Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest anonym2233

 

Jeg er nysgjerrig på deg, sweety pie  :rolleyes:

Edit: Post bildet om du tør ! :D

Endret av anonym2233
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt usikker på hvilket bilde jeg skulle legge ut, men får vel legge ut et bilde fra i fjor^^

Endret av Brimi
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Du ser vakker ut, sammen med at du har en flott personlighet som jeg har sett på diverse innlegg, du er en flott og klok dame Brimi, du burde være stolt av utseende ditt :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pent bilde Brimi. Kjempefine øyne. :)

  

Du ser vakker ut, sammen med at du har en flott personlighet som jeg har sett på diverse innlegg, du er en flott og klok dame Brimi, du burde være stolt av utseende ditt :blomst:

Tusen takk :-D Tok det bildet bare for å se hvordan hårbåndet så ut egentlig :-p Men så ble bildet faktisk fint^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

Var litt usikker på hvilket bilde jeg skulle legge ut, men får vel legge ut et bilde fra i fjor^^ 

Pen  :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

Yaaaaiks, får manne meg opp litt 😱😱 Legger kanskje ut når alle sover haha.

Lurer på om jeg skal holde meg våken enda en natt, og trykke konstant F5 inne på tråden her :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder (tar alle under ett).

Nydelig farge på øynene dine, Brimi.

Takk^^ Jeg har skiftende øyenfarge, så noen ganger er de blå :-) Enten det, eller så er folk (aka leger og sånt) "fargeblinde" :-p Endret av Brimi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal holde meg våken enda en natt, og trykke konstant F5 inne på tråden her :fnise:

Ha ha ha, du er så søt 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk^^ Jeg har skiftende øyenfarge, så noen ganger er de blå :-) Enten det, eller så er folk (aka leger og sånt) "fargeblinde" :-p

De ser grønn ut der. Yngste datteren min har grønne øyne med litt brunt i og de skifter også farge. I solen i kveld lyste de nesten. Men ofte er de lysere og mindre fargerike.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yaaaaiks, får manne meg opp litt 😱😱 Legger kanskje ut når alle sover haha.

Du har forsatt ikke lagt ut noe :snurt:

:fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...