snartmor Skrevet 1. august 2012 #921 Del Skrevet 1. august 2012 Gratulerer Singing cow tenk å få på selve datoen, Jeg går og lurer kjempe på hvilken dato hun skal komme på, har jo hele tiden tenkt terminen, siden det er datoen jeg har ventet på, men nå tenker jeg at det kan skje når som helst og på hvilken som helst dato... gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 1. august 2012 #922 Del Skrevet 1. august 2012 Gratulere Singing Cow Terminbaby også da gitt, minstesnupp her kom også akkurat på dato. Å, jeg synes det begynner å bli tungt nå, 37 uker i morgen har masse småprosjekter i huset som liksom aldri blir ferdig fordi jeg bruker dobbelt så lang tid på alt jeg skal gjøre idag har jeg nå iallefall fått rydda i gangen, hengt opp nye kroker og ordna det fint der, til og med vasket gulvlistene- reint imponert over meg sjøl Kos dere masse med bebisene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 1. august 2012 #923 Del Skrevet 1. august 2012 Gratulerer SInging Cow!! (hørtes ut som en litt tung fødsel med 25 timer, og så mye blodtap - håper du koser deg nå iallefall ) Angelou: syns også det er fryktelig tungt om dagen, smerter i hele magen og ryggen og vondt i ene lysken og huffameg - kjenner jeg er på veg inn i en litt negativ tralt - begynner rett og slett å bli lei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 1. august 2012 #924 Del Skrevet 1. august 2012 Jeg nekter å bli lei, hehe, prøver bare å fokusere på det positive- at hun snart er her, og prøver å nyte sparkene og dultene, og tenke at det er siste gangen, så jeg må passe på å kose meg med de øyeblikkene så er ikke lei, men kjenner jeg har begynt å vente litt nå, gleder meg til å få henne på utsiden <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmor Skrevet 3. august 2012 #925 Del Skrevet 3. august 2012 Her har det blitt stille de siste dagene... mange som føder?? Jeg har nettopp kjent på det å få masse energi, begynte onsdag kveld og fortsatte i går. Jeg vasket og styrte til kl 22, noe som er lenge for et A-menneske. Resultatet ble at jeg nesten ikke klarte å gå og ryggen verket. Fikk heller ikke sove før i 03 tiden i natt. bedre i dag, men bør kanskje ta det litt mer med ro. vanskelig og spre energien når en er vandt til å kunne som en vil... Var sikker på det skulle skje noe i natt eller i dag så jeg lå og tenkte på fødebagen som enda ikke er pakket... den blir pakket nå!!!! merker at dette setter tålmodigheten på prøve... når vil det skje noe?? i morgen eller om 3 uker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 3. august 2012 #926 Del Skrevet 3. august 2012 Jøss som du har stått på! Har også hatt noen sånne kick/rush. Sliter litt med søvn innimellom - spesielt å sovne. Blir veldig giret om kveldene, spesielt siden at de fleste fødslene skal starte om natta. Har veldig rolige dager nå, mye sofaligging. Bruker vanligvis å styre rundt i full fart, men kjenner på ryggen at den verker etter mye styring, så jeg hviler det jeg kan. Prioriterer å prøve å komme meg på trening et par-tre ganger i uka. Har termin neste helg, og syns det er litt slitsomt å være klar - samtidig som det kan drøye opp mot tre uker... Hjelper på å ha en liten avtale/aktivitet hver dag. Venninnebesøk, treningsøkt, ut på kafe... Har hatt en god del modningstegn ei stund nå, uten at det skjer noe, hehe, hadde vært bedre å ikke "kjent" så mye i kroppen. Fort gjort jeg blir gira og tror fødselen skal skje den og den dagen . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 3. august 2012 #927 Del Skrevet 3. august 2012 (endret) Hvordan går det med dere jenter? Er det lange dager hos dere? Dere har sikkert hørt dette hundre ganger før, men nyt virkelig tiden med magen. Jeg savner min allerede jeg. Og gled dere til fødsel! Ønsker alle i gruppa en kjempefin helg! Endret 3. august 2012 av Angel-A Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmor Skrevet 7. august 2012 #928 Del Skrevet 7. august 2012 Hei jenter, hvordan går det? Her begynner tålmodigheten å bli satt på prøve. Jeg begynner å bli så spent på hvordan fødselen skal starte at det nesten tar overhånd.... dagene går riktignok kjempe fort og jeg har masse lister over alt jeg kan gjøre, likevel går masse av dagen med på å tenke på hvordan og når fødselen vil starte.... vil det starte plutselig eller vil det gå