Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ingen som har lyst til å lage en "Post et bilde av dine sko?" tråd da? Hvor folk kan legge ut bilde av sine ben med fin skoa på  :danse: Om jeg gjør det så blir det bare spetakkel i 5-10 sider

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere ha alle sammen! Vex, du er like skjønn som alltid! 

 

Nå er det mandag, og da må søndagslooken gå. Håper alle har en strålende start på uka! 

 

såå fine sko og strømper på så fine kvinne ben  :bolledeig:

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Vet ikke om jeg har sett deg med? Men uansett vær du veldig pen ut!

Og veldig fin munn :blush:

 

Om du har sett meg i levende live? Jeg har lagt ut bilde i denne tråden før, så det er kanskje der du kjenner meg igjen fra? Uansett, tusen takk du :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Man blir bare glad av å se det smilet ditt Vex :D

 

Jeg likner ikke på meg selv på bilder. Det er helt snodig. Så bildepusungen er falsk.

Du tenker for ille om deg, jeg er sikker på at du er en vakker kvinne :klem:

 

 

Meg på morgenkvisten, dessverre ikke så veldig skjønn som jeg pleier å være, men det er jo veldig in med sminkefrie bilder, er det jo ikke. Hun Fotballfruen hadde jo et bilde av seg selv uten sminke på bloggen en gang? Så hvis hun kan, så kan vel jeg. Her, slik ser jeg uten sminke. Vær så snill og bær over med mitt mindre flatterende side, dere KG-folk.

 

 

Anonymous poster hash: d0bc4...c99

 

For en utrolig vakker person, jeg blir nesten helt tam av hvor lekker du er. Jeg tror jeg er forelsket :hjerter:

 

Ser fortsatt ikke greia

De tulla bare jo :)

 

Ingen som har lyst til å lage en "Post et bilde av dine sko?" tråd da? Hvor folk kan legge ut bilde av sine ben med fin skoa på  :danse: Om jeg gjør det så blir det bare spetakkel i 5-10 sider

Kan du starte?

 

God kveld

Vakker dame :)

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest anonym2233

Om du har sett meg i levende live? Jeg har lagt ut bilde i denne tråden før, så det er kanskje der du kjenner meg igjen fra? Uansett, tusen takk du :):)

Gud så mange skrive feil jeg hadde!! :ler:

Jeg mente her i tråden selvfølgelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...