Sequax Skrevet 18. januar 2012 #281 Del Skrevet 18. januar 2012 Her er bollen, banana og ordet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 18. januar 2012 #282 Del Skrevet 18. januar 2012 Eg trur eg har lagt deg til no. Om ikkje har eg lagt til ei anna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 18. januar 2012 Forfatter #283 Del Skrevet 18. januar 2012 Eg skjønnar ikkje kva du snakkar om no, Sequax Du traff meg, Marmot! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 18. januar 2012 #284 Del Skrevet 18. januar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 18. januar 2012 #285 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Jeg vil også spille wordfeud Endret 18. januar 2012 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 18. januar 2012 Forfatter #286 Del Skrevet 18. januar 2012 Ja! Bare inviter meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 18. januar 2012 #287 Del Skrevet 18. januar 2012 Og meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 18. januar 2012 #288 Del Skrevet 18. januar 2012 Tror jeg har funnet Neala, men vet ikke hva du bruker som navn Kvaksen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppsilopp Skrevet 19. januar 2012 #289 Del Skrevet 19. januar 2012 Ville bare titte innom å gi deg en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 19. januar 2012 Forfatter #290 Del Skrevet 19. januar 2012 Fredag: Fullkornstagliatelle med pastasaus og svinekjøttdeig. Lørdag: Hamburger med grove brød, salat og kanskje en hjemmelaget dressing? Søndag: Panerte koteletter med fløtegratinerte poteter og raspet gulrot. Mandag: Tandoorifisk. Tirsdag: Kjøttkaker. Onsdag: Fiskegrateng med brokkoli på siden. Torsdag: Stekte kyllinglår med pasta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. januar 2012 #291 Del Skrevet 20. januar 2012 Nå ble jeg mer sulten..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 20. januar 2012 Forfatter #292 Del Skrevet 20. januar 2012 Våknet til to barnehenderi ansiktet, og "Mamma...? Mamma? Mammaaa!" i dag Da var det ikke så ille å våkne. Hun er blitt flink å prate. Her en dag gikk hun plutselig bort til boka si med hund på, og sa "vovvov" Over til noe annet... I dag er det tannlegen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 20. januar 2012 #293 Del Skrevet 20. januar 2012 Lykke til hos tannelegen! Og takk for ukesmenyen, jeg trenger litt inspirasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 20. januar 2012 Forfatter #294 Del Skrevet 20. januar 2012 Nå ble jeg mer sulten..... Me, too! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 20. januar 2012 Forfatter #295 Del Skrevet 20. januar 2012 Lykke til hos tannelegen! Og takk for ukesmenyen, jeg trenger litt inspirasjon. Tusen takk ...og vær så god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 20. januar 2012 #296 Del Skrevet 20. januar 2012 N er så herlig! Lykke til hos tannlegen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 20. januar 2012 #297 Del Skrevet 20. januar 2012 Håper det går/har gått fint hos tannlegen idag Jeg er så lei av tannlegen nå at jeg holder på å spy. Var og fikset to hull, men fyllingene ble vonde, og etter to forsøk på å bytte de ut er de fortsatt vonde.. Bah.. Så nå er tennene mine vondere enn før jeg fikset de Den tandoori-fisken du skrev i ukesmenyen så skikkelig god ut! Skal definitivt prøves Kanskje jeg blir nødt til å kjøpe meg iPhone så jeg får spilt Wordfeud jeg også! Jeg er hekta på ordspill.no, så ser for meg at jeg fort blir hekta på wordfeud og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 20. januar 2012 #298 Del Skrevet 20. januar 2012 Du trenger jo ikke iPhone, du trenger Android. Samsung er greia nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 20. januar 2012 #299 Del Skrevet 20. januar 2012 Du trenger jo ikke iPhone, du trenger Android. Samsung er greia nå. Aha, så det funker til Samsung også.. Er ikke helt oppdatert kjenner jeg (Men jeg er litt redd for at Android blir litt for komplisert for meg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 20. januar 2012 #300 Del Skrevet 20. januar 2012 Android er da ikke mer komplisert enn iPhone i det hele tatt. Du skrur på tlf, bruker den, ferdig. Laster ned det du trenger av programmer som du finner like lett som på iPhone. iPhone er så utrolig overpriset + at veldig, veldig mange klager på kort batterilevetid på den nyeste modellen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå