qwerty123 Skrevet 30. juli 2016 #26981 Del Skrevet 30. juli 2016 17 minutter siden, toothfairy skrev: Snyggis! Bor du i Bergen? Tack,tack Japp,bor i Bergen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miklo Velka Skrevet 30. juli 2016 #26982 Del Skrevet 30. juli 2016 37 minutter siden, PetterPanne skrev: Herregud, jeg trodde du var dritstygg etter å ha lest innleggene dine. Du er jo en kjekk mann! Damene burde jo stå i kø for deg. Mark my words Hehe, takk for det. 35 minutter siden, Pjokkeline skrev: Ser ut som du koser deg maks Grønne eller blå øyne? Jeg klager ikke, så lenge jeg har AC som fungerer. Øynene er kongeblå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 30. juli 2016 #26983 Del Skrevet 30. juli 2016 (endret) Tusen takk for kompliment, @Pjokkeline! Du er nydelig! Lite å gjøre på jobb i kveld, så da tar vi selfies istedet. [ Endret 30. juli 2016 av FantasDick 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 30. juli 2016 #26984 Del Skrevet 30. juli 2016 3 minutter siden, FantasDick skrev: Tusen takk for kompliment, @Pjokkeline! Du er nydelig! Lite å gjøre på jobb i kveld, så da tar vi selfies istedet. [ Jøye meg, så skjønn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 30. juli 2016 #26985 Del Skrevet 30. juli 2016 Jobber du på bensinstasjon @FantasDick 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 30. juli 2016 #26986 Del Skrevet 30. juli 2016 7 minutter siden, FantasDick skrev: Tusen takk for kompliment, @Pjokkeline! Du er nydelig! Lite å gjøre på jobb i kveld, så da tar vi selfies istedet. [ Superfin! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 30. juli 2016 #26987 Del Skrevet 30. juli 2016 6 minutter siden, Pjokkeline skrev: Jøye meg, så skjønn! Haha, aw tusen takk! Det var koselig - til og med når jeg har brillene på! 6 minutter siden, minister-mio skrev: Jobber du på bensinstasjon @FantasDick Ja, så du pølsereklamene bak meg? 3 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Superfin! Iih, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 30. juli 2016 #26988 Del Skrevet 30. juli 2016 1 minutt siden, FantasDick skrev: Ja, så du pølsereklamene bak meg? Ja, men lyset og uniformen er også veldig bensinstasjonaktig Fin! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 30. juli 2016 #26989 Del Skrevet 30. juli 2016 4 timer siden, Pjokkeline skrev: Gøy å koste og klippe, og fikse på hytta da Looking good, Pjokkis! Ser at typen holder deg inngjerdet, smart fyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 30. juli 2016 #26990 Del Skrevet 30. juli 2016 @Pjokkeline, så bildet ditt først nå! Heit som alltid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 30. juli 2016 #26991 Del Skrevet 30. juli 2016 14 minutter siden, FantasDick skrev: Tusen takk for kompliment, @Pjokkeline! Du er nydelig! Lite å gjøre på jobb i kveld, så da tar vi selfies istedet. [ Så søt du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miklo Velka Skrevet 30. juli 2016 #26992 Del Skrevet 30. juli 2016 5 timer siden, Pjokkeline skrev: Gøy å koste og klippe, og fikse på hytta da Jeg har hytte på feil sted! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 30. juli 2016 #26993 Del Skrevet 30. juli 2016 2 timer siden, Zumo de Melocotón skrev: Looking good, Pjokkis! Ser at typen holder deg inngjerdet, smart fyr! Vi liker å binde hverandre litt fast vettu hahaha, men takk 😘 2 timer siden, kisskissbangbang skrev: @Pjokkeline, så bildet ditt først nå! Heit som alltid! Tusen takk Din tur nå! 1 time siden, Miklo Velka skrev: Jeg har hytte på feil sted! Velkommen skal du være til ************ 🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 30. juli 2016 #26994 Del Skrevet 30. juli 2016 6 minutter siden, Pjokkeline skrev: Tusen takk Din tur nå! Lørdagsselfie? Den siste selfien jeg har er dette kunstverket, fra den kvelden jeg innså at jeg har blitt voksen og kjedelig. Var ute med en kompis jeg ser én gang i året, og måtte krype til korset og dra hjem klokka ett. Jeg var.så.trøtt. Tida der jeg var den siste til å gå hjem fra byen er visst forbi. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 30. juli 2016 #26995 Del Skrevet 30. juli 2016 2 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Lørdagsselfie? Den siste selfien jeg har er dette kunstverket, fra den kvelden jeg innså at jeg har blitt voksen og kjedelig. Var ute med en kompis jeg ser én gang i året, og måtte krype til korset og dra hjem klokka ett. Jeg var.så.trøtt. Tida der jeg var den siste til å gå hjem fra byen er visst forbi. Du er så pen 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zumo de Melocotón Skrevet 30. juli 2016 #26996 Del Skrevet 30. juli 2016 5 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Lørdagsselfie? Den siste selfien jeg har er dette kunstverket, fra den kvelden jeg innså at jeg har blitt voksen og kjedelig. Var ute med en kompis jeg ser én gang i året, og måtte krype til korset og dra hjem klokka ett. Jeg var.så.trøtt. Tida der jeg var den siste til å gå hjem fra byen er visst forbi. Those eyes.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #26997 Del Skrevet 30. juli 2016 10 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Lørdagsselfie? Den siste selfien jeg har er dette kunstverket, fra den kvelden jeg innså at jeg har blitt voksen og kjedelig. Var ute med en kompis jeg ser én gang i året, og måtte krype til korset og dra hjem klokka ett. Jeg var.så.trøtt. Tida der jeg var den siste til å gå hjem fra byen er visst forbi. Du er så flott! Anonymkode: fd94a...e01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #26998 Del Skrevet 30. juli 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er så flott! Anonymkode: fd94a...e01 Selv med furtefjes Anonymkode: fd94a...e01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 30. juli 2016 #26999 Del Skrevet 30. juli 2016 14 minutter siden, Lady skrev: Du er så pen 😊 11 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev: Those eyes.... Sjøl om det ser litt ut som om jeg har plukka opp niendeklassetrendem igjen og smurt blå øyeskygge under dem? Takk! 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er så flott! Anonymkode: fd94a...e01 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Selv med furtefjes Anonymkode: fd94a...e01 Jeg var oppriktig skuffa over meg sjøl faktisk, sjøl om jeg kan ha smurt litt tjukt på med den surleppa Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 30. juli 2016 #27000 Del Skrevet 30. juli 2016 Men du ser jo så trist ut @kisskissbangbang cheer up! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg