Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den 28.7.2016 at 19.29, AnonymBruker skrev:

Fikk plutselig lyst til å legge ut bilde i dag, men tørr ikke legge det ut under nick, så det får bli anonymt.

SÅÅÅÅÅÅ flott!!! Øyne jeg stoler på 100% umiddelbart:rodmer:

Edit: Ot, men noen som vet hvorfor man starter ca.1000 sider bak siste bak siste side i en tråd?

Endret av Beeblebrox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Beeblebrox skrev:

SÅÅÅÅÅÅ flott!!! Øyne jeg stoler på 100% umiddelbart:rodmer:

Edit: Ot, men noen som vet hvorfor man starter ca.1000 sider bak siste bak siste side i en tråd?

Det er vel fordi du automatisk blir tatt til den siden brukeren din sist ble registrert på. Altså siste side du så. Det er hvertfall slik for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
6 minutter siden, Cyrus skrev:

Det er vel fordi du automatisk blir tatt til den siden brukeren din sist ble registrert på. Altså siste side du så. Det er hvertfall slik for meg.

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 1.8.2016 at 20.56, Katten.2.0 skrev:

På besøk i Trondheim og fikk låne briller samt uhorvelige mengder øl!

#bestefar

Du burde ha holdt i en pipe, så kunne du ha vært perfekt modell for far på 60-tallet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Enhjørning skrev:

Får jeg bli med på snapchatfilterbildene? :fnise:

image.jpeg

Det er ikke det eneste du skulle fått vært med på 😉😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Blaugrana skrev:

Edit: kom på at jeg kunne teste en Moneyclip og det funker faktisk! Litt annet symbol enn $ og den hadde vært perfekt! Nå får jeg jakte moneyclips fremover ;)

 

Poeng for kreativitet får du ihvertfall :laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
8 minutter siden, Cyrus skrev:

Ntååå... Du også da søta (venter i spenning på ditt selfie med snapchatfilter)

:blomst:

Det tør jeg ikke, men du har jo sett hvor søt jeg er før så :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, Blaugrana skrev:

 

image.png

Da har jeg fått testet filteret også 😂😂

Kneppet opp en ekstra knapp, men det ble dårlig med pupp allikevel 😂😂 Du gruser meg @Cyrus men du er ikke i nærheten av @Pjokkeline ;) 

Hvor i helvete kom du fra?! Du var heiiiit!!!:sminkedokke:

Anonymkode: f2ac2...401

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Beeblebrox skrev:

SÅÅÅÅÅÅ flott!!! Øyne jeg stoler på 100% umiddelbart:rodmer:

Edit: Ot, men noen som vet hvorfor man starter ca.1000 sider bak siste bak siste side i en tråd?

Det var en fantastisk hyggelig ting å si :rodmer:

Anonymkode: 573d3...ca6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233
18 timer siden, Severus skrev:

 

Hiver meg på snapchat trenden

Du er så søt og flott ! Herlig skapning :blomst:

5 timer siden, Enhjørning skrev:

Får jeg bli med på snapchatfilterbildene? :fnise:

 

Har du spurt om lov til p være med? :bond::fnise: Fine gudinnen :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud så slitsomt det var i denne tråden da, det er klikka enten for KG eller pc`en - jeg kommer bare inn på ALLES profiler istedetfor å komme meg ut av tråden  :ler: Men koselig å bli kjent med alle på KG da, for all del.

Men jeg fikk med meg de fine filtrene - og skjønner fortsatt ikke hvordan jeg bruker dem :P *35 år* (noen må gjerne forklare asså - jeg vil og ha sommerfugler på alle snaps)! Hvor er knappen for det lissom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Fjott skrev:

Herregud så slitsomt det var i denne tråden da, det er klikka enten for KG eller pc`en - jeg kommer bare inn på ALLES profiler istedetfor å komme meg ut av tråden  :ler: Men koselig å bli kjent med alle på KG da, for all del.

Men jeg fikk med meg de fine filtrene - og skjønner fortsatt ikke hvordan jeg bruker dem :P *35 år* (noen må gjerne forklare asså - jeg vil og ha sommerfugler på alle snaps)! Hvor er knappen for det lissom?


Har du satt deg fast?? Si ifra om du trenger hjelp <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Fjott skrev:

Herregud så slitsomt det var i denne tråden da, det er klikka enten for KG eller pc`en - jeg kommer bare inn på ALLES profiler istedetfor å komme meg ut av tråden  :ler: Men koselig å bli kjent med alle på KG da, for all del.

Men jeg fikk med meg de fine filtrene - og skjønner fortsatt ikke hvordan jeg bruker dem :P *35 år* (noen må gjerne forklare asså - jeg vil og ha sommerfugler på alle snaps)! Hvor er knappen for det lissom?

Sett appen i selfiemodus, trykk og hold over fjeset ditt, så kommer det opp flere filteralternativer der nede hvor du trykker for å ta bilde. Så kan du bla og kose deg, og trykke på bildeknappen når du er tilstrekkelig ugjenkjennelig :nigo:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, bare gløm de bildene jeg har posta før, de var bare uheldig. Det er sånn her jeg enkli ser ut. :nigo:

20160803_215615.jpg

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...