gradvis??? gleder meg også masse til å møte den lille jenta i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 7. august 2012 #929 Del Skrevet 7. august 2012 Jeg er nå her enda fortsatt nesten tre uker til termin da, men det går så fort, så må innrømme at jeg har begynt å lengte litt nå vil ha babyen min og bi kvitt halsbrann, bekkenvondt og vonde bein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rhubarb Skrevet 7. august 2012 Forfatter #930 Del Skrevet 7. august 2012 Hei dere! Lykke til, alle dere som venter! Og gratulerer så mye til dere som har født Tiden bare renner av sted, dagene forsvinner i mating, bleieskift, byssing og soving. Har hatt en intensjon om å skrive her inne i flere dager, men blir alltid avbrutt :P Det er helt fantastisk, og relativt slitsomt Vi er heldige, har fått en liten sovegris Så er ikke helt utslitt av søvnmangel, gudskjelov. Er i relativt god form, greier stort sett en liten tur ut hver dag. Synes ikke det er så ille mtp at det ble KS. Et ikke-planlagt snitt var det eneste jeg egentlig var redd for mtp fødselen. Og må si at selv om det ikke var en drømmesituasjon å komme i, var det en fin opplevelse når lillegutt kom til verden slik. Fikk ca en times varsel, og opplevde det som udramatisk (og etter mange-mange timer uten framgang) litt som en lettelse å se enden på det hele... Han skrek på vei ut, en helt utrolig følelse å høre! Er det på tide å oppdatere termintråden, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 7. august 2012 #931 Del Skrevet 7. august 2012 Hvis dere skriver inn fødselsdato så skal jeg oppdatere topptråden jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 7. august 2012 #932 Del Skrevet 7. august 2012 Lillesøster kom 30.juli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 7. august 2012 #933 Del Skrevet 7. august 2012 Godt å høre, Blåmor - håper du og resten etterhvert har lyst å dele fødselshistorier Fått 100% sykemelding nå, begeret var bare fullt, vondt og stikking overalt, nok en natt med dårlig søvn, og å bruke 5 minutter på å snu seg fra en side til en annen - for så å bli liggende våken igjen - nei, det får holde. Skal bli så deilig å få slappet av noen uker nå, 4 uker til termin og jeg må si jeg begynner å bli ganske så klar for dette her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 7. august 2012 #934 Del Skrevet 7. august 2012 Lillegutt kom søndagen. Fødselen gikk fint, og var ganske effektiv. Godt å være ferdig, det var godt å føde for andre gang, mer trygghet i situasjonen og på barsel opp mot amming og slik. Nå går det i amming, gjør litt vondt å komme i gang, litt sår og slik - men vi har det fint, koser oss med lillegutten vår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 7. august 2012 #935 Del Skrevet 7. august 2012 Gratulerer så masse, AudLong Så godt han kom før tiden da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 7. august 2012 #936 Del Skrevet 7. august 2012 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rhubarb Skrevet 7. august 2012 Forfatter #937 Del Skrevet 7. august 2012 Gutten vår kom på termindato, dvs 26.07. Kos deg med siste innspurt Soon! Grattis så mye Aud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 7. august 2012 #938 Del Skrevet 7. august 2012 Hvem gjenstår nå egentlig? Angelou, snartmor og lillevill vet jeg jo om, og meg selv - selv om jeg har termin i september og egentlig ikke hører til her - men er det flere?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmor Skrevet 8. august 2012 #939 Del Skrevet 8. august 2012 Gratulerer så masse Aud Long, håper du vil dele historien etter hvert. Jeg synes det er helt rart å bare gå hjemme nå, føler meg lat, selv om jeg vet at jeg ikke hadde orket å jobbe eller noe heller.. bare rart. dagene går riktig nok fort, men det tærer på psyken og ikke vite noe, annenhver dag tenker jeg at jeg går to uker på overtid.... ikke sundt å tenke sånn.. I dag tror jeg at jeg må ut å kikke i butikker for å bli litt sliten og for at tiden skal gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 8. august 2012 #940 Del Skrevet 8. august 2012 Jeg synes det er deilig å bare være hjemme og late meg jeg men tror det lønner seg å bo i et hus man har holdt på å renovere det siste året, man går liksom ikke tom for prosjekter da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå