Gå til innhold

Singel i Bergen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

*skaper litt mer liv også* :fnise:

Endret av Rofl
Skrevet

Ser ut som jeg turer inn til sentrum i år

Skrevet

Ikke sikker hva jeg skal enda men er nok stor mulighet for at det blir kjørt en tur til byn og fyrverkeriet der.

Skrevet

Jeg skal ha selskap! Blir sikkert nok kalkun til en hel armé :fnise:

Skrevet

Denne tråden var et gledelig syn for en enselig kar i Bergen.Godt å se at det er flere som er i samme situasjon :gjeiper: Bare synd jeg ikke kom over den før nå..hehe...

Håper forøvrig at alle hadde en fin nyttårsfeiring!

Gjest RompeRusk
Skrevet

Denne tråden var et gledelig syn for en enselig kar i Bergen.Godt å se at det er flere som er i samme situasjon :gjeiper: Bare synd jeg ikke kom over den før nå..hehe...

Håper forøvrig at alle hadde en fin nyttårsfeiring!

Fortell litt om deg selv daa :jepp:

Skrevet

Jeg er verken singel eller fra Bergen, men gurimalla, for en fin tråd! :) Så kjekt å vite at man aldri blir for gammel for å treffe nye venner!

(Kaller ingen av dere gamle, altså ... :fnise: )

Gjest RompeRusk
Skrevet

Jeg er verken singel eller fra Bergen, men gurimalla, for en fin tråd! :) Så kjekt å vite at man aldri blir for gammel for å treffe nye venner!

(Kaller ingen av dere gamle, altså ... :fnise: )

Gammel?! Tør da påstå at jeg er rene ungfolen enda.. :klo:

Skrevet

Gammel?! Tør da påstå at jeg er rene ungfolen enda.. :klo:

Nettopp. Derfor jeg presiserte at jeg ikke kalte noen gamle, bare at man aldri blir for "gammel" for å møte nye venner. :) Og om 92 er året du ble født, så er du vel strengt tatt en ungfole enda også. :fnise:

Skrevet

Dette høres jo ut som et artig eksperiment. Er lett med på et par øl en kveld jeg! Er 26 år og har stort sett nybakte fedre som venner her i byen :-/

Gjest RompeRusk
Skrevet

Dette høres jo ut som et artig eksperiment. Er lett med på et par øl en kveld jeg! Er 26 år og har stort sett nybakte fedre som venner her i byen :-/

Noen som joiner noen pils i morgen kveld da eller? :jepp:

Skrevet

Noen som joiner noen pils i morgen kveld da eller? :jepp:

I morgen passet dårlig for min del, men torsdag og fredag derimot. Men ser det kan bli litt vanskelig å få avtalt noe møte her. Skulle vært en form for påmeldingsfunksjon med avsteming for ønskede dager :P

Hvilke plasser er det folk vil gå på da? Selv liker jeg kanskje best Onkel Lauritz, Vamoose, Biskopen og Hectors Hybel.

AnonymBruker
Skrevet

I morgen passet dårlig for min del, men torsdag og fredag derimot. Men ser det kan bli litt vanskelig å få avtalt noe møte her. Skulle vært en form for påmeldingsfunksjon med avsteming for ønskede dager :P

Hvilke plasser er det folk vil gå på da? Selv liker jeg kanskje best Onkel Lauritz, Vamoose, Biskopen og Hectors Hybel.

Sist møttes vi 3 stk på Cafè Opera en ettermiddag :) Det var veldig trivelig! For en øl er de plassene du lister opp absolutt kjekke. Det er stort sett der jeg også pleier å gå + Elefanten :) Der trives jeg også godt!

TS

Gjest RompeRusk
Skrevet

Sist møttes vi 3 stk på Cafè Opera en ettermiddag :) Det var veldig trivelig! For en øl er de plassene du lister opp absolutt kjekke. Det er stort sett der jeg også pleier å gå + Elefanten :) Der trives jeg også godt!

TS

Jeg jobber torsdager og fredager, men folk kan jo bare si et tidspunkt, så møter jeg dersom jeg kan :jepp:

Skrevet

Jeg kan nok de fleste dager om det blir noe nytt møte :jepp:

Skrevet

Fortell litt om deg selv daa :jepp:

Jeg er ganske ny på KG-forumet som bruker, men jeg kan jo innrømme at jeg har hengt endel her uten brukernavn :gjeiper:

Kan ellers si at jeg er 19 år, fra Oslo, og tjenestegjør for tiden i militæret her i Bergen. Men jeg har også planer om å begynne å studere her til høsten. Kjenner og henger kun med de jeg er i militæret med, så kjekt med en tråd der man kan bli kjent med andre og få noen nye impulser :jepp:

Dersom det er noe mer du lurer på kan du sende meg en PM :popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...