Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og så fjernet du det nesten like fort som du la det ut.

Da er jeg en av de få som fikk se det.

Jeg kan si så mye til de som ikke nådde dette korte tidsvinduet,

Miki er kjempesøt. :rodmer:

Jeg vil og seee? :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei huff og huff se på klokka det begynner å bli sent! Gå og legg deg :sjenert:

Skal legge meg snart, men er litt døgnvill pga sykemelding. :)

Nå er jeg en godty voksen heterofil dame da og mener virkelig at du er kjempesøt. Uten noen skjult agenda. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal legge meg snart, men er litt døgnvill pga sykemelding. :)

Nå er jeg en godty voksen heterofil dame da og mener virkelig at du er kjempesøt. Uten noen skjult agenda. ;)

Snek seg en villfaren y inn i teksten min. :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært lenge nok, om jeg faktisk hadde sett det! :D

*Aldri tidlig ute*

*På sin postmannrute*

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner jeg blir ganske irritert over de som legger ut bilde i to minutter.. og så sletter det igjen.....

Dere ødelegger tråden!!! da blir det bare masse mas fra folk om å legge det ut en gang til- også gjør dere det, så sletter dere igjen, så blir det mas på nytt. sånn går det ofte over mange sider. så blir tråden like lang som de andre bilde trådene uten at det faktisk er nye bilder som opptar plassen, og folk gidder ikke lese den lenger!

viss du ikke har guts til å la bildet faktisk ligge, hvorfor gidder du å legge det ut i det hele tatt???! for å sikre deg ekstra masse oppmerksomhet fordi du får masse mas om å legge det ut flere ganger??

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for krenkelse, avsporing og anonymbruker som svarer seg selv.

Kråkesaks.

Så pinlig :ler:

Det er første gang jeg hører at jeg har "rar nese" :gjeiper: Jeg tror jeg velger å fortsette å være meget fornøyd med nesa mi, takk.

(Og var det forresten jeg som ble beskyldt for å ha aquamid i leppene, hva nå enn det er? Damn, skulle ha fått med meg alt som skjedde i natt :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så pinlig :ler:

Det er første gang jeg hører at jeg har "rar nese" :gjeiper: Jeg tror jeg velger å fortsette å være meget fornøyd med nesa mi, takk.

(Og var det forresten jeg som ble beskyldt for å ha aquamid i leppene, hva nå enn det er? Damn, skulle ha fått med meg alt som skjedde i natt :fnise:)

Uh...? Har du rar nese? Da har jeg faktisk hørt det meste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner jeg blir ganske irritert over de som legger ut bilde i to minutter.. og så sletter det igjen.....

Dere ødelegger tråden!!! da blir det bare masse mas fra folk om å legge det ut en gang til- også gjør dere det, så sletter dere igjen, så blir det mas på nytt. sånn går det ofte over mange sider. så blir tråden like lang som de andre bilde trådene uten at det faktisk er nye bilder som opptar plassen, og folk gidder ikke lese den lenger!

viss du ikke har guts til å la bildet faktisk ligge, hvorfor gidder du å legge det ut i det hele tatt???! for å sikre deg ekstra masse oppmerksomhet fordi du får masse mas om å legge det ut flere ganger??

Jeg ombestemte meg. Det er lov det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

På tide med nominasjon:

den minst pene dama: Mange

den minst pene mannen: en bare

En som tror hun er pen: cosette, ser veldig sjokka ut med en rar nese

Peneste mann: danbanan

peneste dame: setareh

søteste dama: hipster , men duckfacen ødelegger mye for henne

peneste øyner: Rime

Er kanskje pga sånne utrivelige innlegg alle ikke tør å ha bildene sine liggende. Visste ikke at en slik tråd var en skjønnhetskonkurranse, trodde det var mest for å kunne knytte et bilde opp mot bruker.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

laster opp en video av meg selv jeg, jeg er han andre som kommer inn i videoen.

:Hehe:

ÆÆÆÆsj, så stygg du var!!!! :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ondskapsfulle anonyme brukere som alltid skal snakke nedsettende om Hitler :tristbla:

det der var ironi ikke sant??

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...