danbanan Skrevet 9. desember 2011 Forfatter #141 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Jeg får vell poste et bilde jeg også da, siden jeg startet denne tråden...håper ikke det er mange bekjente her inne :gjeiper: Ser kanskje litt sur ut, men eneste bilde jeg hadde som passet;) Endret 10. desember 2011 av danbanan 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #142 Del Skrevet 9. desember 2011 Jeg får vell poste et bilde jeg også da, siden jeg startet denne tråden...håper ikke det er mange bekjente her inne :gjeiper: Ser kanskje litt sur ut, men eneste bilde jeg hadde som passet;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #143 Del Skrevet 9. desember 2011 Du var pen Men har aldri skjønt hvorfor jenter absolutt skal photoshoppe bildene sine til det ugjenkjennelige. Ser ekstra dumt ut når det er veldig tydelig og dårlig. Hva er det som er så photoshoppet med de to bildene? (nysgjerrig) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Setareh Skrevet 10. desember 2011 #144 Del Skrevet 10. desember 2011 Jeg får vell poste et bilde jeg også da, siden jeg startet denne tråden...håper ikke det er mange bekjente her inne :gjeiper: Ser kanskje litt sur ut, men eneste bilde jeg hadde som passet;) omg! du er veldig kjekk danbanan!!!! helpeeeees Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Setareh Skrevet 10. desember 2011 #145 Del Skrevet 10. desember 2011 Du var pen Men har aldri skjønt hvorfor jenter absolutt skal photoshoppe bildene sine til det ugjenkjennelige. Ser ekstra dumt ut når det er veldig tydelig og dårlig. Takk:) Jeg har ikke rørt det første bildet, det andre bilde har jeg lekt litt med fargene;)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
danbanan Skrevet 10. desember 2011 Forfatter #146 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) omg! du er veldig kjekk danbanan!!!! helpeeeees Takk! ...men har ikke hjulpet meg så mye på dame fronten, dessverre :gjeiper: Endret 10. desember 2011 av danbanan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Setareh Skrevet 10. desember 2011 #147 Del Skrevet 10. desember 2011 Takk! ...men har ikke hjulpet meg så mye på dame fronten, dessverre :gjeiper: Det synes jeg er ganske rart!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
danbanan Skrevet 10. desember 2011 Forfatter #148 Del Skrevet 10. desember 2011 Det synes jeg er ganske rart!! vell, er bare et bilde, bilder kan "lyve " litt Men uansett, hjelper ikke å se ok ut, hvis man ikke er alt for flink med mennesker og mangler litt sjarm/utsråling;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 10. desember 2011 #149 Del Skrevet 10. desember 2011 vell, er bare et bilde, bilder kan "lyve " litt Men uansett, hjelper ikke å se ok ut, hvis man ikke er alt for flink med mennesker og mangler litt sjarm/utsråling;) Du hadde nok ikke trengt å gjøre stort mer enn å se på meg i mine single dager. Eller med andre ord: Veldig pene øyne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CaspertheGh0st Skrevet 10. desember 2011 #150 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) svarthvitt=win Endret 10. desember 2011 av regia 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Setareh Skrevet 10. desember 2011 #151 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) regia er så utrolig vakker!! pene trekk Endret 10. desember 2011 av Setareh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 10. desember 2011 #152 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) svarthvitt=win bilde Kjempepen. Vakker, og samtidig med litt spesielle trekk Endret 10. desember 2011 av HedvigR 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #153 Del Skrevet 10. desember 2011 Bilde er 1 år gammelt, tatt på julebord. Litt tørre lepper, goatee sjegget er borte. Begynner navnet ditt på S? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CaspertheGh0st Skrevet 10. desember 2011 #154 Del Skrevet 10. desember 2011 Kjempepen. Vakker, og samtidig med litt spesielle trekk (ps ikke quote innlegget mitt, da får jeg aldri fjernet bildet etterpå...tror jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #155 Del Skrevet 10. desember 2011 (ps ikke quote innlegget mitt, da får jeg aldri fjernet bildet etterpå...tror jeg) Ja, du er suuuperpen!! og jeg er kresen når det kommer til utseende! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 10. desember 2011 #156 Del Skrevet 10. desember 2011 (ps ikke quote innlegget mitt, da får jeg aldri fjernet bildet etterpå...tror jeg) Hvis du fjerner bildet i ettertid vil ikke linken føre til noe sted når du gjør det Og jeg mente selvfølgelig spesielle som i noe positivt :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CaspertheGh0st Skrevet 10. desember 2011 #157 Del Skrevet 10. desember 2011 Hvis du fjerner bildet i ettertid vil ikke linken føre til noe sted når du gjør det Og jeg mente selvfølgelig spesielle som i noe positivt :D Jeg vet, jeg har bare spesiell humor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #158 Del Skrevet 10. desember 2011 omg! du er veldig kjekk danbanan!!!! helpeeeees Nå skulle Arild ha sett deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #159 Del Skrevet 10. desember 2011 På tide med nominasjon: den minst pene dama: Mange den minst pene mannen: en bare En som tror hun er pen: cosette, ser veldig sjokka ut med en rar nese Peneste mann: danbanan peneste dame: setareh søteste dama: hipster , men duckfacen ødelegger mye for henne peneste øyner: Rime 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #160 Del Skrevet 10. desember 2011 svarthvitt=win ser ut som en gammeldags skulptur 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg