Gå til innhold

Røykfri med e-sigarett?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

skjønner ikke et kvekk av disse e-sigarettselgerne jeg... kan noen gi meg et konkret tips om hvilket produkt man skal velge hvis man ønsker en hylse med refillpatroner man ikke trenger å fylle opp selv og som lades via usb ?

er f.eks denne et greit valg ? prøver å finne ut som de sender til norge og hva shippingprisen vil bli men mulig jeg er blind på natta for jeg finner det ikke ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skjønner ikke et kvekk av disse e-sigarettselgerne jeg... kan noen gi meg et konkret tips om hvilket produkt man skal velge hvis man ønsker en hylse med refillpatroner man ikke trenger å fylle opp selv og som lades via usb ?

er f.eks denne et greit valg ? prøver å finne ut som de sender til norge og hva shippingprisen vil bli men mulig jeg er blind på natta for jeg finner det ikke ?

Kan prøve denne: www.damper.no
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke et kvekk av disse e-sigarettselgerne jeg... kan noen gi meg et konkret tips om hvilket produkt man skal velge hvis man ønsker en hylse med refillpatroner man ikke trenger å fylle opp selv og som lades via usb ?

er f.eks denne et greit valg ? prøver å finne ut som de sender til norge og hva shippingprisen vil bli men mulig jeg er blind på natta for jeg finner det ikke ?

Shippingprisen dukker som oftest opp når man er kommet et stykke inn i betalingen, men det pleier ikke å være snakk om all verdens :)

E-siggene pleier å være delt opp i to eller tre deler.

Batteriene:

http://www.liberty-flights.co.uk/category.asp?categoryid=3

Det man vil se etter er en modell som ikke må lades opp så ofte. Det er greit å ha minst to men gå helst for tre for da har man alltid minst en ferdig oppladet.

Beholderene:

Det finnes flere forskjellige typer delt opp i to hovedgrupper cartridges og cartomizers.

http://www.liberty-flights.co.uk/category.asp?categoryid=6

Cartridges er av plastikk og for å bruke disse trenger man en tredje del. Atomizers. Man kan få denne typen ferdig fylt og man kan kjøpe sånne man kan fylle selv. Disse er ment som engangsbeholdere som man hiver etter at man har brukt de.

http://www.liberty-flights.co.uk/category.asp?categoryid=16

Cartomizers er cartridges og atomizers i ett, man fylle de flere ganger og skrur de bare rett på batteriet. Det finnes veldig mange forskjellige typer men de to hovedtypene er de som er fylt med vatt som man fyller litt og litt til vatten er gjennombløt og de som har oljen løs i en beholder med veker.

Atomizers:

http://www.liberty-flights.co.uk/category.asp?categoryid=2

Den du linket til ser grei ut, jeg tror ikke det er så mye som 50 sig i hver cartomizer. Jeg har faktisk problemer med å tro at det kan være mer enn maks 10-15 så hvis du kjøper de håper jeg du kommer med en tilbakemelding på hvor lenge hver patron varte! Og så ser jeg ser de har prøvesett

http://www.nucig.co.uk/ProductDetails.asp?ProductCode=NCG_SAMPLER som kommer ferdig oppladet så det er jo en genial måte å få testet det ut på. Hm kanskje jeg skal prøve de selv ;)

Jeg vet ikke hvor utfyllende dette var men hvis dere lurer på noe mer så er det bare til å spørre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer litt på den fra nucig som jeg linket til, likte designet på den og hører flere har god erfaring med den butikken. er nok tvilsom til det reelle innholdet jeg og men refill-pakkene var ikke så ille priset og jeg er ute etter ferdig fylte refiller så jeg slipper å helle og styre selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest blah blah

Har også bestilt e-sigaretter.

Har ikke satt meg som mål å slutte å røyke for det tør jeg ikke enda, men jeg har et håp om å kutte ned på røykingen i første omgang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest randi78

Det er ingen problem å slutte med esigg. Bare kjøp de som du må fylle med nicotin væske selv, prøvde noe sån ferdig fylte greier en gang og det var ubrukelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blah blah

Vet ikke hva slags e-cigg jeg får siden det er mannen min som har bestilt dem, men det er iallefall slike med filter som man må bytte ut etter X antall bruk.

Blir spennende å prøve iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest blah blah

Æsj for en shit. Smaker som en blanding av plastikk og jordbær (og nei, jeg har ikke filter med smak)

Blir skikkelig kvalm og vondt i magen av den :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hvor mye toll må jeg regne med å betale på leveranse fra england?

Anonym poster: 5fb46fff4ce6d4f16ba3261b19cd8ef2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25% + tollavgift på 110 kr.

Anonym poster: 0cbf553604f238c0199fa5ebe6ad18aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dersom jeg bestiller for ca 800 blir det ca 1110,- kr?

Anonym poster: 5fb46fff4ce6d4f16ba3261b19cd8ef2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

  • 2 måneder senere...
Gjest Raggy

Jeg har bestillt en startpakke fra Dansmoke i dag, er spent! Kjøpte med vanlig smak men er redd de er vonde..

Håper og tror dette er noe jeg kan like for jeg er en storrøyker noe som egentlig plager meg, dyrt og ikke minst farlig....

Er det noen andre her som har bestilt fra Dansmoke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Slutta og røyke for 2 uker siden med røykeplaster jeg, men har bare gått opp i vekt fordi jeg nå er sulten hele tia. Vurderer sterkt å begynne å røyke igjen. Bedre tynn med kreft enn overvektig blubbe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har bestillt en startpakke fra Dansmoke i dag, er spent! Kjøpte med vanlig smak men er redd de er vonde..

Håper og tror dette er noe jeg kan like for jeg er en storrøyker noe som egentlig plager meg, dyrt og ikke minst farlig....

Er det noen andre her som har bestilt fra Dansmoke?

ja jeg prøvde den. smakte høgg. ekkel plastikksmak. nå bruker jeg vip e-cig. den smaker godt (samme hvilken, har den i forskjellige smaker og med tobakkssmak).

Anonymous poster hash: 5e5cd...067

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Noen som fremdeles damper? På tide å dra opp igjen den til nå mest aktive dampetråden. :)

Jeg har prøvd på nytt etter et tidligere halvhjerta forsøk, og i dag har jeg gledet meg stort over at jeg ikke har vært redd for at sidemannen på bussen synes at jeg stinker. Planen er å slutte å røyke fullstendig og bare bruke damp med nikotin, før jeg gradvis kutter ned på nikotingmengden der også.

Med skikkelig utstyr så er opplevelsen av damping mye mer lik røyking enn jeg trodde var mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over 10 måneder siden jeg sist røyket vanlig sigg. Bruker evod-tank og batteri. Green steam er min yndlingsjuice.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...