Gå til innhold

Singel i Bergen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 29 år og har ganske nylig kommet ut av et langvaring samboerforhold (9 år; ingen barn). Det å være singel i seg selv er ikke noe problem, for forholdet var blitt såpass problematisk at det var på tide å avslutte. Det jeg imidlertid tidvis opplever som et savn er at jeg ikke lenger har noe særlig singelnettverk etter så mange år som par. Jeg har mange fantastiske venner og kollegaer (takk og pris), men de fleste er i parforhold, etablerte eller har barn. Hverdagene deres går med til jobb og familie, og helgene er familiedager eller gullrekka og kjærestekos. Jeg er selvfølgelig velkommen med (tusen takk!), men jeg kjenner litt behovet nå for å være mer ute og bli kjent med nye folk (naturlig nok). Jeg er ganske aktiv av meg, og er ofte på trening, kafe, kino, teater m.m. - men da gjerne sammen med mine etablerte venner, som titter på klokken og må hjem til sine, mens jeg da har mange timer igjen til jeg har noe sted jeg må være ...(dvs. jobb..). Det jeg da lurer på, er hvordan man i Bergen kan skaffe seg nye single venner/venninner - både gutter og jenter? Forslag, anyone? Og kanskje noen andre som kjenner seg igjen og befinner seg i samme situasjon? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også singel i Bergen, og har tenkt meg ut i kveld. Drar ut alene, hvem vet hva/hvem jeg treffer på:). Jeg har dessverre ikke tid til fritidsaktiviteter i ukedagene, så min største sjanse er å treffe folk via andre som jeg kjenner :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. TS her. Så tøff du er som gjør det - drar ut på byn alene! Jeg har dratt på kafe o.l. alene, men på byn drar jeg alltid sammen andre. Det blir jo ofte til at en mingler og prater med nye mennesker utover kvelden, men jeg har nok litt behov for en "trygg base" jeg kan utforske ut fra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg (Mann, 30 år) er også i samme situasjon som deg og viss du trenger en treningspartner for tur i skogen/fjellet eller jogge tur så bare gi en lyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spavalica

Singel,supersosial og snill jente :fnise: Har vært i samme situasjon,det er bare å gi en lyd.Det går jo alltid an å finne på noe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er jo litt spennende, jeg er singel og nyinnflyttet i Bergen, og har ikke verdens største nettverk ennå. Kollegene er som regel mye eldre enn meg, eller gifte.

Kanskje vi skulle avtalt å møtes alle sammen en gang? Vi kunne jo risikere å finne nye venner. :goodbye:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spavalica

Dette er jo litt spennende, jeg er singel og nyinnflyttet i Bergen, og har ikke verdens største nettverk ennå. Kollegene er som regel mye eldre enn meg, eller gifte.

Kanskje vi skulle avtalt å møtes alle sammen en gang? Vi kunne jo risikere å finne nye venner. :goodbye:

Jeg er med !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også med! Jeg hadde forresten en kjempe kveld på byen, traff masse nye mennesker, og fikk et tlf til en mann jeg håper å se igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! TS her. Så kjekt å se så mye respons :) Det var et supert forslag å treffes alle sammen! Jeg er selvsagt også med! Da gjenstår det bare å finne en passende plass, aktivitet og tid :) ..noen inspill? Jeg liker både tur, kaffe, kafèliv og øl :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hei! TS her. Så hyggelig at det blir så mange! Min uke er litt åpen også, foruten mandag, tirsdag og fredag, og siden Ashitaka ikke kan onsdag, så gjenstår torsdag eller helgen. Hva passer best for dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...