Gjest Alisia Skrevet 2. august 2004 #81 Del Skrevet 2. august 2004 :dagensrose: Hvil i fred. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 4. august 2004 #82 Del Skrevet 4. august 2004 :dagensrose: Hvil i fred Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2004 #83 Del Skrevet 9. august 2004 her sitter jeg å gråter over et menneske jeg ikke kjenner, hun gjorde så sterkt inntrykk. hvil ifred,kampen er endelig over :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarabi Skrevet 11. august 2004 #84 Del Skrevet 11. august 2004 :cry: Tungt å sitte her å lese innlegg fra en person som ikke lever lenger.... Ord blir fattige.... Hvil i fred Marie :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 11. august 2004 #85 Del Skrevet 11. august 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissemor Skrevet 13. september 2004 #86 Del Skrevet 13. september 2004 Sterk lesning,dette.Imponert over store ord og ærlige tanker fra Marie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 25. september 2004 #87 Del Skrevet 25. september 2004 Jeg så ikke datoen før mot slutten av tråden. Det rev skikkelig dypt inn i sjelen.. Det å lese ting skrevet av folk som er borte føles veldig sterkt. Jeg har tatt vare på noen email fra en helt spesiell norsk-lærerinne jeg hadde på videregående. Hun døde av kreft året etter jeg var ferdig på skolen. Hun var som Eple, en sånn person som biter tennene sammen og tvinger det beste ut av tiden som er igjen. Jeg ble kvitt noe tungt inni meg ikveld. Jeg kjenner gnisten til å begynne å lese på studiene våknet igjen. Jeg kjenner hvordan jeg føler at alle drømmene mine må leves ut. Vi skylder personer som Eple det. Å ikke dvele ved bagateller eller "rainy days", men leve livet fullt ut hver dag. Jeg er bare utrolig trist for at jeg så denne tråden litt over to år for sent. Jeg ville så gjerne sagt takk til Eple for å gi en sånn ubeskrivelig oppvekker i livet. :dagensrose: *Sender tanker til Eple som hviler i fred* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglene Skrevet 2. oktober 2004 #88 Del Skrevet 2. oktober 2004 :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude29 Skrevet 10. oktober 2004 #89 Del Skrevet 10. oktober 2004 :dagensrose: En rose til deg , Maja ! Hvil i fred ! Takk for at du delte dine følelser med oss ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 17. oktober 2004 #90 Del Skrevet 17. oktober 2004 :dagensrose: Hvil i fred Mvh Yvonne - som måtte gråte en skvett nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Genevieve Skrevet 17. oktober 2004 #91 Del Skrevet 17. oktober 2004 Jeg husker Eple veldig godt, hun var en tapper jente. Jeg synes kanskje at KG burde ta vekk e- post, messenger, ICQ og hjemmeside knappene i profilen hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 17. oktober 2004 #92 Del Skrevet 17. oktober 2004 Tapper jente ja! Jeg synes kanskje at KG burde ta vekk e- post, messenger, ICQ og hjemmeside knappene i profilen hennes. Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Genevieve Skrevet 18. oktober 2004 #93 Del Skrevet 18. oktober 2004 Fint gjort! Hun er jo død og da blir det litt rart og ha mailen hennes synlig og link til hjemmesiden hennes som forøvrig ikke lenger finnes samt messenger ol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 2. november 2004 #94 Del Skrevet 2. november 2004 Enig. :dagensrose: Hvil i fred, Maja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petrine Skrevet 2. november 2004 #95 Del Skrevet 2. november 2004 utroli gripende... og ufattelig trist... Fred over Maja's minne :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 2. november 2004 #96 Del Skrevet 2. november 2004 :dagensrose: Fred over minnet ditt Maria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. november 2004 #97 Del Skrevet 7. november 2004 Denne tråden har rørt meg så langt inn i hjerte mitt som det er over hode mulig.Tårene har trillet siden jeg begynte å lese.En virkelig tapper og klok jente.Hun ga noe spesielt av seg selv når hun skrev denne tråden.Hun har satt dype spor i meg i vertfall. Prøvde å finne di gamle innleggene i private mld,men fant dem ikke,hjemme siden kom jeg ikke inn på.Noen som vet om det er lukket? Eller hvor jeg kan finne dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. november 2004 #98 Del Skrevet 7. november 2004 Leste resten av tråden etter at jeg skrev innlegget over.Så at linkene å det var fjernet.Noe jeg har full forståelse for.Fikk ikke med meg at det var over 2 år siden hun døde.Trodde det var nå i sommer.Øynene var litt tåkete når jeg leste. Hvil i fred maja :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2004 #99 Del Skrevet 23. november 2004 På en kald vinterdag sitter jeg og ser ut av vinduet. Det er sol ute, men mørkt inni hjertet mitt. Føler jeg ikke har så mye å glede meg over for tiden. Men etter å ha lest innleggene til Marie og fått innblikk i hennes situasjon for over 2 år siden, så våkner det noe i meg som sier at livet er verdifullt i kraft av seg selv. En selvfølgelighet det er så lett, og veldig farlig, å glemme. Hvil i fred kjære Marie. :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. desember 2004 #100 Del Skrevet 23. desember 2004 Det gir en tankevekker dette... Sitter her og snufser for meg selv nå.. er sjelden jeg lar meg røre av ting jeg leser på internett, men dette var utrolig sterkt. Fikk et lite slag i tryne da jeg leste at det er 2år siden hun døde.. Uff... jeg satt og tenkte på hva jeg kunne skrive til henne, men så var det for sent. Ord blir utrolig fattige i denne sammenhengen... :-( Det er så merkelig at hun er borte liksom... hun satt jo her og skrev og så *poff*...borte... Det gikk så fort... Hjemmesiden hennes virker ikke lenger eller..... Rimfrost *som føler seg tom, men samtidig veldig trist* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg