Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå skulle Arild ha sett deg.

jeg sier alltid foran mannen min om jeg synes andre menn er kjekke! det er ingenting galt i det.. når man er opptatt, så skal man ikke lukke øynene sine for de andre!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og aquamid i leppene=) Neida, men jeg synes Cosette er kjempeflott :)

Jaja, men øynene hennes er veldig åpne.. vet du hva jeg mener da.. herregud jeg bare nominerer .. ingenting galt i det vel?

jeg skrev først styggeste dama: styggeste mann: men ville være hyggelig og skrev mindre pen, se så snill jeg er.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gae leser tråden hele tia uten å sette noen bilde av seg selv.. uff

De færreste som leser tråden setter inn bilde av seg selv. KG har nesten 40 000 brukere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja, men øynene hennes er veldig åpne.. vet du hva jeg mener da.. herregud jeg bare nominerer .. ingenting galt i det vel?

jeg skrev først styggeste dama: styggeste mann: men ville være hyggelig og skrev mindre pen, se så snill jeg er.

Haha, ja det skal du ha. Du ga meg tidenes kompliment/fornærmelse.

Either way er det funny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snill ikke lage noe debatt tråd ut av dette her folkens, ok?

...må si jeg innimellom stusser litt over umoraliteten her på kvinneguiden?

Selv om man formulerer seg via et forum, så går det ann å holde en hyggelig tone, allright?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som det er en bruker som står for det meste, som gjemmer seg bak AB. Ganske artig å se denne ABen som regel har ett pluss og, på nesten alt. Som alle vet går det jo an å plusse på seg selv hvis man har postet anonymt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjenert:

Åååå Miki, du er nydelig! Hvorfor har du ventet så lenge på å legge ut bilde? Kjempesjarmerende. :hjerter:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå Miki, du er nydelig! Hvorfor har du ventet så lenge på å legge ut bilde? Kjempesjarmerende. :hjerter:

Nei huff og huff se på klokka det begynner å bli sent! Gå og legg deg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åååå Miki, du er nydelig! Hvorfor har du ventet så lenge på å legge ut bilde? Kjempesjarmerende. :hjerter:

Og så fjernet du det nesten like fort som du la det ut.

Da er jeg en av de få som fikk se det.

Jeg kan si så mye til de som ikke nådde dette korte tidsvinduet,

Miki er kjempesøt. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...