Gå til innhold

Skravletråd 2012


rhubarb

Anbefalte innlegg

Ok så bra, da tar jeg meg en tur på Den kule mage hvertfall, de buksene så fine ut:) Ja bare det blir litt mildere i været blir det nok kun tights her også! Har ikke sett de tights/jeansene på hm, men den vi har her er veldig dårlig da. Er egentlig noe sånt jeg er ute etter, bruker mest det ellers også.

God bedring Soon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også en 2wear bukse kjøpt på Den kule mage, jeg har også en boob-bukse som de også har der og den er også genial :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg et par jeans på HM, helt ok. Det var en boot-cutmodell, jeg orker ikke smale bukser ;) Så til 299,- el om det var 399,- synes jeg var helt fint. Eller går jeg mye i tights og ullstømebukser...tror jeg må ta en tur innom Den kule mage, høres ut som de har fint utvalg! Gleder meg til varmere vær, mindre is og slaps som fører til vondt bekken!

Herlig med alle som har vært på UL, og så gøy å vite kjønn :jepp:

14 dager igjen for vår del :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere :) Jeg kjøpte en mammabukse på HM. (edit:Den er vel mer tights en jeans..) 199 kr. Den er fantastisk god! Nå passer faktisk ingen av mine gamle bukser meg mer!

Endret av lillevill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg for min del klarer ikke H&M buksene, de sitter ikke fint i det hele tatt. men klarer meg fint med joggebuksene:)

hvordan har dere det generelt?=)

her har jeg hatt vondt i korsryggen, men ikke noe ille vondt:P

var og hos Jordmor for første gang idag, det var veldig kjekt:) fikk høre hjertelyden:D

planer for helgen?=D

god helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere :) Jeg kjøpte en mammabukse på HM. (edit:Den er vel mer tights en jeans..) 199 kr. Den er fantastisk god! Nå passer faktisk ingen av mine gamle bukser meg mer!

Jeg kjøpte en sånn i dag og er såå fornøyd! Så deilig å ha på også sitter den bra, tror kanskje den kommer til å bli for liten mot slutten, men fint å ha en som passer perfekt nå :jepp:

Ellers syns jeg formen er bedre nå, har fortsatt dager med hodepine, men er sjeldnere. Liten blære om natten, litt plaget med kløe og blir fortere sliten, men alt i alt lite å klage på! Håper formen holder seg fin utover våren, gleder meg sånn til varmere vær :sol:

Magen har virkelig poppet ut i det siste, og kjenner liv flere ganger om dagen. Sparkingen har fått litt rutine også, har en sparkeomgang på bussen på vei til jobb, en runde på formiddagen mens jeg jobber, også er det ganske stille helt til en ny runde rett etter jeg har lagt meg om kvelden :rodmer: Det er veldig koselig (selv om jeg lurer på hva slags turbo som bor inni magen min da jeg visstnok har morkaka foran og er noen uker til man skal kjenne det daglig ennå :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

å julibaby, du er så heldig som kjenner liv. jeg konsentrerer meg alt jeg kan for å kjenne, men ingen forandring i magen. nesten så jeg er litt red. men når er det vanlig for førstegangsfødene å kjenne? jeg vet at morkaken ligger forran. vil vite at det er liv der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snartmor, jeg hadde ikke kjent noe når jeg var så langt som seg altså! Det begynte vel sånn ordentlig når jeg var 17-18uker tror jeg. Jordmor sa at det var vanlig å ikke kjenne noe før uke 22 når morkaka var foran (mange kjenner det før altså, men man skulle hvertfall ikke være bekymret før dette) Men gled deg til bevegelsene, kjempekoselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-god morgen-

Jeg er nå 19+4(ca).. Mistet litt oversikten etter nye termin igjen. Fikk plutselig 13 juli på UL- litt merkelig synes jeg og usikker på om det stemmer, men har ingen stor betydning.

Uansett, jeg kjenner heller ikke liv utenpå, jeg kjenner bare en turnkonkurranse inni magen innimellom, men heller ikke ofte og har ikke merket noe rutiner på det enda!

Morkaken ligger foran som støtdemper hos meg å så jeg stresser ikke med dette, nå har jeg vært på ul og fått bekreftet at alt er ok! Men jeg tenker at om 2-3-4 uker VIL jeg kjenne liv mer regelmessig og kanskje utenpå å. Om ikke bestiller jeg en ul til privat for å "få det ut av verden"..

Men altså magen vokser, uten tvil- godt å høre det er flere her:)!!!!

Endret av LOGAN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg tilbake fra privat ultralyd. :) Sitter her med noen veldig fine bilder av en mest sannsynligvis(sprellende)jente! Det var så herlig å få høre hjertelyden,se hjertet slå, og se bevegelse..

Jeg er helt lamslått av gledessjokk og har ikke fått gjort noe i dag på jobb.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha så mange jenter! Her bør det komme en del gode forslag til navn etterhvert? :)

Gratulerer begge to med UL! Det er jo stas:) og det er nå det begynner å bli virkelig!

Over til et "problem"..

Jeg har fått sjokomani siste uken- det er ikke bra!! Jeg er nok på en sjokolade pr dag akkurat nå, ikke stoooore plater men fortsatt 500 kcal xtra da! Æsj! Og det er jo nå evt kg kommer fremover å! Har lagt på meg 4 kg til nå, 3 av de kom jo med engang jeg så den positive testen mens siste kg har kommet de 2-3 siste ukene.

Bekkenet mitt gir en del plager nå, men stort sett kun på jobb når jeg sitter på kontoret - prøver å trene men har ikke vært veldig flink, har startet opp igjen nå siste uken..

Liten ekstra update bare:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss, jeg blir rent sjokkert over at alle skal ha jente, er det ikke bare en her som skal ha gutt, sålangt?

Artig å se altså, og gleder meg vanvittig til å få vite kjønn ;)

Enda noen uker igjen for min del da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vellykket ultralyd til dere!

Jøss, nå må jo nesten resten få gutter da, for å jevne ut litt :fnise:

Åh, LOGAN, sjokolade er det beste :hjerter:

Kjedelig å være syk Angelou :kose: God bedring! Hadde selv omgangsyke forrige uke, og FY så grusomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har skikkelig guttefølelse iallefall :) dritkjipt å bli syk nå, vært masse borte fra jobb i det siste, mem, men. Resten av familien har jo vært syke i en periode på tre uker, så det var vel dumt å tro st man kunne slippe unna ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen damer. Jeg lurer på en ting, når er det vanlig å få innkalling til UL jeg er bare 15 uker men i følge legen som insisterte på å følge menstermin er jeg 17 uker i morgen... det er jo vanlig mellom uke 17-19 men er det 19 uker og 6 dager?? eller 18 uker og dager?? jeg er bare så utrolig spent.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...