanna drittunger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lenge lurt på hvem du var :fnise:

Men nå skjønner jeg det :klemmer:

Edit: Ikke greit når lillemor ikke vil sove, og noen idioter har det morsomt utenfor :nei:

Håper at lillemor sover godt nå, og at du får slappet av :)

Endret av Spatula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg inn her jeg. :sjenert:

Velkommen skal du være :nigo:

Nam...entrecote. Jeg har bestilt biff og fløtegratinerte poteter i morgen kveld hvis jeg er hjemme igjen og har matlyst *drømme*

Det hørtes godt ut :sikle: Håååper du får matlyst!

Jeg har lenge lurt på hvem du var :fnise: Men nå skjønner jeg det :klemmer:Edit: Ikke greit når lillemor ikke vil sove, og noen idioter har det morsomt utenfor :nei: Håper at lillemor sover godt nå, og at du får slappet av :)

:fnise: Tror mange lurer!

Nei, det er pyton! Hun har akkurat sovnet nå. Vet ikke hvor lenge det varer, men. FYYY så sinna jeg er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Skjønner godt du er sint, det er et strev å få de små til å sovne, og når noen bare gjør ting på pur faen og vekker den lille, da blir det litt ekstra irriterende. Det at noen pubertale gutter skal ha gøy, irriterer.

:klemmer:

Beklager at jeg er litt krass altså, C har vært litt vanskelig å legge, strevd litt med det i dag jeg også, men heldigvis ikke noen gutter som plinger på dørklokka (da den ikke fungerer. :nigo:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lenge lurt på hvem du var :fnise:

Men nå skjønner jeg det :klemmer:

:ler:

Ja,nå skjønte jeg det og.

Velkommen i ny drakt!

Koselig og se deg igjen.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt du er sint, det er et strev å få de små til å sovne, og når noen bare gjør ting på pur faen og vekker den lille, da blir det litt ekstra irriterende. Det at noen pubertale gutter skal ha gøy, irriterer. :klemmer: Beklager at jeg er litt krass altså, C har vært litt vanskelig å legge, strevd litt med det i dag jeg også, men heldigvis ikke noen gutter som plinger på dørklokka (da den ikke fungerer. :nigo:)

Ja, jeg forstår ikke vitsen. Sikkert lurt å koble ut dørklokka :fnise:

Håper C sov fint til slutt :klemmer:

:ler:Ja,nå skjønte jeg det og.Velkommen i ny drakt!Koselig og se deg igjen.:klem:

Hei, takk, og velkommen MarianneE :nigo:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, så sinna jeg ville blitt!! Håper hun ikke våknet igjen, og at dere fikk en fin natt :kose:

Hun våknet igjen etter en stund, men da roet hun seg og sovnet veldig kjapt. Heldigvis :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom en liten tur for å si GOD JUL til alle de flotte damene og barna i boka mi :nigo:

Nå er treet kommet i hus (hos mamma og pappa, altså. Vi flytta litt hit i dag ;)), så det lukter jul! Jeg har vasket for de, det er jo det minste jeg kan gjøre. Så nå er jeg sliiiten. Snart kommer mamma hjem fra jobb, og da blir det full pynting her, og så er det god julekvelds før vi skal pakke inn resten av julegavene og se Grevinnen og hovmesteren :jepp: Det beste med sistnevnte er at pappa ler så han griner hvert år :ler:

Jeg er veldig takknemlig for at jeg har hele familien så nærme. Vi skal feire hos storebror og familien i morgen, alle sammen. Fint at N får feire jul hos søskenbarnet første julen sin :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...