Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Gjest Sunflower-Delight

Hehe, ja, kanskje det. Håper hun kommer tilbake :biggrin:

Ellers kan vi nok straffe henne litt? ;):P

 

Neida, bare tuller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Nesten så jeg får lyst å legge ut bilde igjen for se hva poengene og kommentarene fra kritisk ABére blir!

 

(synes det er mange fine damer her i tråden jeg, herrer også forsåvidt av de få som legger ut, alle på hver sin måte.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, dere :blomst:

Nå må kjøttkaka komme innpå, så jeg kan slette igjen :fnise:

Hahaha, jeg leer  :fnise:

 

Men fy faraoo så heeeeeit du er!  :wow: Vakker:) Og du har sånne øyenbryn jeg ønsker meg! 

 

 

Nå har jeg farga håret siden i stad da, haha. Var blond, litt mørkere nå ;) Og får ikke til å snu bilde, dritt :(

Endret av kjøttkaker
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten så jeg får lyst å legge ut bilde igjen for se hva poengene og kommentarene fra kritisk ABére blir!

(synes det er mange fine damer her i tråden jeg, herrer også forsåvidt av de få som legger ut, alle på hver sin måte.)

Gjør det :jepp: det er egentlig ganske gøy :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, jeg leer :fnise:

Men fy faraoo så heeeeeit du er! :wow: Vakker:) Og du har sånne øyenbryn jeg ønsker meg!

Nå har jeg farga håret siden i stad da, haha. Var blond, litt mørkere nå ;) Og får ikke til å snu bilde, dritt :(

Bildet kom riktig vei her! Og gud, så søt du er :jepp: veldig fin på håret og :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nordavind

Nebel, Kjøttkaka, Fotballflue - så flotte dere er. Men la oss nå vente på poeng-ABeren før den endelige dommen faller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nebel, Kjøttkaka, Fotballflue - så flotte dere er. Men la oss nå vente på poeng-ABeren før den endelige dommen faller.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, takk, eller?!

Javisst, og vær så god! Hvis du i tillegg liker fotball, kan jeg definitivt kalle deg drømmedame!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...