Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 

Blir litt som å stå på gata og si "Du er pen!" til alle som går forbi.

Anonymous poster hash: 090aa...d9f

 

Nei, folk som poster i tråden forventer vel å høre at de er pene.

 

 

Si det når du mener det, ikke fordi du vil gjøre folk glade. Når du sier det til absolutt alle blir det fort litt vanskelig å tro deg.

Anonymous poster hash: 62004...f17

 

De aller aller fleste i råden er jo rimelig pene.  De er på ingen måte representative for alle jenter man ser på gata.

Endret av Summers
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Men jeg mener det jo hver gang jeg gir komplimenter til folk. Jeg sier ikke ting jeg ikke mener :)

Jeg syns det er ganske rart at det er folk som blir irritert fordi jeg gir komplimenter :klo:

 

Jeg synes det er så flott av deg at du gir komplimenter når folk legger ut bilder. Og ut ifra det jeg har fått med meg, så gjør du det uavhengig om det er mann eller kvinne som er avbildet. Bare det at du tar deg tid til å skrive noen fine ord er et kompliment i seg selv.

Du er en av de triveligste brukerne jeg har opplevd på KG, og det sier noe. Så stå på, bare gi komplimenter hvis du vil, og gi deg selv en klapp på skuldra for at i allefall du ikke er med på å komme med surmaga innlegg hvor det rakkes ned på andre.  :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Jeg synes det er så flott av deg at du gir komplimenter når folk legger ut bilder. Og ut ifra det jeg har fått med meg, så gjør du det uavhengig om det er mann eller kvinne som er avbildet. Bare det at du tar deg tid til å skrive noen fine ord er et kompliment i seg selv.

Du er en av de triveligste brukerne jeg har opplevd på KG, og det sier noe. Så stå på, bare gi komplimenter hvis du vil, og gi deg selv en klapp på skuldra for at i allefall du ikke er med på å komme med surmaga innlegg hvor det rakkes ned på andre.  :hug:

Det er noe av det snilleste jeg har hørt :D :klem: Jeg er glad vi har brukere som deg på kg :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Det er noe av det snilleste jeg har hørt :D :klem: Jeg er glad vi har brukere som deg på kg :)

 

Skulle da bare mangle! Har inntrykk at enkelte (hovedsaklig AB'er) glemmer at det faktisk er et menneske bak ethvert nick, og derfor blir veldig tastetøff og ufin/uforskammet. Selv om man er uenig og/eller ikke liker alt en bruker skriver, så trenger man ikke komme med nedrakkende kommentarer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Godjente

Men jeg mener det jo hver gang jeg gir komplimenter til folk. Jeg sier ikke ting jeg ikke mener :)

Jeg syns det er ganske rart at det er folk som blir irritert fordi jeg gir komplimenter :klo:

Du er en av få fantastiske brukere her inne, en varm person med et hjerte av gull  :blomst: Bare alle kunne vært som deg  :hug: Har merket meg deg her inne og det er bare positivt! Klem 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uchiha Madbrah

Det går greit :klem: Jeg er vant til det :)

Du er en flott og hyggelig bruker som gjør dagen til andre bedre! Er helt enig med Godjente, skulle ønske flere, meg selv inkludert hadde like stor hjerte som deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vel bedre enn et gigantisk bilde (i dårlig kvalitet) av en sminkefri og generelt uflidd Stueloff? Søndager er topp!  :biggrin:

hugitv.jpg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Jeg er glad for at jeg er en av de som fortsatt er pålogget og ikke har lagt seg enda :D

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut

Jeg liker bare å gi folk komplimenter og gjøre dem glade :)

Gid det var flere som deg. :strix:

Peanut says:

Compliments are as an honeycomb, sweet to the soul, and health to the bones.

:hoppendeglad:

Endret av Peanut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924

Når man blir kritisert for å være hyggelig, da er det noe galt med verden. Dette forumet trenger mennesker som Winza, for å balansere alt oppgulpet til AB-brukerne. Du virker som en utrolig trivelig kar, Winza  :blomst:

 

Må også legge til at du er en svært pen uten sminke, Stueloff:sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uchiha Madbrah

Hva er vel bedre enn et gigantisk bilde (i dårlig kvalitet) av en sminkefri og generelt uflidd Stueloff? Søndager er topp!  :biggrin:

 

Oi! Herregud så skjønn og søt du er! Smilehullet ditt!  :hakeslepp:   :rodmer:

Digger skjorten btw :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Takk skal dere ha alle sammen! Vex, du er like skjønn som alltid! 

 

Nå er det mandag, og da må søndagslooken gå. Håper alle har en strålende start på uka! 

71tg8k.jpg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...