Gå til innhold

Neala og Lillemor


Neala

Anbefalte innlegg

:vinke: Gratulerer med ny drakt og bok! :nigo:

Jeg vil gjerne ha tilgang til bloggen... :sjenert:

Takk for det :nigo:

Det skal du få :jepp: Legger deg inn nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg stussa godt nå! :ler:

Er litt fint å bytte navn og sortere ting litt inni mellom. :klemmer:

Det skjønner jeg godt :fnise: Jada, det er veldig godt å få sortert ut litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en fin ettermiddag, Lillemor og jeg :hjerte: Når hun skulle sove trillet vi en tur i vinterfrosten, og etterpå laget jeg middag mens hun sov. Så spiste vi, og lekte lenge på gulvet sammen :kose: Nå leker hun så fint alene, mens jeg sitter her. Vi fant igjen en bortkommen leke under tv-benken, så hun har å styre med ;) Den var dypt savnet! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin morgen! Sov til halv ni, og tulla og sang lenge i senga :) Så fikk Lillemor frokost, og etterpå lekte hun seg så fint i lekegrinda si mens jeg dusja :) nå er hun lagt og jeg har kokt egg, laget kakao - og slukt det hele :sikle: Tror jeg skal trille en tur og få kjøpt litt frukt så jeg kan lange fruktmos til snuppa :jepp:

Gamle One Tree Hill-episoder på tv :grine::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som en superkoselig morgen! :rodmer:

Er One Tree Hill bra? :klo: Det er en serie jeg ikke har prøvd meg på, enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en superkoselig morgen! :rodmer:

Er One Tree Hill bra? :klo: Det er en serie jeg ikke har prøvd meg på, enda!

Gjett om :jepp: Og dagen er fremdeles herlig :rodmer:

Ja, jeg synes det er bra :fnise: Ikke alle sesongene da. Mine favorittsesonger er 3 og 4 tror jeg. Men man blir jo hekta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

10 måneder, ja! :jepp: Det kan godt stemme, siden C blir det om ei drøy uke! :ler: Husker du innspurten i februar? :daane: Både du og Blåmor lå og føda som perler på ei snor, mens jeg satt stor som et fjell og veeeeenta...:dry:

Gratulerer så mye til søteste N! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 måneder, ja! :jepp: Det kan godt stemme, siden C blir det om ei drøy uke! :ler: Husker du innspurten i februar? :daane: Både du og Blåmor lå og føda som perler på ei snor, mens jeg satt stor som et fjell og veeeeenta...:dry:Gratulerer så mye til søteste N! :hjerte:

:fnise: Ja, det er jo faktisk helt vanvittig hvor fort tiden går! TO (!!!) måneder til jeg har ettåring! :grine: Huff, så slitne vi var med gigamager :eeeh:

Takketakk :nigo::hjerte:

:vinke: skjønte ikke noe da jeg er ikke så ofte innom hehe, en liten kjapp tur bare å sier hei!

Hei snuppa! Skjønner at du blei litt forvirra :fnise: Velkommen inn :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Troikaen ble faktisk veldig god! Men neste gang skal vi ha på litt ekstra gelé, og blande i litt ekstra lys sjokolade. Pappa sa at det smakte nesten som kjøpe-troika, så vi kjøpte en for å sammenligne. Og gjett da, det var veldig likt! ;)

La inn en del av dere i bloggen nå, men si fra om jeg har glemt noen som er interessert :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...