Gå til innhold

Fotballfrue tråden


Gjest Bobler

Anbefalte innlegg

Når man må jogge ekstra lenge fordi man har skjeiet ut med en hel rute mørk sjokolade, da er det bare trist.. Ting som dette så jeg på avdelingen for spiseforstyrrelser

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser på det som 100% sikkert at hun har fylt opp leppene. Tidligere innrømte hun jo det også, men nå påstår hun visst hardnakket at hun har sluttet med det.

Men hvorfor i alle dager skal du tipse om det? Dette er jo noe "alle" gjør i 2011, spesielt "kjendiser". Det er da vel ingen nyhet.

Fordi at hun har stått fram i media og sagt at hun aldri mer skal ta restylane?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har for første gang lest i kommentarene på bloggen, siden det skulle være god underholdning (noe det var!!:D), men jeg lurer: skriver hun mange av kommentarene selv? :klo:

For noen dager siden slapp hun igjennom noen kritiske/ negative kommentarer som hun svarte spydig på.

Nå er det bare kommenterer fra fjortisser som hyller henne som går igjennom nåløyet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen dager siden slapp hun igjennom noen kritiske/ negative kommentarer som hun svarte spydig på.

Nå er det bare kommenterer fra fjortisser som hyller henne som går igjennom nåløyet.

Neeeida, mangelen på kritiske kommentarer er ikke fordi sensurerer, men fordi hun ikke får noen, må skjønne.. :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun svarte på en kommentar her om dagen at hun var sååå lei slankepresset :roll:

Er det en som er opptatt av slanking, så er det jo henne!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun svarte på en kommentar her om dagen at hun var sååå lei slankepresset :roll:

Er det en som er opptatt av slanking, så er det jo henne!

Hun slanker seg da alldeles ikke! :sjokkert:

Hun er jo bare naturlig slank!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk å ta ett par runder rundt sognsvann etterpå da!

Er ikke Oslojente, men et par runder rundt Hyde Park for holde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi at hun har stått fram i media og sagt at hun aldri mer skal ta restylane?

Ja, det burde være en god nok sak det. Tips i vei! I det fruen står frem og sier at hun lignet en and og at hun aldri mer skal gjøre slike inngrep så har leppene hennes plutselig på mystisk vis vokst.. Dette beviser jo bare nok en gang at fruasier noe, og gjør det stikk motsatte. Som noen tidligere her skrev, det kan jo snart skrives en bok om alle gangene hun har blitt tatt i å lyve. Det får jo så mye oppmerksomhet og styr, at det er rart hun ikke snart lærer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest side opp og side ned helt til jeg så at det var 53 sider om henne, huff blir rett og slett flau på fotballfrues vegne, og er enig i mye av kritikken til nå! Håper hun leser dette å tar det til seg! Blir så irritert, men er bra lesestoff :kaffekopp:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun slanker seg da alldeles ikke! :sjokkert:

Hun er jo bare naturlig slank!

Hehehe. Skulle gjerne likt å sett en naturlig midjeløs dame ja :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sier hun hele tiden at hun IKKE er materialistisk?! :skratte: Hadde jeg hatt en kjole, par sko i skapet så hadde jeg skjønt det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det burde være en god nok sak det. Tips i vei! I det fruen står frem og sier at hun lignet en and og at hun aldri mer skal gjøre slike inngrep så har leppene hennes plutselig på mystisk vis vokst.. Dette beviser jo bare nok en gang at fruasier noe, og gjør det stikk motsatte. Som noen tidligere her skrev, det kan jo snart skrives en bok om alle gangene hun har blitt tatt i å lyve. Det får jo så mye oppmerksomhet og styr, at det er rart hun ikke snart lærer.

Hvis det her blir sett på som rykter spekulasjoner, så er det bare å slette det mod'er! Jeg er litt usikker på om det telles som det.

Jeg har en gammel skolevenn som jobber i DB, og ifølge han så ble artikkelen om at hun aldri skal gjøre det igjen publisert bare fordi de så på bloggen at hun nettopp hadde fyllt leppene på nytt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis det her blir sett på som rykter spekulasjoner, så er det bare å slette det mod'er! Jeg er litt usikker på om det telles som det.

Jeg har en gammel skolevenn som jobber i DB, og ifølge han så ble artikkelen om at hun aldri skal gjøre det igjen publisert bare fordi de så på bloggen at hun nettopp hadde fyllt leppene på nytt.

Du har helt rett - det der var skikkelig journalistmat vet du!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere sett bildet hun har publisert i dag?

Tror ikke hun er bevist på hvilken rollemodell hun er.

Tror ungjentene sliter meget for å få den midjen der.

Hun er jo gjennomsiktig på bildet.

Ja, helt enig. Det bildet var direkte skremmende ... Synes det er nifst når folk blir sånne beinrangel som det der.

Håper ikke unge jenter ser på bildet og tror at det er naturlig slank ... for det er det ikke. Hun bedriver et vanvittit mat- og treningsregime. Kan ikke forstå at ikke folk i hennes nærhet stopper henne før det går enda lenger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, helt enig. Det bildet var direkte skremmende ... Synes det er nifst når folk blir sånne beinrangel som det der.

Håper ikke unge jenter ser på bildet og tror at det er naturlig slank ... for det er det ikke. Hun bedriver et vanvittit mat- og treningsregime. Kan ikke forstå at ikke folk i hennes nærhet stopper henne før det går enda lenger.

Møtte på en som hadde vært i bryllup med henne i Østfold og mange hadde fått hakaslepp fordi midjen ikke synes fra siden og det var I.R.L! :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'Takk for alle fine kommentarer' --> eeh, du har nok fått mye negativt, du bare godkjenner det ikke!

Har hun noengang posert med ryggen til kamera uten å ta armene bakover og til siden slik at skulderbladene stikker ut? Tror ikke hun trenger hjelp til det, kan hun ikke bare ha armene ned mens hun viser ryggen? Det er jo slik man faktisk står og går til vanlig, det er ikke naturlig å stå slik hun gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...