Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ååå? :P

Jeg regner med at du hadde visst det, om jeg kjente deg, så om dette var helt nytt for deg, er det vel bare at du ligner på en eller annen. Man ser jo ikke hele ansiktet heller. Pen var du da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Selfridge

Jeg regner med at du hadde visst det, om jeg kjente deg, så om dette var helt nytt for deg, er det vel bare at du ligner på en eller annen. Man ser jo ikke hele ansiktet heller. Pen var du da :)

Hmm, om du tenker på en annen litt gammel bruker så kan det godt hende! Men om du snakker om noe annet så har jeg ikke peiling:p Er fra Vestlandet ihvertfall. Tusen takk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, om du tenker på en annen litt gammel bruker så kan det godt hende! Men om du snakker om noe annet så har jeg ikke peiling:p Er fra Vestlandet ihvertfall. Tusen takk :)

Hvis du har lagt ut bilder tidligere, med en eldre bruker, er det sikkert der jeg har det fra. Samma det! Sov godt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Selfridge

Hvis du har lagt ut bilder tidligere, med en eldre bruker, er det sikkert der jeg har det fra. Samma det! Sov godt ;)

Hehe, sov godt du og :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er sikker på at du er et vakkert menneske akkurat slik som alle her :klem:

Tusen takk. Det er mulig på innsiden, men ikke utsiden. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk. Det er mulig på innsiden, men ikke utsiden. Klem

Kommer ann på øyet som ser 😉 Alle er vakre og unike på sin måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MS, ET og CP:

Herregud så fine jenter!! :hjerter:

Regner med at CP er meg, så tusen takk vennen! Du er nydelig du også 😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lagt ut bilde her før, men er like skummelt hver gang. Selfie fra i går, var litt små full  :biggrin:

 

*poff*

Jeg rakk det akkurat ikke.  :( Merker jeg blir nysgjerrig når responsen er så massiv. 

Anonymous poster hash: 7890d...c00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sunflower-Delight

Man blir faktisk utrolig imponert over hvor mange utrolig pene mennesker som er samlet et sted. Og jeg er nå 100% sikker på at mitt bilde aldri blir lagt ut. :)

Skjønner hva du mener. Noen ganger kan det føles som om dette forumet kryr av masse modeller. ;):laugh: Men det betyr ikke at en ikke kan vise fine bilder av seg sjølv. :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Åh. Tørr jeg dette da?! Herre, så skummelt *tihi* *fnisfnis* Okei here goes. *bilde ligger ute I 5 minutter*. Der tør jeg ikke mer assa!*fnisfnis*"

Blir helt svett jeg

Anonymous poster hash: 4262a...007

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Åh. Tørr jeg dette da?! Herre, så skummelt *tihi* *fnisfnis* Okei here goes. *bilde ligger ute I 5 minutter*. Der tør jeg ikke mer assa!*fnisfnis*"

Blir helt svett jeg

Anonymous poster hash: 4262a...007

Du er helt nydelig! :)

Anonymous poster hash: 090aa...d9f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

Regner med jeg da er ET. Takk det samme, Pjokkline ^^

Absolutt :D jeg fikk ikke til å sitere flere, eller i det hele tatt, så tok en snarvei :fnise:

Du har i alle fall fortryllende øyne, så det er sagt! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...