Gå til innhold

Fotballfrue tråden


Gjest Bobler

Anbefalte innlegg

Veldig sant, *Maja, og mye av det samme jeg har forsøkt å formidle i et par innlegg lenger opp i tråden. Det er viktig å ta det for hva det er og ikke bli snurt når vi ikke får fullt innsyn "under huden" på FF. Det er ikke det bloggen hennes handler om.

Men når hun gjentatte gangr sier at hun ikke har noen problemer, så gir hun jo litt av privatlivet sitt da. Hvis hun ikke er sånn super-duper-lykkelig-rosa-sky-aktig, så trenger hun jo heller ikke å presisere hvor lykkelig hun er hele tiden.

Har en venninne som alltid fremstiller ting som 10000 ganger bedre enn de er. Det blir for dumt, og jeg klarer rett og slett ikke å ta det særiøst.

Hadde hun slutta å snakke om hvor super-duper-fantastisk-lkkelig hun er heeele tiden, så hadde det vært lettere å tro på det.

Tok ca 2 dager etter en begravelse som var skikelig jævelig og vanskelig-fordi-den-var-så-trist-begravelse, så skreiv'a om hvor happy hun var.

Troverdighet? Hvor!? Shout out hvis du finner det ut, eller som frua ville sagt: HYYYL!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men når hun gjentatte gangr sier at hun ikke har noen problemer, så gir hun jo litt av privatlivet sitt da. Hvis hun ikke er sånn super-duper-lykkelig-rosa-sky-aktig, så trenger hun jo heller ikke å presisere hvor lykkelig hun er hele tiden.

Har en venninne som alltid fremstiller ting som 10000 ganger bedre enn de er. Det blir for dumt, og jeg klarer rett og slett ikke å ta det særiøst.

Hadde hun slutta å snakke om hvor super-duper-fantastisk-lkkelig hun er heeele tiden, så hadde det vært lettere å tro på det.

Tok ca 2 dager etter en begravelse som var skikelig jævelig og vanskelig-fordi-den-var-så-trist-begravelse, så skreiv'a om hvor happy hun var.

Troverdighet? Hvor!? Shout out hvis du finner det ut, eller som frua ville sagt: HYYYL!

INGEN er prefekte eller konstant lykkelig. ALle har dager der de føler seg kjip, trist etc. Det betyr ikke at en vil at verden skal vite om det. Det er personlig og privat. Det er som sagt en rosa blogg; Altså det som skrives om er ren underholdning. En leser ikke slikt for at en er ute etter en dypere mening; det er lett og hjernedødt å lese og det trenger de fleste en gang i blandt.

Jeg elsker sladderblader, men tar det som står i dem med en klype salt; Det er ikke alltid sant alt som skrives uansett hvem som skriver det.

Synes jeg Caroline er et godt forbilde? Som gründer! Absolutt! Hun er målbevisst og har klart å skape seg en inntekt kun med ting hun elsker å drive med.

Kroppslig? Nei. For å ha en slik kropp så ligger hun sannsynlig på den nederste delen av fettprosentskalaen.Når en er så radikalt streng på kost og har så lav fettprosent vil kroppen på sikt få skader. Faren består av at hun kan få hormonforstyrrelser. Konsekvensen av dette kan bli opphør av menstruasjon, infertilitet og benskjørhet.

Hun er definitivt alt for tynn. Mannen min synes hun er forderdelig ut. Han sier at "Kvinner skal ikke se slik ut; De skal ha former" Det er ingen tvil i mitt hjerte at hun har en temmelig sterk form for ortoreksi. Og det er ikke bra for unge jenter å se opp til hennes kropp.

Men det er jo et mønster på hennes personlighet som jeg nevnte tidligere; Ortoreksi, perferksjonisme, stålkontroll; Hun tar det meste til det litt ekstreme og det er ikke noe jeg vil definere som sunt hverken fysisk eller psykisk.

