Nanella Skrevet 8. november 2005 #1761 Skrevet 8. november 2005 God bedring ja, ikke noe godt dette- må bli fort fort bra igjen!!
Fibonacci Skrevet 8. november 2005 Forfatter #1763 Skrevet 8. november 2005 Hei snuppeluppene mine - Heidi76, Charmina, Silje:) og April! Jeg er mye bedre nå i ettermiddag! Har ork og overskudd, i total motsetning til i går kveld, mens mannen er den som ligger rett ut på sofaen og er sliten og trøtt! Vi prøvde forresten ut den hjemmelagede multe-isen i går - bare en ting å si om den: Nyyydelig! Har litt vondt i halsen, men er ikke kvalm og svimmel i hvert fall. Den halsen kan jeg da leve med! Brage var så rar nå i kveld. Uansett hva vi gjorde, om vi ga ham mat eller ikke, lot ham få vannflaska eller ikke, så var det bare grining. Ikke vanlig sutring, men rett og slett hylgrining Det eneste som var ok var å hvile seg på skulderen min... Han var nok trøtt og sliten, så vi la ham en halvtime før tida. Det var ikke noe problem, han sovna tvert! Nå etterpå skal jeg se om jeg finner noen flybilletter til Bergen til oss! Vi har bestemt oss for å besøke broren min og familien hans nå om ikke så mange helger, helst før desember. Det blir fint, har ikke sett dem siden sommerferien, så det er jammen på tide! God tirsdagskveld til dere som er innom!
Gjest gjest1 Skrevet 8. november 2005 #1764 Skrevet 8. november 2005 Ja er det ikke den ene så er det den andre. Håper dere kommer dere i form igjen alle sammen snart. Brage var vel bare supertrøtt siden han sovna på en flekk. Så fint at du føler deg bedre da.
Charmina Skrevet 8. november 2005 #1765 Skrevet 8. november 2005 Neimen snuppeluppa mi skal du til Bergen ..................... .....................kremt .....................host ...................... ......................hint -Charmis
Lille Ballerina Skrevet 8. november 2005 #1766 Skrevet 8. november 2005 Inne og oppdaterer meg i boken din Håper du føler deg litt bedre, og for forkjølelse anbefaler jeg kinesisk instant balanse te! Den funker mot alt!
Fibonacci Skrevet 8. november 2005 Forfatter #1767 Skrevet 8. november 2005 Heidi76: Ja, noe skal det være ikke sant? Brage driver bare og våkner i kveld han så det er et eller annet "på tok". Kanskje tenner? Charmina: Møtes....???? :-D LB: Hvor får man kjøpt sånn te hen? Har et litt anstrengt forhold til te akkurat nå dessverre, for jeg kasta den opp i dag morges.. Da har vi bestilt billetter til Bergen til siste helga i november! Drar fredag 25. og kommer hjem søndag 27. nov. Skal bli så kos! Nå må jeg vel finne senga snart....
Fibonacci Skrevet 8. november 2005 Forfatter #1768 Skrevet 8. november 2005 ENDELIG!!!!! :hoppe: 6. episode av fruene ligger på nettet!! Hurraaaaaaa!
Lille Ballerina Skrevet 8. november 2005 #1769 Skrevet 8. november 2005 Helsekosten! Stor rød boks :-D Jeg anbefaler den til alle jeg, siden den er så bra. Men du må eventuelt undersøke om den kan brukes av gravide. Passe på magen vettu
Peony Skrevet 9. november 2005 #1770 Skrevet 9. november 2005 Så gøy med Bergenstur! Vet broren din om Nestemann?
Fibonacci Skrevet 9. november 2005 Forfatter #1771 Skrevet 9. november 2005 Nei, vi forteller det når vi kommer! Gleder meg til å se ansiktene deres! Takk for hilsener, LB og Peony!
Fibonacci Skrevet 9. november 2005 Forfatter #1773 Skrevet 9. november 2005 Takk Soul! Kjennes som jeg har feber her jeg sitter. Er varm og kald om hverandre Drar hjem snart og legger meg under dyna
Lille Ballerina Skrevet 9. november 2005 #1774 Skrevet 9. november 2005 Feber skal man ikke spøke med. Ta livet med ro du
iingvild Skrevet 9. november 2005 #1775 Skrevet 9. november 2005 Hei, håper du snart er hjemme, og slapper av med en god kopp te! Sender bli frisk
Gjest gjest1 Skrevet 9. november 2005 #1776 Skrevet 9. november 2005 Huff, nei nå må Traviatan min bli frisk snart! Syns du har hangla lenge nå.....du får holde deg hjemme under dyna. Blir ikke frisk av å fly på jobben ihvertfall. God bedring.
Susanna Skrevet 9. november 2005 #1777 Skrevet 9. november 2005 Hvordan går det med deg vennen? Håper du blir fort frisk igjen..!! Natta
Fibonacci Skrevet 10. november 2005 Forfatter #1778 Skrevet 10. november 2005 Hei kjære Lille Ballerina, iingvild, Heidi76 og Susanna! Er hjemme fra jobb i dag, med feber og vondt i kroppen. Vondt i halsen og generelt Hvordan skal det bli med 1-års-fotograferinga av Brage i morgen da? Får vel ringe og avbestille...
Gjest gjest1 Skrevet 10. november 2005 #1779 Skrevet 10. november 2005 Huff da, kjedelig at du har blitt så syk at du må avbestillle fotograferingen. Det er vel best at dere er på topp begge to når man skal ta bilder. God bedring til deg.
Fremhevede innlegg