snartmor Skrevet 31. januar 2012 #261 Del Skrevet 31. januar 2012 12 uker!!!! Hurra! Hei lillevill Jeg ser at vi to er nøyaktig like langt, men på din ticker står det at du har fler dager igjen enn meg!!! kan jeg spørre når du har regnet deg til termin? jeg vet at jeg (jukset), justerte min litt fordi den viste at jeg var alt for langt på vei når jeg skrev inn terminen. Bare lurer litt siden noen regner 280, 282 og 283 dager i et svangerskap. litt usikker bare:) men nå skal jeg på tidlig UL om en time og jeg gleder meg.....bedre enn jul og bursdag på en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 31. januar 2012 #262 Del Skrevet 31. januar 2012 Kos deg på tidlig ul snartmor!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julibaby Skrevet 31. januar 2012 #263 Del Skrevet 31. januar 2012 Lykke til snartmor, blir nok en fantastisk opplevelse! I dag våknet jeg kjempetidlig, og da jeg lå på magen kjente jeg tydelig flere små dytt Måtte vekke mannen for å si det, ble en kjempekoselig morgenstund! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 31. januar 2012 #264 Del Skrevet 31. januar 2012 Ååå, så herlig!! jeg går også nå og fryder meg over hvert minste dult, har jo bare kjent det noen få dager.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 31. januar 2012 #265 Del Skrevet 31. januar 2012 (endret) Hei lillevill Jeg ser at vi to er nøyaktig like langt, men på din ticker står det at du har fler dager igjen enn meg!!! kan jeg spørre når du har regnet deg til termin? jeg vet at jeg (jukset), justerte min litt fordi den viste at jeg var alt for langt på vei når jeg skrev inn terminen. Bare lurer litt siden noen regner 280, 282 og 283 dager i et svangerskap. litt usikker bare:) men nå skal jeg på tidlig UL om en time og jeg gleder meg.....bedre enn jul og bursdag på en gang Oi grattis med tidlig UL-dag,så spennende hehe. Jeg og sambo lurer veldig på om vi skal også ta tidlig UL..Må si at jeg har lyst. Er det vanlig å få vite kjønnet på tidlig UL? Jeg har sett at vi er helt likt på vei og at dagene er litt annerledes - jeg tenkte kansje at du har litt annerledes syklus enn meg? Jeg har 28 dager i syklusen. Endret 31. januar 2012 av lillevill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 31. januar 2012 #266 Del Skrevet 31. januar 2012 Lykke til på tidlig UL - jeg skal i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snjó Skrevet 31. januar 2012 #267 Del Skrevet 31. januar 2012 Da var første timen hos jordmor unnagjort, og hun var virkelig trivelig! Vi snakket litt om hvordan jeg har det, og hun sjekket urinen og blodtrykket mitt, som var helt flott. Tok SF-målet og så fikk jeg høre hjertelyden igjen, som var på 152 slag i minuttet Jeg fikk også en del informasjon med tanke på fødested, og må si jeg er veldig usikker på om jeg ønsker å føde på UNN eller på den lokale fødestua. Så der har jeg litt å tenke på fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmor Skrevet 31. januar 2012 #268 Del Skrevet 31. januar 2012 Oi grattis med tidlig UL-dag,så spennende hehe. Jeg og sambo lurer veldig på om vi skal også ta tidlig UL..Må si at jeg har lyst. Er det vanlig å få vite kjønnet på tidlig UL? Jeg har sett at vi er helt likt på vei og at dagene er litt annerledes - jeg tenkte kansje at du har litt annerledes syklus enn meg? Jeg har 28 dager i syklusen. Det var helt fantastisk på UL. verdt pengene. det er litt tidlig å vite kjønn selv om noen få vil gjette. Så tidlig er gutter og jenter nesten helt like, så det ville være vanskelig å se. terminen min ble heller ikke forandret og det betyr at min regning etter en eggløsningstest ble helt riktig jeg husker ikke om jeg la inn lengde på syklus. men det har vel ingenting å si?? eller er det kun i 1. mnd det har noe å si sånn i forhold til eggløsning. jeg har lagt inn befruktningsdag. min termin er 15 august, har du en annen dato? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 31. januar 2012 #269 Del Skrevet 31. januar 2012 Det var helt fantastisk på UL. verdt pengene. det er litt tidlig å vite kjønn selv om noen få vil gjette. Så tidlig er gutter og jenter nesten helt like, så det ville være vanskelig å se. terminen min ble heller ikke forandret og det betyr at min regning etter en eggløsningstest ble helt riktig jeg husker ikke om jeg la inn lengde på syklus. men det har vel ingenting å si?? eller er det kun i 1. mnd det har noe å si sånn i forhold til eggløsning. jeg har lagt inn befruktningsdag. min termin er 15 august, har du en annen dato? Så spennende Tenkte jeg skulle sjekke tråden i tilfelle du hadde svart her. Jeg lurte nemlig på om det gikk an å se kjønn, da noen i familien mente bastant at det gikk an. Jeg har termin 16 august, så det er veldig nært da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rhubarb Skrevet 1. februar 2012 Forfatter #270 Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) Å, blir helt misunnelig på dere som kjenner bevegelse Når er det vanlig at spark merkes? Jeg er 15 uker, så regner jo med at jeg må vente noen uker til... De siste dagene har magen blitt tydelig større. Jeg synes det er en helt merkelig tanke at den lille knerten er noe sånt som 10 cm allerede Er det tidlig å begynne med gravidebukser? Jeg har ikke noen formening om når man kan begynne med det, og hvilke typer som er gode å ha på. Mine vanlige bukser får jeg ikke igjen, så tyr til skjørt og kjoler... Samboer har vært litt stressa med tanke på å skulle bli pappa (selv om det i aller høyeste grad var planlagt ), men de siste ukene har han begynt å falle litt til ro og nå sier han at han gleder seg skikkelig. Jeg kjenner jo at jeg har masse følelser (og hormoner) som løper litt løpsk, og det er kanskje ikke så rart om disse mennene også kjenner litt på følelser som løper av sted? Det er jo store omveltninger vi går i møte. Endret 1. februar 2012 av rhubarb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 1. februar 2012 #271 Del Skrevet 1. februar 2012 Vært på tidlig UL idag jeg, kjempekoselig og se det bankende hjerte og den lille luringen vår 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rhubarb Skrevet 1. februar 2012 Forfatter #272 Del Skrevet 1. februar 2012 Så fint at det stod bra til med den lille luringen, angelou! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 1. februar 2012 #273 Del Skrevet 1. februar 2012 Rhubarb vettu hva jeg går å lurer på om jeg skal skaffe meg gravidebukser allerede nå i 12 uke. Jeg blir skikkelig uvel om buksene strammer over magen. Har hatt en sånn rar følelse av at magen min er så full og "klemt" og så blir jeg kvalm bare jeg smører meg med lotion over magen. Rart. Enten er jeg kjempe rar og full i magen, eller så er jeg sulten. Og sulten blir jeg minst hver 3dje time.. utrolig merkelig. Jeg er ferdig med spykvalmen nå, men nå er det en sånn snikende uvelhet som kommer over meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmor Skrevet 1. februar 2012 #274 Del Skrevet 1. februar 2012 Så spennende Tenkte jeg skulle sjekke tråden i tilfelle du hadde svart her. Jeg lurte nemlig på om det gikk an å se kjønn, da noen i familien mente bastant at det gikk an. Jeg har termin 16 august, så det er veldig nært da. Jeg sjekket opp på nettet før UL og fant ut at en kan se kjønn dersom en ser i rette vinkel. begge kjønn har noen som stikker ut mellom bena men avhengig av vinkelen kunne en se om det var jente eller gutt. Likevel er det mange som har tatt feil og de færreste ønsker å gjette og lar heller vær å se etter. Så det er sandt at en kan se kjønnet, men mange tar feil. min lege ville ikke se etter for å gjette. personlig er jeg utrolig spent på kjønn, har ingen følelse eller noe!!!! noen som har spådommer eller en "mage"følelse på hva de selv skal ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 1. februar 2012 #275 Del Skrevet 1. februar 2012 Første gangen begynte jeg med mammabukser i uke 14, andre gangen i uke 9 og nå får jeg ikke på meg ei bukse engang, så går bare i kjole og tights Har alltid fått mage tidlig jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 1. februar 2012 #276 Del Skrevet 1. februar 2012 Jeg har ingen magefølelse enda men min magefølelse har stemt med de to andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hoppetau Skrevet 1. februar 2012 #277 Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) .... Endret 5. august 2016 av Hoppetau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 1. februar 2012 #278 Del Skrevet 1. februar 2012 Så koselig med dere som har vært på UL da Helt herlig følelse!! Jeg begynte med mammabukser i uke 10 sist, jeg var veldig oppblåst, men gravidmagen kom ikke før i ca uke 20. Var veldig oppblåst fra uke 5-9, men nå syns jeg det er bedre. Har prøvd på mammabuskene fra sist, men nå som livmora enda er så langt nede, syns jeg faktisk vanlige bukser har vært bedre. Men foretrekker myke joggebukser når jeg kan, eller tights og tunika/kjole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 1. februar 2012 #279 Del Skrevet 1. februar 2012 Joggebukser med lavt liv og snøring er tingen her for tiden, jeg har vraket alle med tykt strikk for de er bare vonde og alt for trange :gjeiper: Koselig med gode ul-opplevelser I morgen er det ordinær ul på meg og jeg gruer meg, men vi har bestemt oss for at det skal gå bra denne gangen. Håper bare de som bestemmer dette er enig med oss Jeg har gått i mammabukse/tights siden uke 10 tror jeg, i alle fall siden uke 12. Ble kvalm av presset på magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 1. februar 2012 #280 Del Skrevet 1. februar 2012 Masse lykke til i morgen Pusilus jeg tror alt er fint og håper jeg har rett 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå