Gå til innhold

Singel i Bergen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er også singel og bor i Bergen. Har ungene neste uke, men blir gjerne med på treff en dag. Merker de fleste er opptatt med familie og sine, selv om jeg har mangen gode venner er det koselig med nye bekjennte som er i samme situasjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Torsdag hørtes veldig bra ut for meg =)

Skrevet

Jeg har lang dag på jobb på torsdag, men det kan være jeg rekker det. Når og hvor og hva? :)

Skrevet

Jeg jobber til 15-16 og er åpen for det meste etter då. Hiver opp noen ide'er på hva vi kan gjøre. Vi kan ta kaffi/te en plass, spise ute, gå tur opp på fløyfjellet, kino (kanskje litt asosialt) eller pepperkakebyen :fnise:

Skrevet

Hei TS her.

Torsdag passer bra :) Jeg jobber til kl 17, så etter det er fint. Er kl 18:00 bra? Jeg er med på det meste. Men.. hvis det blir storm på torsdag (også) kan vi kanskje ha Fløienturen tilgode :regn: ? ...selv om jeg har jo gode klær mot dårlig vær da ;)

Tiddssone: Jeg er 29.

-L-

Gjest spavalica
Skrevet (endret)

Kl. 18.00 passer greit for meg :)Kanskje best å ta en kopp kaffe eller noe.Hvor skal vi møtes?

Jeg er 28:)

Endret av spavalica
Skrevet

Er det kun plass for single her? :sjenert:

Skrevet

Hei TS her.

Torsdag passer bra :) Jeg jobber til kl 17, så etter det er fint. Er kl 18:00 bra? Jeg er med på det meste. Men.. hvis det blir storm på torsdag (også) kan vi kanskje ha Fløienturen tilgode :regn: ? ...selv om jeg har jo gode klær mot dårlig vær da ;)

Tiddssone: Jeg er 29.

-L-

Så at det blir mest sannsynlig regn i hele neste uke så er enig at kaffi er kanskje best. Fløientur kan vi ta en annen gang.

Sier aldri nei til en tur uansett vær.

Kl 18 hørtes bra ut :)

Tidsone: Jeg er 30 år

Skrevet

Jeg kan kanskje rekke det kl 18 :)

Jeg er 29.

Skrevet

jeg kmr også! er bare 17 og mann, mn håper dt går bra

Skrevet

Ser ut som vi mangler hvor vi skal møtes. Noen som har forslag?

Skrevet

Cafe Opera er fint :)

TS

Skrevet

Café Opera høres bra ut for meg også =)

Skrevet

Hehe. Jepp! "I will be wearing a black hat with a brouche" ;)

TS

Gjest spavalica
Skrevet

Hehe. Jepp! "I will be wearing a black hat with a brouche" ;)

TS

Jeg kommer med t-skjørte med KG på :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...