Skytte Skrevet 25. mars 2012 #361 Del Skrevet 25. mars 2012 Hei hei!! Endelig en oppdateringsrunde på meg:) Så godt å lese at det går bra etter operasjonen! Men 35 steiner!!! Wæææ!! Å så herlig med mammabesøk<3 Og flinke mannen<3 Vet hva du mener ang vektnedgang, det er så deilig å føle seg fresh!! Håper jeg også krymper litt ekstra:) Ønsker deg god bedring og ei fin uke! Klem! Hehe, ja nå ruller hun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 25. mars 2012 #362 Del Skrevet 25. mars 2012 Alltid deilig å se at man går ned i vekt i alle fall i form av å kunne bruke mindre størrelser. Håper du har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 26. mars 2012 #363 Del Skrevet 26. mars 2012 Herlig med en mor som kommer på besøk! Det er du verdt Gratulerer så masse med vektnedgangen, du har veldig lov til å være stolt! C vil nok bare komme opp i armene deres ja, men det skader ikke å følge litt ekstra med på henne! Hvis det er noe er det jo bra å høre med legen hva det kan være! Det var utrolig koselig, skulle gjerne hatt henne her nede lengre. Hun beklaget for det at hun hadde jobbet. Herligheten, det var veldig koselig å ha henne her den tiden hun var her. Hun gjør det også i armene våres, så skal spørre på helsestasjonen når jeg er der. Kan godt bare være hun har oppdaget noe og gjør det hele tiden, hun er litt sånn. Rett etter at hun begynte å snu, var det å rulle som besatt. Hei hei!! Endelig en oppdateringsrunde på meg:) Så godt å lese at det går bra etter operasjonen! Men 35 steiner!!! Wæææ!! Å så herlig med mammabesøk<3 Og flinke mannen<3 Vet hva du mener ang vektnedgang, det er så deilig å føle seg fresh!! Håper jeg også krymper litt ekstra:) Ønsker deg god bedring og ei fin uke! Klem! Hehe, ja nå ruller hun De fleste antall steiner leger har tatt ut av en galleblære noensinne var 3110, så 35 er småsaker. Det gikk heldigvis kjempebra og de fleste av snittene mine er nesten fullstendig leget. I tillegg, rett etter operasjonen var magen min slapp, nesten litt som etter svangerskapet, men det har gått seg til heldigvis.. Det var veldig koselig med mamma her, prøvde å gjøre henne så velkommen som jeg kunne. Var koselig å ha noen å snakke med som vet hva jeg liker og ikke liker. Mannen var kjempeflink og jeg har skrytt mye av han. Går fremdeles ned grunnet lav-fett/høy-fiber dietten jeg har. Må begrense inntaket av fettrik mat, så her har det ikke vært pommes frittes på over to uker (måtte nyte litt før jeg skulle avstå matvaren helt en god stund) og null sjokolade på nesten 2 uker.. Hjelper fint lite med pms. Tusen hjertelig takk! Håper du også får en fin uke. Alltid deilig å se at man går ned i vekt i alle fall i form av å kunne bruke mindre størrelser. Håper du har det bra Ja, det er deilig. Er litt stolt, men så har det vært amming og galleblæreoperasjon som har ført til at jeg gikk ned. Nå er det høy-fiber/lav-fett dietten som hjelper meg nedover. Prøver å spise så ofte jeg kan, alltid små måltid.. Jeg har det bra, er nesten helt frisk etter operasjonen. --- Har en oppgave jeg skriver på som jeg må få gjort ferdig da den skal leveres inn i dag. Er nesten ferdig heldigvis, men.. Skal skrive mer senere. Og... om 8 dager har jeg ei frøken på et halvt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 26. mars 2012 #364 Del Skrevet 26. mars 2012 Så bra at mammaen din kom på besøk og hjalp til Ikke dårlig å kunne kjøpe mindre størrelser! Flink du er:) Ja, en må passe på nå. S har to ganger ligget på magen, og rullet rundt, sånn at hun har truffet gulvet hardt med hodet først, og det har gjort vondt. Men det går heldigvis fort over igjen da. Men jeg føler ikke jeg kan gå fra henne noe lenger, for hun kommer seg steder. Lykke til videre med oppgaven Syntes du er kjempe flink. Selv har jeg ikke en sånn selvdisiplin, så jeg hadde ikke klart å satt meg ned med en oppgave nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 26. mars 2012 #365 Del Skrevet 26. mars 2012 Så bra at mammaen din kom på besøk og hjalp til Ikke dårlig å kunne kjøpe mindre størrelser! Flink du er:) Ja, en må passe på nå. S har to ganger ligget på magen, og rullet rundt, sånn at hun har truffet gulvet hardt med hodet først, og det har gjort vondt. Men det går heldigvis fort over igjen da. Men jeg føler ikke jeg kan gå fra henne noe lenger, for hun kommer seg steder. Lykke til videre med oppgaven Syntes du er kjempe flink. Selv har jeg ikke en sånn selvdisiplin, så jeg hadde ikke klart å satt meg ned med en oppgave nå. Det var skikkelig koselig. Det er ikke så verst det, men jeg kan ikke akkurat si det er min fortjeneste at jeg gikk ned. Kroppen min var i ulage og jeg har nå måttet trene opp kroppen igjen. Har fått igjen muskelmassen i bena, og magemusklene er tilbake til normalt (ikke det at jeg har trent, men å gå strammer en del) Jeg legger henne aldri et sted alene, med mindre hun sover.. Da går jeg, men ellers er jeg alltid i samme rom og sjekker alltid til C. Så jeg vet hvordan du har det. Jeg har stresset med den, fikk levert den 45 minutter før fristen heldigvis. Så, nå skal jeg gå ut en tur og få handlet inn noen småsaker for C. Hun trenger flere bleier og litt mat. Skal snart begynne å lage maten fra bunnen av, har endelig fått noe som kan hjelpe meg der. --- Hurra for pent vær! Har gått så mye de siste dagene og fått så mye energi i meg. Jeg føler meg i ganske god form, men jeg har fremdeles en del restriksjoner. Jeg tar ting med ro, og tenker at jeg har en 6 ukers tid før jeg kan begynne med litt mer krevende ting. Skal uansett til legen om en måneds tid, på kontroll. Legger merke til at jeg har det bedre etter at galleblæra ble fjernet, men jeg tørr ikke friskmelde megselv helt enda, da jeg hovedsaklig spiser lite fett. Har ikke rørt fettrike måltid og ikke sjokoladen til forloveden heller. Jo flere dager det går, jo mindre fristende er det å spise sjokolade. Har litt fruktis i fryseren, og jeg gleder meg til å kose meg med en. C er ei lita solstråle om hun får sove. Hun sovner gjerne på de verste steder, så vi må forflytte på henne, og det liker hun ikke. Og, når hun først våkner opp, får hun ikke sovne.. Hu er lik mor si der. Uansett, hun ler og smiler hele tiden, og det er bare godt for en mor å se det lille menneske bli større... Som jeg skrev tidligere, det er bare 8 dager igjen til halvtårsdagen til C. Tenk det! Lillejenta mi er plutselig 6 måneder. Tiden går for fort! Håper dere alle har en fin dag i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 26. mars 2012 #366 Del Skrevet 26. mars 2012 Det er nok lurt å ikke presse seg for mye nei, men jammen godt du får nyte det fine været! Har fått herlig vårvær her også i det siste, blir i så godt humør av det! Sjokolade er så godt! Hvis jeg skal spise mindre godis, må jeg bare slutte helt. Ellers ville jeg gått rundt og hatt lyst på hele tiden Derfor må jeg "ha lov" til å spise når jeg vil, men at jeg prøver å ikke spise særlig utenom helg da... Snart 6 måneder......... :hakeslepp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 27. mars 2012 #367 Del Skrevet 27. mars 2012 Det er nok lurt å ikke presse seg for mye nei, men jammen godt du får nyte det fine været! Har fått herlig vårvær her også i det siste, blir i så godt humør av det! Sjokolade er så godt! Hvis jeg skal spise mindre godis, må jeg bare slutte helt. Ellers ville jeg gått rundt og hatt lyst på hele tiden Derfor må jeg "ha lov" til å spise når jeg vil, men at jeg prøver å ikke spise særlig utenom helg da... Snart 6 måneder......... :hakeslepp: Viktig å passe på, men tror det hjelper å være oppe og gå en del, for å bli bedre. Kroppen har godt av mosjon. Ja, man blir i godt humør av det flotte været. For min del sitter jeg og tenker på alt jeg har lært om vær og om solstråling, synes det er morsomt. Nerder alltid jeg. Sjokolade er farlig godt, men jeg må nå respektere at kroppen fremdeles leges, så da kan jeg ikke være helt gal på akkurat det. Dog, det går an å drikke sjokolademelk, men blir bare et glass nå og da. Det er rart, jentungen er snart 6 måneder, hun er ikke så liten lengre. Hun er lille solstrålen til mamma... Snart begynner hun vel skolen (de begynner når de er 4... er bare 3,5 år til.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 27. mars 2012 #368 Del Skrevet 27. mars 2012 C er ei lita luring. Jeg legger henne i lekegrinda for å leke, og hun er veldig overalt og utforsker der. Plutselig fant hun smokken sin, som hun ikke er så begeistret for og leker med den. Etter et minutt eller to, da jeg bare skulle sjekke noe på dataen, ligger C med smokken i munnen.. Om vi forsøker å gi henne den er det skrik og skrål, men hun liker å putte den selv i munnen.. Jaja, raringen vår. Skal ut i dag også! Har vært ute omtrent hver eneste dag denne uka. Litt sprek synes jeg nå jeg er. Bare litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 28. mars 2012 #369 Del Skrevet 28. mars 2012 Begynner de på skolen når de er fire år??? Oi, det var tidlig Jeg så bildet av C med smokken på facebook, sååå søt De er noen skruer disse smokkenekterne Her har vi heldigvis aldri hatt det problemet (om det kan kalles det?!)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 28. mars 2012 #370 Del Skrevet 28. mars 2012 Begynner de på skolen når de er fire år??? Oi, det var tidlig Jeg så bildet av C med smokken på facebook, sååå søt De er noen skruer disse smokkenekterne Her har vi heldigvis aldri hatt det problemet (om det kan kalles det?!)