Gå til innhold

Singel i Bergen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette var kjekt forum å bla gjennom, rart det der at man føler seg bedre når folk er i samme båt :-p

Morsomt initiativ folkens. Om dere lurer så er jeg mann, student 24år, og jobber på si. Er nok tilgjengelig for å henge 11. februar om det er plass til en til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...
Gjest SnowLeopard

Føler meg kanskje litt for ung i denne gjengen der, men jeg er jente 22, student og jobber på si. Innflytta østlending :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Føler meg kanskje litt for ung i denne gjengen der, men jeg er jente 22, student og jobber på si. Innflytta østlending :)

Du for ung? :fnise: Jeg er jo to år yngre enn deg :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SnowLeopard

Jeg skal ut i kveld, så får vi seeee om jeg treffer noen andre hyggelige single folk i Bergen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

Jeg skal ut i kveld, så får vi seeee om jeg treffer noen andre hyggelige single folk i Bergen ;)

Kos deg! :jepp: Jeg blir gjerne med en annen gang når jeg ikke er forkjøla OG rakablakk :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ut i morgen! søndag på ricks = billig for dere som drikker alkohyler! masse utelivsbransjefolk = vittig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnowLeopard

Jeg hadde det kjempekoselig i går. Men tror ikke jeg møtte noen av dere :fnise: jeg kan ikke ut på en søndag siden jeg har eksamen i morgen, høhø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Katee

Noen av dere som skal ut på mandag? (i morgen) :D

På en ukedag?! Nope, er blitt for gammel for sånt :sukk::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 5 uker senere...

Hyggelig å se en bergenstråd her. Jeg er en nysingel mann på 24. Søker ikke nytt forhold nå, men alltid gøy med nye bekjentskaper. Ser dog ut til å ha vært dødt her en stund =/

Noen som har lyst og treffes helgen etter påske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehodet

Jeg er ikke singel :tristbla:

Men skal til byen nå, tenkte å ta en tur på Fløyen med Boffen, så ta en *utepils* Om noen vil være med så er det bare å hoppe på.

Innen den neste halve timen vel å merke, for jeg drar da :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...