Gå til innhold

Røykfri med e-sigarett?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Hoster

Etter at jeg gikk helt over til e-sigg har røykehosten blitt mye verre. Hostet sånn at det er vondt i brystkassen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg slenger meg på denne tråden :)

Jeg bestilte mitt fantastiske nye hjelpemiddel for to uker siden og tror det kommer rett over påske.

Og etter å ha lest denne tråden er jeg kjempeoptimistisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg vil være med!!

Eller.. jeg vil egentlig ikke slutte... men vil. Vil bytte ut så mye som mulig med e-cig? :kaffekopp:

Så får man se da, etterhvert.. kanskje når man er kommet så langt at man ikke er avhengig av nikotinet, at man kan fortsette med nikotinfritt? Og hvis det føles meningsløst.. ja, da er det jo bare å slutte med dét og, da :P

Hvor er det best og bestille, og hva..? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt på Liberty Flights, men jeg meldte meg først inn i et e-cig forum for å få noen tips der om hvilken modell jeg burde kjøpe.

Og jeg har jo enda ikke fått min så jeg vet ikke hva jeg syns om den enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bestilt på Liberty Flights, men jeg meldte meg først inn i et e-cig forum for å få noen tips der om hvilken modell jeg burde kjøpe.

Og jeg har jo enda ikke fått min så jeg vet ikke hva jeg syns om den enda ;)

Der var det enda en side, gitt! :gjeiper:

Hvilken type bestilte du da? TS nevner også hvilken side hun kjøpte fra, men ikke hva slags.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var det enda en side, gitt! :gjeiper:

Hvilken type bestilte du da? TS nevner også hvilken side hun kjøpte fra, men ikke hva slags.. :sjenert:

Ts kjøpte den som heter "Titan tank". ;)

Hilsen TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts kjøpte den som heter "Titan tank". ;)

Hilsen TS

Tusen takk!!

Hvordan går det nå, lenge etter? Nærmer deg vel 6mnd snart? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!!

Hvordan går det nå, lenge etter? Nærmer deg vel 6mnd snart? :jepp:

Det er 4,5 mnd siden jeg begynte med e-sigaretten, og det går fremdeles veldig bra. Jeg tenker ikke lenger på at jeg ikke røyker. :tommelsmil:

Mange andre i min omgangskrets har også begynt, og alle er like fornøyde. :)

Hilsen TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 4,5 mnd siden jeg begynte med e-sigaretten, og det går fremdeles veldig bra. Jeg tenker ikke lenger på at jeg ikke røyker. :tommelsmil:

Mange andre i min omgangskrets har også begynt, og alle er like fornøyde. :)

Hilsen TS

Det er knallbra! Jeg ble kjempeinspirert av denne tråden her!!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 4,5 mnd siden jeg begynte med e-sigaretten, og det går fremdeles veldig bra. Jeg tenker ikke lenger på at jeg ikke røyker. :tommelsmil:

Mange andre i min omgangskrets har også begynt, og alle er like fornøyde. :)

Hilsen TS

Har du prøvd å bruke den inne på utesteder og lignende? Det er vel teoretisk sett lov men jeg ser for meg at det kan bli en del reaksjoner på det alikevel :fnise:

Jeg har kjøpt denne http://www.liberty-flights.com/product.asp?id=103, men jeg aner jo ikke hvordan den er enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Har du prøvd å bruke den inne på utesteder og lignende? Det er vel teoretisk sett lov men jeg ser for meg at det kan bli en del reaksjoner på det alikevel :fnise:

Jeg har kjøpt denne http://www.liberty-flights.com/product.asp?id=103, men jeg aner jo ikke hvordan den er enda.

Ikke på utesteder, men jeg har dampet inne på jobb, buss/tog og lignende plasser, ja. :)

Det eneste som skjer, er at folk blir veldig nysgjerrige og spør hva dette er.

Alle er veldig positive. Jeg har ikke fått en eneste negativ reaksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, dette åpner for uante muligheter. Selv om jeg har en sterk mistanke om at ledelsen hos oss vil sette foten ned for å dampe inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Har du fortsatt nikotin i e-cigen din, TS?

Jeg har vært røykfri i to mnd, og nikotinfri i to mnd:) føles så godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått min i posten!

Jeg kjøpte med utrolig mange ekstra beholdere og jeg aner ikke hvordan jeg skal fylle to av typene men bogen har jeg fått til. Det er mulig det er psykisk men jeg kjenner at jeg ikke får helt samme tilfredsstillelsen som av en vanlig røyk men det blir spennende å se hvordan det går ut over uken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest anonym1985

Hei . Kjøpte meg nylig e sig . fungere supert , har vert røykfri i 1 uke . kjøpte typen som du må fylle på med nicotin væske. kjøpte mitt start sett på keens.no

Rask levering var det og. Verdt å prøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh hadde nesten glemt denne tråden.

Bakdelen med norske nettbutikker er at de ikke har lov til å selge nikotinoljen. Og når man først må kjøpe den fra et annet sted er det jo like greit å kjøpe alt fra samme stedet. For å ikke snakke om at det er mye billigere å kjøpe fra utenlandske sider ;) Jeg er fortsatt superfornøyd med Liberty-Flights, jeg har riktignok gått over til å bestille fra den engelske istedet for den amerikanske pga frakten plutselig ble mye dyrere.

Ellers har det gått over all forventning! Etter å ha prøvd forskjellige beholdere har jeg funnet det som funker for meg. Det er så herlig å kunne dampe når jeg vil uten å måtte gå ut for å ikke snakke om at kondisen og luktesansen er blitt bedre! (Og vanlige røyk smaker pyton... Jeg skjønner ikke at jeg noensinne har syntes at det har vært digg...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) dette kunne jeg tenkt meg å prøve, for jeg klarer tydeligvis ikke å slutte på andre måter :( :( men skjønner ikke helt. Må jeg bestille ulike ampuller? hører dere diskuterer flere ulike deler.. er det en start pakke som gjør d enklere? Dere er kjempe flinke :blomst: silje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...