Neala Skrevet 12. desember 2011 Forfatter #61 Del Skrevet 12. desember 2011 Takk! Jeg er sååå glad Nå er jeg et steg nærmere vitnemål Veldig stolt av meg selv også, selv om det har vært tyngre enn jeg hadde trodd. Men! En firer når jeg helt og holdent har prioritert å være mamma først, syns jeg er fint. Er veldig glad for at jeg slappet av og lagde julekaker i stedet for å grave meg ned i bøker i går! Kom hjem til et lite gull som lyste opp når hun så mamma, og litt kos og pupp var det som skulle til før hun sovnet Nå skal jeg sette på julemusikk, pakke inn julegaver og spise julekaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 13. desember 2011 #62 Del Skrevet 13. desember 2011 oh gratulerer med ovestått eksamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 13. desember 2011 #63 Del Skrevet 13. desember 2011 Gratulerer med 4 på eksamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 13. desember 2011 Forfatter #64 Del Skrevet 13. desember 2011 Takk Neytiri og Teita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 13. desember 2011 Forfatter #65 Del Skrevet 13. desember 2011 (endret) I dag har vi vært på kontroll på helsestasjonen. Lillemor er nå 72 cm lang og 8595 g tung - helt perfekt med andre ord Ligger en strek under gjennomsnittet på alt. Vi snakket om nødvendigheten for nutramigen etter hun er ett år (om ammingen tar slutt), og hun mente jeg bare kunne prøve havremelk eller rismelk, og ikke trengte gå om nutramigen. Hvis hun ikke tåler vanlig kumelk selvsagt. Men jeg får se hva jeg gjør... Edit: Hun er selvsagt 72 cm lang, ikke 62 Endret 13. desember 2011 av Neala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. desember 2011 #66 Del Skrevet 13. desember 2011 Er hun ikke mer enn 62 cm? Da er jo S snart et hode høyere, med sine drøyt 70! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 13. desember 2011 Forfatter #67 Del Skrevet 13. desember 2011 Er hun ikke mer enn 62 cm? Da er jo S snart et hode høyere, med sine drøyt 70! Nei, huff! 72 er hun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. desember 2011 #68 Del Skrevet 13. desember 2011 Aha, det ga litt mer mening! Ut fra bildene trodde jeg nemlig ikke at hun var så bitte-bitteliten, selv om hun ikke er blant de største akkurat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 13. desember 2011 #69 Del Skrevet 13. desember 2011 GRATULERER SÅ MASSE!! C skal på kontroll i morgen, tipper han nærmer seg 86-87 cm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 13. desember 2011 #70 Del Skrevet 13. desember 2011 C skal på kontroll i morgen, tipper han nærmer seg 86-87 cm... Her er han enda ikke så lang stakkars! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 13. desember 2011 #71 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg var nettopp lykkelig for at Murmelen endelig er blitt 80 cm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #72 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Rart hvor forskjellig tempo de har i veksten sin Heldigvis er de helt perfekte til seg selv, alle sammen --- Jeg har ryddet i klær i dag! Pakket bort litt, og lagt frem litt nytt. Og så kom mamma ned hit med det første skoparet jeg hadde, og de passet perfekt til N Jeg var veeeldig liten, men siden N er så tidlig ute med å gå, så passet de. Hun digga det!! I morgen kommer det en gjeng med mødre og barn på barseltreff Tror ikke det blir så mange denne gangen, og det passer fint i min lille leilighet. Jeg skal servere julekaker, julebrus og gløgg Hadde tenkt å lage grove, fylte horn i dag, men jeg orket ikke. Så da gjorde jeg det enkelt. Det er jo jul! Og jeg hadde andre ting som jeg ville få gjort mens jeg hadde ånden - vaske tre maskiner med klær, putte julekort i konvolutter og skrive på, sortere og betale regninger, vaske bad, rydde bod (det var deilig det!) osv. Føler at jeg har vært effektiv i dag, uten å stresse. Og så har N sovet 1,5 time mer enn hun pleier på dagtid da, i tillegg til å sove til klokken ni! N er så god for tiden! Roper "Mamma! Ball!" når hun oppdager ballen på gulvet Og når hun gråter er det "maaammaaa...!!!" Hun har vist stor interesse for nisser, så i dag fikk hun en 'lurvenisse' (altså... Sånn kosebamse-nisse som de selger bl.a på Jysk) med mormoren. Det var stor stas Nå har jeg surfet og slumret i sofaen i 1,5 time, og ikke giddet å legge meg, men NÅ! God natt, jenter Endret 15. desember 2011 av Neala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 15. desember 2011 #73 Del Skrevet 15. desember 2011 Innom og leser litt her Gratulerer med vel bestått eksamen! Nå har du juleferie? Håper du får sove godt i natt -Chord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #74 Del Skrevet 15. desember 2011 Hei, Chord, så koselig Tusen takk! Ja, nå er det ferie Og den skal nytes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #75 Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg og N har akkurat trillet en lang kveldstur. Det gjorde godt for kropp og sinn Er så fint her nå, bare veger, ikke glatt og ikke søkkvått. Nå sitter hun på rumpa og ser Fantorangen på tv, og tygger på Hinkel Pinkel Vi har hatt en deilig dag,og nå håper jeg at hun er flink å legge seg i kveld, sånn at jeg kan nyte kinesisk takeaway med en god venninne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 15. desember 2011 #76 Del Skrevet 15. desember 2011 Høres ut som en herlig kveld. Kveldsgrøt og Drømmehagen her i huset, det er en sikker vinner. Kos deg med besøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #77 Del Skrevet 15. desember 2011 Høres ut som en herlig kveld. Kveldsgrøt og Drømmehagen her i huset, det er en sikker vinner. Kos deg med besøk! Drømmehagen er nok favoritten her også Og det synes mammaen er helt greit - for det finnes barnetv som er mer masete! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 15. desember 2011 #78 Del Skrevet 15. desember 2011 Enig i der, bortsett fra den ene episoden der de spiller instrumenter av diverse slag. Den forsvant visst plutselig fra opptaksboksen på mystisk vis... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #79 Del Skrevet 15. desember 2011 Enig i der, bortsett fra den ene episoden der de spiller instrumenter av diverse slag. Den forsvant visst plutselig fra opptaksboksen på mystisk vis... Her har vi ikke opptaksboks, men det begynner å bli en god dvd-samling nå. Alle vet at N liker Drømmehagen, nemlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Misteltein Skrevet 15. desember 2011 #80 Del Skrevet 15. desember 2011 Her er også Drømmehagen en favoritt. Sukk - jeg er lei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå