Sannerlig Skrevet 1. august 2015 #20061 Del Skrevet 1. august 2015 Takk :D Ja, det er vel et eller annet med de billige matbutikksjampoene som bare får hårveksten til å eksplodere Jeg synes du kler langt hår best. Du så jo ut som en komfirmant på det andre bildet haha. Neeh, liker vikinglook`n din jeg:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 1. august 2015 #20062 Del Skrevet 1. august 2015 Ja, du kler godt langt hår Yme. Liker også de krøllene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 1. august 2015 #20063 Del Skrevet 1. august 2015 Åj, hva er det som sjer her da? Har jeg både langt og kort hår samtidig?? Har håret mitt vokst 30 cm, sånn helt plutelig? Mysterier ingen noe gang kommer til å få svar på. Så kjekk å da, mr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 1. august 2015 #20064 Del Skrevet 1. august 2015 Jeg synes du kler langt hår best. Du så jo ut som en komfirmant på det andre bildet haha. Neeh, liker vikinglook`n din jeg:)Jeg syns også det, men grunnen til at det ser sånn ut, er fordi jeg ikke gidder å gjøre noe med det. Klipper meg vel omtrent en gang annethvert år, og da bruker jeg høvel Flaks at de lagde den vikingserien, så det blei litt poppis med rufsesveis igjen da. Ja, du kler godt langt hår Yme. Liker også de krøllene dine. Vil du låne dem, eller? Jeg bruker dem ikke til noe spesielt, så bare stikk innom når du har tid. Så kjekk å da, mr!Kjekk kan du værra sjæl, kjekken! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 1. august 2015 #20065 Del Skrevet 1. august 2015 (endret) Vil du låne dem, eller? Jeg bruker dem ikke til noe spesielt, så bare stikk innom når du har tid. Jeg har egentlig noe krøller sjølv, så jeg trenger ikke akkurat å låne dine. Jeg gikk aldri inn i den fasen som mange med krøller og rett hår går igjennom. Mange som har krøller ønsker å rette ut håret sitt, og mange som har rett hår ønsker å få seg krøllete hår. Jeg var alltid glad i det håret jeg hadde. Men håret mitt er vel en kombinasjon av bølgete og krøllete, kanskje? Noen ganger får jeg også lite krøller, så det varierer mye fra gang til gang. Håret mitt har et eget liv, kan en si. Endret 1. august 2015 av Sunflower-Delight Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #20066 Del Skrevet 1. august 2015 I mitt rette element, god fredag! endelig fått deg hingst; bra for deg Anonymous poster hash: eb018...285 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #20067 Del Skrevet 1. august 2015 Åj, hva er det som sjer her da? Har jeg både langt og kort hår samtidig?? Har håret mitt vokst 30 cm, sånn helt plutelig? Mysterier ingen noe gang kommer til å få svar på. Wow, du var nydelig på bildet til høyre! Anonymous poster hash: d5616...a17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 1. august 2015 #20068 Del Skrevet 1. august 2015 endelig fått deg hingst; bra for deg Anonymous poster hash: eb018...285 Må skuffe deg der. Det der er en gammel vallak. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 1. august 2015 #20069 Del Skrevet 1. august 2015 Må skuffe deg der. Det der er en gammel vallak.Men den var søt da :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 1. august 2015 #20070 Del Skrevet 1. august 2015 Må skuffe deg der. Det der er en gammel vallak. En vallak er også hingst, kastrert sådan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 1. august 2015 #20071 Del Skrevet 1. august 2015 Jeg har egentlig noe krøller sjølv, så jeg trenger ikke akkurat å låne dine. Jeg gikk aldri inn i den fasen som mange med krøller og rett hår går igjennom. Mange som har krøller ønsker å rette ut håret sitt, og mange som har rett hår ønsker å få seg krøllete hår. Jeg var alltid glad i det håret jeg hadde. Men håret mitt er vel en kombinasjon av bølgete og krøllete, kanskje? Noen ganger får jeg også lite krøller, så det varierer mye fra gang til gang. Håret mitt har et eget liv, kan en si. Få se da :D Wow, du var nydelig på bildet til høyre!Anonymous poster hash: d5616...a17 Til og med så nydelig at det bare kan uttrykkes med kursiv Tusen takk! Jeg var en ung mann, på bare 28, på den tiden. <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #20072 Del Skrevet 1. august 2015 Hvorfor legger du ut bilde fra sommeren før uten å opplyse om det Anonymous poster hash: 9262a...98d NB! Viktig info, for å ikke bli mistenkeliggjort på noe vis, så er det fra nå av viktig å informere når bildet ble tatt, samt sted og tid, helst eksakt klokkeslett og gjerne også hvorfor man så som man så ut som man gjorde (hvorfor man f.eks har skjev nese, kort hår, trutmunn m.m.), legg gjerne ved lønnslippen og skattekortet også, informasjon om arbeidssted er også ønskelig slik at man kan kontakte sjefen for videre info, eller skolested med kontaktinformasjon til rektoren. Var det noe jeg glemte? Anonymous poster hash: d0bc4...c99 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 1. august 2015 #20073 Del Skrevet 1. august 2015 En vallak er også hingst, kastrert sådan. Det vet jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #20074 Del Skrevet 1. august 2015 Jeg har lyst å se hvordan Silfen ser ut? Hørte at hun er kjempefin . Anonymous poster hash: c8490...e5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 1. august 2015 #20075 Del Skrevet 1. august 2015 Jeg har lyst å se hvordan Silfen ser ut? Hørte at hun er kjempefin . Anonymous poster hash: c8490...e5c Hun har allerede postet bilde masse ganger, hvordan har du gått glipp av det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #20076 Del Skrevet 1. august 2015 Hun har allerede postet bilde masse ganger, hvordan har du gått glipp av det? Vet ikke :D prøvde å søke opp på forum om det ligger bilde men fant ikke :D . Anonymous poster hash: c8490...e5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 1. august 2015 #20077 Del Skrevet 1. august 2015 Åj, hva er det som sjer her da? Har jeg både langt og kort hår samtidig?? Har håret mitt vokst 30 cm, sånn helt plutelig? Mysterier ingen noe gang kommer til å få svar på. morsom og pen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 1. august 2015 #20078 Del Skrevet 1. august 2015 Vet ikke :D prøvde å søke opp på forum om det ligger bilde men fant ikke :D . Anonymous poster hash: c8490...e5c Vel, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #20079 Del Skrevet 1. august 2015 Vet ikke :D prøvde å søke opp på forum om det ligger bilde men fant ikke :D . Anonymous poster hash: c8490...e5c SILFEN - Personlige meldinger - Kvinneguiden Forum Anonymous poster hash: 25d41...8c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uredd Skrevet 1. august 2015 #20080 Del Skrevet 1. august 2015 Jeg har lyst å se hvordan Silfen ser ut? Hørte at hun er kjempefin . Anonymous poster hash: c8490...e5c Det er jo bare å gå tre sider bakover i denne tråden det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg