Azalea Skrevet 12. februar 2012 #321 Del Skrevet 12. februar 2012 UL i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 12. februar 2012 #322 Del Skrevet 12. februar 2012 Lykke til Angel-A! Og gratulerer med jente Chaya!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LOGAN Skrevet 13. februar 2012 #323 Del Skrevet 13. februar 2012 UL endelig- her er det også en jente i magen :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 13. februar 2012 #324 Del Skrevet 13. februar 2012 Oi, så mange jenter det var her da Husker sist jeg gikk gravid, så fikk nesten alle gutt i terminklubben jeg var aktiv i - denne gangen har jeg selv følelse på jente, så kan hende det blir jenteboom denne sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 13. februar 2012 #325 Del Skrevet 13. februar 2012 UL endelig- her er det også en jente i magen :) Jente! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julibaby Skrevet 13. februar 2012 #326 Del Skrevet 13. februar 2012 Hihi så moro at alle skal ha jente Her koser jeg meg med spark flere ganger daglig (og om natten), mannen har såvidt kjent det utenpå også nå, det var stas! Er så deilig og betryggende å kjenne liv Lykke til til alle som skal på UL framover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singing cow Skrevet 13. februar 2012 #327 Del Skrevet 13. februar 2012 gøy at så mange skal ha jente:D har vært lite aktiv nå i det siste, har vært utrolig dårlig, men tror det begynner å slippe taket:) hvordan går det med dere? gleder meg til UL den 01.03, forsatt litt mer enn 2 uker til men blir spennende:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmor Skrevet 13. februar 2012 #328 Del Skrevet 13. februar 2012 moro med så mange jentebabyer ja jeg har selv begynt å få en guttefølelse så blir spennende å se. Er det noen i denne klubben som skal ha gutt?? (og som vet det selvfølgelig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 14. februar 2012 #329 Del Skrevet 14. februar 2012 Var på UL i går og fikk bare gode nyheter! I magen ligger det en liten perfekt guttebaby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 14. februar 2012 #330 Del Skrevet 14. februar 2012 Grattis med vellykket UL til alle som har vært der Kanskje dere skriver inn oppdatert dato og kjønn i terminlista også, så blir det litt enklere for meg å oppdatere den? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 14. februar 2012 #331 Del Skrevet 14. februar 2012 Gratulerer til alle som har vært på UL. Jeg har jentefølelse, men tror kanskje det er gutt likevel. Bare 6 dager igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Totta72 Skrevet 14. februar 2012 #332 Del Skrevet 14. februar 2012 Har også jentefølelse:) 8 dager igjen til UL. Kan nesten ikke vente:) Gratulerer til dere som har vært på UL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julibaby Skrevet 15. februar 2012 #333 Del Skrevet 15. februar 2012 Var på UL i går og fikk bare gode nyheter! I magen ligger det en liten perfekt guttebaby! Gratulerer så mye med den lille gutten Første prinsen her inne Spennende tid framover med så mange som skal på UL de neste dagene/ukene da! Jeg for min del er på jakt etter en fin gravidbukse. Har en som jeg har kjøpt på hm, helt grei, men kunne tenke meg en litt lys en uten så mye sleng...er litt skeptisk til å kjøpe uprøvd over nett. Kom gjerne med tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 15. februar 2012 #334 Del Skrevet 15. februar 2012 HM- buksene passer ikke til meg, og vi har ingen andre butikker som selger mammaklær her, så jeg har bestilt på nettet. Anbefaler virkelig et merke som heter 2wear - de er kjempefine. Nå har jeg kjøpt meg ei bukse fra mamalicious, den kommer nok i posten snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julibaby Skrevet 15. februar 2012 #335 Del Skrevet 15. februar 2012 Takk for tips:) Er så sær når det gjelder bukser, men kanskje jeg skal prøve å bestille på nett da, ser jo mye som er fint! Ellers tenkte jeg å ta turen på Den kule mage og Svangerskapet i Oslo neste gang jeg er der...Noen som har vært der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 15. februar 2012 #336 Del Skrevet 15. februar 2012 Syns det er håpløst å finne fine mammabukser - her har jeg kjøpt enkle, svarte "thight/jeans" i mamma-avdelingen på Hm, de var faktisk ikke så værst og bare 199,- Var den kule mage når jeg gikk gravid sist, fant ingenting!! Men det er 3 år siden da. Skal sjekke ut de du nevnte, Angelou Nå er jeg sykmeldt i 2 uker pga at jeg er så sliten og så har jeg vond rygg. Står hele dagen på jobb, og vi er underbemannet så jeg får ikke den avlastningen jeg burde hatt. Heldigvis har de søkt etter en person til i 100% stilling, håper de ansetter fort!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LOGAN Skrevet 15. februar 2012 #337 Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) Soon - det er de HM tights/jeansene jeg også har kjøpt, jeg synes de er geniale! Kjempegode å ha på og smale og fine i beina! OG nice price! Problemet er at jeg skulle hamstret et par til men nettbutikk har de ikke sist jeg sjekket og hm her jeg bor har bare igjen feil str. Så jeg er spent på om de kommer tilbake! Ellers har hm en ny type til 299,- men den er det annen og lavere strikk på i livet og ikke fullt så behagelig! Endret 15. februar 2012 av LOGAN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 15. februar 2012 #338 Del Skrevet 15. februar 2012 Logan: ja de er geniale! Vet du om de finnes i flere farger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LOGAN Skrevet 15. februar 2012 #339 Del Skrevet 15. februar 2012 Bare sett sort og blå jeg. Den andre jeg nevnte er også i sort og blå + rød. På nett har hm en chinos type som også virker smal, den er i beige og sort, lurer på å bestille den beige. Passer disse så er jeg fornøyd egentlig. Buksejakt er kanskje det værste!! Og "snaaart" er det kjole og tights! Jeg liker kjoler så det er heeeelt i orden:) Men supert at alle oppdaterer litt her med tanke på klær å! Jeg liker helst smale bukser, hvertfall nedover i leggene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 15. februar 2012 #340 Del Skrevet 15. februar 2012 Takk for tips:) Er så sær når det gjelder bukser, men kanskje jeg skal prøve å bestille på nett da, ser jo mye som er fint! Ellers tenkte jeg å ta turen på Den kule mage og Svangerskapet i Oslo neste gang jeg er der...Noen som har vært der? Jeg kjøpte mine 2wear-jeans på den kule mage sist jeg var gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå