Julibaby Skrevet 26. januar 2012 #221 Del Skrevet 26. januar 2012 I dag er jeg hjemme fra jobb, off får så dårlig samvittighet.. Var våken omtrent hele natten av at jeg klødde på hele kroppen og da klokka ringte hadde jeg så hodepine at tårene bare randt..mannen nektet meg å dra på jobb, tror jeg trengte det. Har vært plaget med kløe før også men i natt tok det helt av altså. Var på svangerskapskontroll i går også, og hun syns jeg burde ta det mer med ro. Har litt begynnende bekkenplager også reagerte hun på at jeg ikke hadde gått noe opp i vekt...men er det så uvanlig da (snart 17 uker)? Har dere andre gått opp mye? (Er 170cm og 58kg om det har noe å si). Ble litt lei meg jeg da, hormoner kanskje..? Off ble veldig sytete dette da, beklager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 26. januar 2012 #222 Del Skrevet 26. januar 2012 klem til deg julibaby Ikke ha dårlig samvittighet, og spis noe godt og næringsrikt i dag. Merker hormonene tar av her oss meg også, og jeg er i uke 11. I morgen skal vi fortelle familien til samboer, og jeg lager dårlig stemning med å grine og være stresset.. Har fått inkalling til UL i slutten av mars, så det blir spennende.. Du skal vel på UL snart julibaby? Blir kos å få babyen i juli da, med deilig vær..det blir stas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 26. januar 2012 #223 Del Skrevet 26. januar 2012 Det er med tungt hjerte at jeg forlater dere, jenter! Har mistet knøttet mitt i dag! Merket at jeg blødde når jeg stod opp i dag tidlig, og når jeg kom meg til legen så han ikke noe tegn til liv! Skal på kvinneklinikken på fredag for å få det bekreftet, siden legen ikke kunne si noe med 100% sikkerhet! Masse, masse lykke til videre til dere alle sammen! Ønsker dere alt godt og håper det går bra med dere og babyene deres Nei og nei Stor klem.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julibaby Skrevet 26. januar 2012 #224 Del Skrevet 26. januar 2012 klem til deg julibaby Ikke ha dårlig samvittighet, og spis noe godt og næringsrikt i dag. Merker hormonene tar av her oss meg også, og jeg er i uke 11. I morgen skal vi fortelle familien til samboer, og jeg lager dårlig stemning med å grine og være stresset.. Har fått inkalling til UL i slutten av mars, så det blir spennende.. Du skal vel på UL snart julibaby? Blir kos å få babyen i juli da, med deilig vær..det blir stas Takk for klem Følte meg bedre ut over dagen så nå er humøret tilbake! Tror jeg spiser nok, er blitt nøye på "5 om dagen" osv, og blodprøvene viser at jeg ikke mangler noe, så tror ikke jeg skal tenke mer på det med vekten, det kommer vel etter hvert. Ble bare litt usikker når legen sier sånn. Snakket med mamma og hun gikk visst heller ikke opp noe særlig i første halvdel. Kjenner til hormonene ja, går fra til til , hoho godt jeg er gift med en tålmodig mann . Lykke til med å fortelle det, jeg var også superstresset før vi skulle fortelle (uten at jeg hadde noen grunn for det, var bare litt nytt at andre skulle vite..) SKal på UL 6. feb, gleder meg! Tror det er fint å få om sommeren jeg, uansett om det er juli eller august Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 26. januar 2012 #225 Del Skrevet 26. januar 2012 Jeg har jo ei jente født 2. September , og kosa meg skikkelig med å være sommergravid iallefall jeg griner hele tiden jeg, og når jeg ikke griner, så sover jeg. Og med to små fra før så er ikke mannen min så veldig tålmodig lenger blæææ! Men, men - jeg skal prøve å nyte svangerskapet, dette er definitivt! siste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 26. januar 2012 #226 Del Skrevet 26. januar 2012 I dag er jeg hjemme fra jobb, off får så dårlig samvittighet.. Var våken omtrent hele natten av at jeg klødde på hele kroppen og da klokka ringte hadde jeg så hodepine at tårene bare randt..mannen nektet meg å dra på jobb, tror jeg trengte det. Har vært plaget med kløe før også men i natt tok det helt av altså. Var på svangerskapskontroll i går også, og hun syns jeg burde ta det mer med ro. Har litt begynnende bekkenplager også reagerte hun på at jeg ikke hadde gått noe opp i vekt...men er det så uvanlig da (snart 17 uker)? Har dere andre gått opp mye? (Er 170cm og 58kg om det har noe å si). Ble litt lei meg jeg da, hormoner kanskje..? Off ble veldig sytete dette da, beklager Ikke ha dårlig samvittighet for å være hjemme fra jobb Det trengs innimellom, og du vet selv best når du ikke bør dra! Tror heller ikke du skal bekymre deg for vekta. Det kommer jo uansett! Men kjenner igjen den med å feste seg til alle kommentarer.. Det er litt slitsomt Men nå begynner jo virkelig vokseperioden for babyen og magen, så får satse på at kiloene kommer da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 27. januar 2012 #227 Del Skrevet 27. januar 2012 I kveld skal vi fortelle til familien..Det blir spennende.. Jeg er så nervøs for hvordan de vil reagere. Håper de vil bli glade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 27. januar 2012 #228 Del Skrevet 27. januar 2012 Lykke til Blir sikkert kjempestas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmor Skrevet 27. januar 2012 #229 Del Skrevet 27. januar 2012 Det er med tungt hjerte at jeg forlater dere, jenter! Har mistet knøttet mitt i dag! Merket at jeg blødde når jeg stod opp i dag tidlig, og når jeg kom meg til legen så han ikke noe tegn til liv! Skal på kvinneklinikken på fredag for å få det bekreftet, siden legen ikke kunne si noe med 100% sikkerhet! Masse, masse lykke til videre til dere alle sammen! Ønsker dere alt godt og håper det går bra med dere og babyene deres hvordan gikk det med deg i dag? jeg sender deg varme tanker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
håpefullprøver Skrevet 27. januar 2012 #230 Del Skrevet 27. januar 2012 Fossblødde i går kveld, så i dag var det opp i stolen og opp med beina for å få ut det som fortsatt satt fast Utrolig ubehagelig og uhyggelig opplevelse å ligge der å spre beina mens blodet renner! Men er utrolig glad for at noen faktisk gjør den jobben, jeg hadde aldri taklet det! Nå prøver vi å tenke positivt og er klar til å prøve igjen med en gang kroppen er klar for det! Vi hadde heldigvis bare fortalt det til min nærmeste familie. Er glad jeg slipper å ta telefoner for å fortelle at det ikke er noe der lengre! Tusen takk for varme tanker! Jeg kommer til å fortsette med å følge tråden, er kjekt å se hvordan det går med dere alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 27. januar 2012 #231 Del Skrevet 27. januar 2012 Fossblødde i går kveld, så i dag var det opp i stolen og opp med beina for å få ut det som fortsatt satt fast Utrolig ubehagelig og uhyggelig opplevelse å ligge der å spre beina mens blodet renner! Men er utrolig glad for at noen faktisk gjør den jobben, jeg hadde aldri taklet det! Nå prøver vi å tenke positivt og er klar til å prøve igjen med en gang kroppen er klar for det! Vi hadde heldigvis bare fortalt det til min nærmeste familie. Er glad jeg slipper å ta telefoner for å fortelle at det ikke er noe der lengre! Tusen takk for varme tanker! Jeg kommer til å fortsette med å følge tråden, er kjekt å se hvordan det går med dere alle! Gråter en liten skvett for deg. Stor klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 27. januar 2012 #232 Del Skrevet 27. januar 2012 Føler virkelig med deg Mista selv første gangen, uke 11+2, husker det som det var igår. Håper det går bra med deg, ta tiden til hjelp og husk at det er lov å sørge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julibaby Skrevet 28. januar 2012 #233 Del Skrevet 28. januar 2012 Kondolerer håpefullprøver, det var trist å høre Krysser fingrene for at det er en ny spire på vei om ikke lenge Kos deg med mannen din og ta godt vare på deg selv framover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 28. januar 2012 #234 Del Skrevet 28. januar 2012 Dere, sitter å lurer på om jeg skal få for en tidlig ultralyd. Er dette noe dere vurderer, eller har dere tenkt å vente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 28. januar 2012 #235 Del Skrevet 28. januar 2012 Dere, sitter å lurer på om jeg skal få for en tidlig ultralyd. Er dette noe dere vurderer, eller har dere tenkt å vente? Hei. Jeg for min del skal ikke det - men jeg var jo allerede i uke 6 på UL pga blødninger. Forrige svangerskap var jeg også på gjentatte UL pga blødninger, seteleie og diverse andre problemer, så denne gangen vil jeg begrense det så mye som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julibaby Skrevet 28. januar 2012 #236 Del Skrevet 28. januar 2012 Dere, sitter å lurer på om jeg skal få for en tidlig ultralyd. Er dette noe dere vurderer, eller har dere tenkt å vente? Hvordan gikk det å fortelle nyheten i går? Vi valgte å ta privat ul når jeg var 11+4. Dersom du går og bekymrer deg litt vil jeg anbefale å gjøre det. Jeg ble hvertfall veldig beroliget av å se at alt var i orden. Tar vekk litt av nervøsiteten nå før ordinær UL også kjenner jeg. Vi ville se at alt var i orden før vi fortalte det til alle også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 28. januar 2012 #237 Del Skrevet 28. januar 2012 Jeg skal- på grunn av at jeg i alle mine svangerskap har vært plaget med blødninger OG har en rutinesjekk hos gyn likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 28. januar 2012 #238 Del Skrevet 28. januar 2012 Og ja, er man plaget med nervøsitet og sånt, kjør på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 28. januar 2012 #239 Del Skrevet 28. januar 2012 Det gikk veldig bra å fortelle! Det ble litt overvelmende og jeg fikk mitt første klapp på magen av en klapper i familien. Jeg har jo ikke så mye mage ennå, så det var bare flesket han klappet da.. :gjeiper: Men det var utrolig koselig å fortelle. Blir deilig å bare få det ut..og bli ferdig med å fortelle. Men jeg blir litt nervøs da vi ikke har hørt hjertelyd og sånn, så jeg ønsker ikke å gjøre det offisiellt før vi har fått hørt den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 29. januar 2012 #240 Del Skrevet 29. januar 2012 Kjente de første veldig tydelige bevegelsene/sparkene i magen i går! For å være 100% sikker tok vi frem doppleren og fikk bekreftet at der var det masse aktivitet! Håper dere har hatt en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå