Gå til innhold

Singel i Bergen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er ganske ny på KG-forumet som bruker, men jeg kan jo innrømme at jeg har hengt endel her uten brukernavn :gjeiper:

Kan ellers si at jeg er 19 år, fra Oslo, og tjenestegjør for tiden i militæret her i Bergen. Men jeg har også planer om å begynne å studere her til høsten. Kjenner og henger kun med de jeg er i militæret med, så kjekt med en tråd der man kan bli kjent med andre og få noen nye impulser :jepp:

Dersom det er noe mer du lurer på kan du sende meg en PM :popcorn:

haakonsvern da eller? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

haakonsvern da eller? :-)

Tjaa, det er jo gjerne sjøforsvaret og haakonsvern man blir plassert om man er i Bergen i militærtjeneste.. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjaa, det er jo gjerne sjøforsvaret og haakonsvern man blir plassert om man er i Bergen i militærtjeneste.. :gjeiper:

regnte med det men, ikke så langt fra meg det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stemmer det, tjenestegjør på haakonsvern..det er the place 2 be:)

HOS er kos:-) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo et veldig interessant ekspriment.

Jeg er 21 år og student. Føler litt som at de fleste som vurderer treff er litt eldre og jobber?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Dette er jo et veldig interessant ekspriment.

Jeg er 21 år og student. Føler litt som at de fleste som vurderer treff er litt eldre og jobber?

92-modell, student og jobber ved siden av :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har egentlig også hatt samme følelsen at de aller fleste på disse treffene gjerne er en del eldre enn meg :)

Er 20 selv.

Jeg støtter helt og holdent at det er kos på HOS. Et fint sted å jobbe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, ser ut som det kanskje er en god blanding her. Kanskje jeg er med på neste treff, om det blir. Fremdeles en uke igjen før første infomøte, så sosiale studentsaker har ikke helt startet endå. Men skal jobbe litt neste uke.

Café Opera høres ut som et passelig sted å ha treff :) Og kanskje det går ann å dra på kino en gjeng også, og et møte før/etter det? Høres kanskje litt asosialt ut, men kino kan ofte lette litt på stemning. Jeg fikk kinogavekort til jul så jeg har mange billetter å bruke. =p.

Sunshine92 (nice nick forresten;), er du på UiB eller HiB eller noe annet? Hvordan er studentmiljøet der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Vel, ser ut som det kanskje er en god blanding her. Kanskje jeg er med på neste treff, om det blir. Fremdeles en uke igjen før første infomøte, så sosiale studentsaker har ikke helt startet endå. Men skal jobbe litt neste uke.

Café Opera høres ut som et passelig sted å ha treff :) Og kanskje det går ann å dra på kino en gjeng også, og et møte før/etter det? Høres kanskje litt asosialt ut, men kino kan ofte lette litt på stemning. Jeg fikk kinogavekort til jul så jeg har mange billetter å bruke. =p.

Sunshine92 (nice nick forresten;), er du på UiB eller HiB eller noe annet? Hvordan er studentmiljøet der?

Høhø, ikke sant? :gjeiper: Går på UiB, vi har såpass lite forelesninger at jeg ikke har fått noe inntrykk av miljøet der :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høhø, ikke sant? :gjeiper: Går på UiB, vi har såpass lite forelesninger at jeg ikke har fått noe inntrykk av miljøet der :tristbla:

Nei det er typisk for enkelte fag på UiB. Jeg har heldigvis tatt noen fag i et år nå som har hatt forelesinger hver dag, men nå blir det bare to ganger i uken. Men nå kjenner jeg jo de fleste som skal ta de fagene, så jeg har blitt kjent med en del.

Godt miljø er jo viktig. Finnes det ikke et fagutvalg som lager noe sosialt innimellom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Nei det er typisk for enkelte fag på UiB. Jeg har heldigvis tatt noen fag i et år nå som har hatt forelesinger hver dag, men nå blir det bare to ganger i uken. Men nå kjenner jeg jo de fleste som skal ta de fagene, så jeg har blitt kjent med en del.

Godt miljø er jo viktig. Finnes det ikke et fagutvalg som lager noe sosialt innimellom?

Finnes fagutvalg og sånt der ja, men om de organiserer ting og sånt vet jeg ikke.. Er ikke akkurat så forferdelig interessert i slikt, da jeg bor sammen med venninner og ikke har behov for å være med på sosiale ting utenfor skole :) Skjønner derimot behovet for det dersom man bor alene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...