Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For min del er egentlig alt under tyve no-no.

Men som sagt, jeg brukte ordet for dets amerikanske betydning. Skal vi oversette det til norsk, er det 'meh', da vedkommede overhodet ikke ser under seksten ut. Dermed ville jeg ikke brutt noen lov ved å ha sex med vedkommede. Da måtte vi sett etter en annen lov/regel som jeg ville brutt - den eneste som jeg kan tenke på, er monogamiens regler. Ergo kan det tolkes som at hun er veldig pen, men jeg er i et forhold.

Er vi ferdig med overtolkningen nå?

Edit: jeg gir alltid komplimenter med en komplisert vri - det er mye mer underholdende.

Endret av Katten.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er egentlig alt under tyve no-no.

Men som sagt, jeg brukte ordet for dets amerikanske betydning. Skal vi oversette det til norsk, er det 'meh', da vedkommede overhodet ikke ser under seksten ut. Dermed ville jeg ikke brutt noen lov ved å ha sex med vedkommede. Da måtte vi sett etter en annen lov/regel som jeg ville brutt - den eneste som jeg kan tenke på, er monogamiens regler. Ergo kan det tolkes som at hun er veldig pen, men jeg er i et forhold.

Er vi ferdig med overtolkningen nå?

Edit: jeg gir alltid komplimenter med en komplisert vri - det er mye mer underholdende.

Er 20, jeg :takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Sånn, on-topic igjen!!! Selv om Sudan og Allah er meget interresant og alt det der ;)

Akkurat sånn jeg hadde sett deg for meg. Du er hærlig :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...