! De begynner ganske tidlig. Det er ikke helt "skole", mer førskole og man går i grupper der de andre er veldig jevnaldrede, dvs de som er født i en 4 måneders periode... Etter det deles de inn i nye grupper etter evner. Her er de flinkere til å ta tak i skoleflinke og de som også sliter på skolen, kanskje ikke verdens beste, men de greier å ta tak i dem hvertfall. Takk! Hun er mammas stolthet og hun gjorde det igjen i dag. I tillegg tok hun tak i skjeen jeg mater henne med, fra glasset som stod ved siden av henne. Hadde ikke overrasket meg om hun hadde tatt skjeen mot munnen også, men jeg reagerte for raskt for henne, og tok skjeen fra henne. Blir ekstra stolt, med tanke på hvor mye "problemer" vi har hatt med smokker og C, de er liksom ikke ment for hverandre (bare når C vil da). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 29. mars 2012 #371 Del Skrevet 29. mars 2012 Så søtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 29. mars 2012 #372 Del Skrevet 29. mars 2012 Tidlig å begynne på skolen som 4-åring ja! Men hvis det bare er "førskole" er det kanskje like greit, så blir det ikke en voldsom overgang når hun begynner på "vanlig" skole. Søtt med smokken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 29. mars 2012 #373 Del Skrevet 29. mars 2012 Tidlig å begynne på skolen som 4-åring ja! Men hvis det bare er "førskole" er det kanskje like greit, så blir det ikke en voldsom overgang når hun begynner på "vanlig" skole. Søtt med smokken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 29. mars 2012 #374 Del Skrevet 29. mars 2012 Tidlig å begynne på skolen som 4-åring ja! Men hvis det bare er "førskole" er det kanskje like greit, så blir det ikke en voldsom overgang når hun begynner på "vanlig" skole. Søtt med smokken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 29. mars 2012 #375 Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) Var ikke meningen å kuppe tråden helt, altså Endret 29. mars 2012 av sullå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 29. mars 2012 #376 Del Skrevet 29. mars 2012 Jeg synes også hun var veldig søt med smokken Så bra de tar tak i dem som er skoleflinke og de som sliter på skolen det er de dessverre alt for dårlig til her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 29. mars 2012 #377 Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) *** Woops, trodde ikke det ble sendt tidligere - men det ble jo sendt mange mange ganger! Beklager Endret 29. mars 2012 av sullå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 30. mars 2012 #378 Del Skrevet 30. mars 2012 Så søtt Tidlig å begynne på skolen som 4-åring ja! Men hvis det bare er "førskole" er det kanskje like greit, så blir det ikke en voldsom overgang når hun begynner på "vanlig" skole. Søtt med smokken! Det er tidlig, men også greit, om du forstår. Da får de en lettere overgang til den virkelige skolegangen. Hun var veldig søt der hun lå med smokk i munnen og så på meg med de store blå øynene sine! Jeg synes også hun var veldig søt med smokken Så bra de tar tak i dem som er skoleflinke og de som sliter på skolen det er de dessverre alt for dårlig til her. Takk! Jeg synes det er greit at de gjør det. Forloveden var flink i matte, noe som gjorde at han ble satt i en gruppe for elever som tok matten fort. Så, det var jeg glad for. Jeg ble satt i morsmålsgruppe grunnet engelsken min var bedre enn læreren sin (men så vokste jeg opp med engelsk hjemme). *** Woops, trodde ikke det ble sendt tidligere - men det ble jo sendt mange mange ganger! Beklager Det går bra. --- Livet er litt hektisk for tiden, passer godt på C og studerer, samtidig som jeg holder huset i orden og er overalt. Så, det blir lite tid til å være her inne og skrive. I tillegg skjer det egentlig veldig lite, C er overalt, ruller, åler og ja.. Vil sitte på fanget til mamma. Hun ler mye og det er bare herlig å høre på! Litt rart å tenke på at på tirsdag er hun 6 måneder gammel! Yikes sier jeg nå bare! Håper dere alle har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 30. mars 2012 #379 Del Skrevet 30. mars 2012 Kjempesøtt bilde av C Har dere planer i påsken da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 30. mars 2012 #380 Del Skrevet 30. mars 2012 Det er hektisk å være småbarnsmor Ihvertfall du som holder på med skolearbeid også.. Herlighet! Et halvt år, ja. Det har gått så fort at jeg har ikke ord. Det er faktisk ikke såå lenge siden vi kommenterte i dagbøkene til hverandre, og hoppet for hver nye uke.. God påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå