Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Gjest anonym2233
2 timer siden, kisskissbangbang skrev:

Lørdagsselfie? :nigo: Den siste selfien jeg har er dette kunstverket, fra den kvelden jeg innså at jeg har blitt voksen og kjedelig. Var ute med en kompis jeg ser én gang i året, og måtte krype til korset og dra hjem klokka ett. Jeg var.så.trøtt. Tida der jeg var den siste til å gå hjem fra byen er visst forbi. 

Du er jo bare så nydelig med deppaleppa da :blomst: Herlig kunstverk!Kan jeg kjøpe? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, Zumo de Melocotón skrev:

Skal jeg PMe med sånne creepy KG-menn??! :ph34r: Du får spørre @Pjokkeline heller. Hun er mindre skummel enn gutta her inne. :fnise:

Suit yourself. Da får du aldri vite hvem jeg synes er aller vakrest i landet her 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

@Zumo de Melocotón Du er kun for mine øyne :rolleyes:

Hun er driiiiiit fin! 

Hun har drit lekre øyne, øyenfargen er til å falle for, leppene til å smelte av... Ubeskrivelig flott og lekker :rodmer:

Endret av anonym2233
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón
11 minutter siden, Pjokkeline skrev:

@Zumo de Melocotón Du er kun for mine øyne :rolleyes:

Hun er driiiiiit fin! 

Hun har drit lekre øyne, øyenfargen er til å falle for, leppene til å smelte av... Ubeskrivelig flott og lekker :rodmer:

Aww... :strix:

Men... ehe... Skulle ikke du liksom være på mitt lag her? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zumo de Melocotón
21 minutter siden, Cyrus skrev:

Suit yourself. Da får du aldri vite hvem jeg synes er aller vakrest i landet her 😄

Be a Gent og si det likevel @Cyrus:kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, kisskissbangbang skrev:

Lørdagsselfie? :nigo: Den siste selfien jeg har er dette kunstverket, fra den kvelden jeg innså at jeg har blitt voksen og kjedelig. Var ute med en kompis jeg ser én gang i året, og måtte krype til korset og dra hjem klokka ett. Jeg var.så.trøtt. Tida der jeg var den siste til å gå hjem fra byen er visst forbi. 

 

Jeg holdt ut til klokken 2 i natt, men har klart å stappe i meg en pølse, 1 pose popcorn og tre glass brus, så om det er noen trøst så føler jeg meg ikke superkul sjæl :fnise: 

Du ser i hvert fall superbra ut da, selv etter en tidlig bytur :)

6 timer siden, FantasDick skrev:

Tusen takk for kompliment, @Pjokkeline! Du er nydelig! :hjerter_rundt:

Lite å gjøre på jobb i kveld, så da tar vi selfies istedet. :biggrin:

 

Du er fin, fantasdick :smilyblomst:

Endret av calavi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Pjokkeline skrev:

Du er jo bare så nydelig med deppaleppa da :blomst: Herlig kunstverk!Kan jeg kjøpe? :fnise:

:fnise: Absolutt, hvis du lover å stille det ut i bryllupet ditt og etterpå henge det på hytta? :nigo:

6 timer siden, calavi skrev:

 

Jeg holdt ut til klokken 2 i natt, men har klart å stappe i meg en pølse, 1 pose popcorn og tre glass brus, så om det er noen trøst så føler jeg meg ikke superkul sjæl :fnise: 

Du ser i hvert fall superbra ut da, selv etter en tidlig bytur :)

 

Haha. Jeg har har slått meg til ro med at jeg ikke er kul lengre. Like greit å bare innse det, liksom :ler:

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

@kisskissbangbang er en penere versjon av Grace Helbig.

Anonymkode: 367e1...e0a

Jeg ser ikke likheten, men hun var heit. Så sier takk jeg :ler:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Pjokkeline skrev:

Velkommen skal du være til ************ 🤓 :fnise:

Søren, det er jo aaalt for langt unna meg jo! :laugh:

Endret av Miklo Velka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Cyrus skrev:

Suit yourself. Da får du aldri vite hvem jeg synes er aller vakrest i landet her 😄

Tror det er @Yme. Dere to søtsnakker med hverandre en del her :rodmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvordan @Yme egentlig ser ut for han har så mye skjegg 😐

Dessuten er jeg fortsatt litt furt for at han ikke har tatt utfordringen min som går ut på å poste et bilde der han smiler med åpen munn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Pottah skrev:

Dette er meg, og hunden min

 

 

For en eksepsjonelt søt dame! Er veldig glad i sånne ansiktstrekk. 1000 poeng!

 

3 timer siden, Cyrus skrev:

Jeg vet ikke hvordan @Yme egentlig ser ut for han har så mye skjegg 😐

Dessuten er jeg fortsatt litt furt for at han ikke har tatt utfordringen min som går ut på å poste et bilde der han smiler med åpen munn.

 

Jeg driver fortsatt å øver meg! Jeg har jo aldri smilt før, pluss at det er så mye hår i veien, så det er ikke lett for meg... Trodde du forsto meg, jeg... Trodde endelig jeg hadde truffet en som skjønte hvordan jeg hadde det :grine:

 

3 timer siden, DonutEater skrev:

Tror det er @Yme. Dere to søtsnakker med hverandre en del her :rodmer:

 

Når man er såpass søte som oss, blir alt snakk til søtsnakk. Det faller bare så naturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Yme skrev:

 

For en eksepsjonelt søt dame! Er veldig glad i sånne ansiktstrekk. 1000 poeng!

Oi! Tusen takk, det er det største komplimentet jeg har fått i år iallefall :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pottah skrev:

Oi! Tusen takk, det er det største komplimentet jeg har fått i år iallefall :nigo:


Bare hyggelig! Ville jo tro du var vant med å få komplimenter, når du ser sånn ut :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...