Når det er sagt; Hun er bare et menneske med alle de feil det innebærer. Å skrive masse dritt om henne hjelper ingen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

trøbbel i paradis! Håret krøller seg ikke! Og LK har brukt samme antrekk minst 2 ganger!!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Herregud selv om hun skriver på bloggen at alt er perfekt og hun aldri har problemer, så betyr ikke det at det er sant da. Har du tenkt over at hun kanskje ikke vil at alle skal vite om hennes personlige problemer og at hun heller vil fokusere på det positive? Jeg tviler på at hverdagen hennes er så perfekt og alt er en dans på røde roser, men hun har vel ingen interesse av å dele alle problemer og trishet med hele Norge. Det er ting man vil holde for seg selv. Skjønner ikke at det går ann å sitte å irritere seg over noe sånt.

Kan forresten vedde på at hvis hun hadde sagt negative ting og sagt hvor jævlig hun hadde det, så hadde folk klaget over det å.

Må si meg 100% enig med Maja.

Endret av Linda sofie
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

F.eks Paris har klart og opparbeidet seg et brand fordi en sex-video "lekket" ut. Det vil ikke si at det er hun selv som har opparbeidet seg et imperium. Det er kapitalismen. Du kan godt være et brødhue og tjene godt med millioner. De har et apparat som er villig til å drive markedføring for selv å tjene millioner. Det er alltid noe som vil tjene penger på en som er patetisk. Et annet eks er Kardashian familien. Synd de får mer publisitet enn en fredprisvinner.

Ingen fjortiser i dette landet vil skjønne at at hun ikke er perfekt og har masse problemer. Det er slik hun tjener penger. At hun sier hun ikke er et forbildet. De som har mer enn to hjerneceller, klarer å lese mellom linjene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud selv om hun skriver på bloggen at alt er perfekt og hun aldri har problemer, så betyr ikke det at det er sant da. Har du tenkt over at hun kanskje ikke vil at alle skal vite om hennes personlige problemer og at hun heller vil fokusere på det positive? Jeg tviler på at hverdagen hennes er så perfekt og alt er en dans på røde roser, men hun har vel ingen interesse av å dele alle problemer og trishet med hele Norge. Det er ting man vil holde for seg selv. Skjønner ikke at det går ann å sitte å irritere seg over noe sånt.

Kan forresten vedde på at hvis hun hadde sagt negative ting og sagt hvor jævlig hun hadde det, så hadde folk klaget over det å.

Må si meg 100% enig med Maja.

Har du i det hele tatt lest bloggen hennes? Hvor gammel er du? Virker ikke som om du eier kritisk sans.

Det er ingen som sier at hun skal legge ut om problemer i det vide og brede, men vise leserne (som mange også er unge) at man kan feile. Hun framstiller alt rosenrødt, og ut i fra et psykologisk synspunkt vitner det heller om at hun har noe å skjule. Jeg tenker at hun ikke har det så "HYL! Fantastisk!" som hun fremstår med.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

F.eks Paris har klart og opparbeidet seg et brand fordi en sex-video "lekket" ut. Det vil ikke si at det er hun selv som har opparbeidet seg et imperium. Det er kapitalismen. Du kan godt være et brødhue og tjene godt med millioner. De har et apparat som er villig til å drive markedføring for selv å tjene millioner. Det er alltid noe som vil tjene penger på en som er patetisk. Et annet eks er Kardashian familien. Synd de får mer publisitet enn en fredprisvinner.

Ingen fjortiser i dette landet vil skjønne at at hun ikke er perfekt og har masse problemer. Det er slik hun tjener penger. At hun sier hun ikke er et forbildet. De som har mer enn to hjerneceller, klarer å lese mellom linjene.

Helt enig, se også på Linni Meister.

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Jeg syns, som Maja, at hun har en flott kropp, men at hun ligger litt vel lavt i fettprosent.

Man kan ikke nekte for at hun har gjort det bra økonomisk på bloggen, det skal hun ha. Ellers har jeg ikke så mye å si om henne, positivt eller negativt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, se også på Linni Meister.

Hva skal vi se på? Linni Meister jobber vel mer på et år enn Fotballfrue har gjort hele livet sitt, virker det som.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var fast leser av bloggen til fotballfrue, men nå blir jeg bare mer og mer skuffet over henne. Hun prøver å se ut som en barbiedukke og har tatt dette til det ekstreme. Det er verken pent eller sunt å se ut som en dukke. Gudene vet hvor mye og hva hun har pumpet inn i leppene sine. Dette syns jeg forøvrig er hennes valg, og jeg hadde respektert det om hun hadde stått for det..

MEN når hun daglig blånekter for at hun ikke har gjort noe. I tillegg går frem i media og sier at hun priser seg lykkelig over at restylanen hun tok for noen år tilbake er ute av kroppen, fordi hun følte hun så ut som and, samtidig som dette kommer på trykk har plutselig leppene hennes vokst til det tredoble. Og da overdriver jeg ikke en gang! Hun kan si så mye hun vil at folk forandrer seg med årene, men leppene vokser ikke på denne måten! Herregud, er så lei av de løgnene hennes nå. Dessuten er jo hele dama så selvmotsigene at det halve kunne vært nok! Hun skrev for noen år siden at hun hatet at overleppen hennes ikke var synlig, og tok derfor restylane. Når folk i dag spør henne om tips, fordi de selv har det samme problemet, og alle med øyne ser jo at leppene hennes plutselig er blitt gigastore, så ikke bare nekter hun for at hun har gjort noe, MEN i tillegg hadde hun aldri hatt noen issues med sine lepper in the first place.

Altså, fotballfrue må jo tro leserne er stokk dumme om hun virkelig tror hun skal komme unna med den! Det er jo bare å lese svart på hvitt hva hun har skrevet, i tillegg flere ganger. Hvorfor jobber hun så intenst for å bevise for alle at hun er perfekt, når alle vet at ingen er perfekte? Det hadde stått langt mer respekt av dama om hun hadde stått fram med hva hun har gjort av inngrep.

Slik ser hun ut i dag view.php?pic=whxhk5&s=5

og her hevder hun til og med at hun ikke har sminke, men har selvsagt ikke gjort noe med leppene, de er heeeeelt naturlige:

view.php?pic=5a3qg&s=5

Slik så hun ut før inngrepene: 16iv49t.jpg

view.php?pic=1zn4rcz&s=5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere sett bildet hun har publisert i dag?

Tror ikke hun er bevist på hvilken rollemodell hun er.

Tror ungjentene sliter meget for å få den midjen der.

Hun er jo gjennomsiktig på bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AB kl 13.51: Linkene dine virker ikke, kan du poste de på nytt.

Jeg syns lårene hennes som antagelig er bittesmå ser gigantiske ut i forhold til midjen som er så smal at man nesten ser gjennom henne. Heldigvis er jeg for gammel til å mene at dette er pent og at hun er et kroppslig forbilde for jenter, men det er dessverre ikke flesteparten av leserene hennes.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AB kl 13.51: Linkene dine virker ikke, kan du poste de på nytt.

Jeg syns lårene hennes som antagelig er bittesmå ser gigantiske ut i forhold til midjen som er så smal at man nesten ser gjennom henne. Heldigvis er jeg for gammel til å mene at dette er pent og at hun er et kroppslig forbilde for jenter, men det er dessverre ikke flesteparten av leserene hennes.

Test:

view.php?pic=1zn4rcz&s=5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke hun er sjokkerende eller super skinny. Jenter som har lik kropp som henne, ser jeg nesten hver dag. Jeg synes hun har en fin kropp, men kunne godt ha gått opp et par kg da.

Tipper det mye press fra mannen henens. Han liker jo skinny girls og mener at Beyonce er alt for stor.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...