Gå til innhold

Fotballfrue tråden


Gjest Bobler

Anbefalte innlegg

For oss andre er det like åpenbart at hun har fyllt opp puppene med dråpeformede silikoninnlegg. Hun burde vært helt flat med tanke på hva hun utsetter kroppen for.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor modereres spekulasjoner om hun har tatt silikonpupper bort, mens spekulasjoner om restylane får stå?? Er det åpenbart for moderatorene også at hun har fylt leppene? :gjeiper:

Hun har innrømmet at hun fikset leppene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hat er noe man helst viser gjennom handlinger.

Så ved å still oss kritiske til henne og det hun representerer så vil det automatisk si at vi hater henne, er det så?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At et menneskes blogging om liv og levnet kan generere så mye hat fra andre, sier mer om dem, en det noen sinne vil si om Caroline Berg... :filer:

Mine følelser er heldigvis ikke så svart-hvite at det ikke er noen mellomting mellom det å hate og det å elske.

Hun har innrømmet at hun fikset leppene.

Hvor? Link.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For oss andre er det like åpenbart at hun har fyllt opp puppene med dråpeformede silikoninnlegg. Hun burde vært helt flat med tanke på hva hun utsetter kroppen for.

All verdens push-up bher vil ikke på noen den effekten, når man er flat. Jeg har A-cup og har aldri funnet hemmeligheten...

Jeg tror at endel her inne ikke sjikanerer med er kritiske og har skriver innlegg med en porsjon ironi. Vanskelig å definere hva som er hva, men det bare fra mitt ståsted ikke KUN mobbere. Hva er egenlig forskjell på debatt og spekulasjoner? Hadde dama vært ærlig med leserne, hadde vi kanskje sluppet endel debatt.

For meg er det et sunnhetstegn at folk setter sp.målstegn ved en menneske som velger å eksponere sin ,etter min mening, ekstreme ivsstil til det norske folk. Det er ikke til å stikke under stol hvilken en enorm påvirkningskraft media har avhengig av ulike faktorer.

Så mye hun blir sponset, så er ikke det rart at det opprettholder presset om å vedlikeholde et perfekt liv.

Bare trist.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hun skriver jo at det kun varer i 3 mnd, og om hun har fyllt på i ettertid, vet jeg ikke noe om.

(jeg er samme som linket i forrige innlegg.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øøøh, fra hvor har ledelsen på hotellet de bor hørt at FF har en blogg, og at de på grunnlag av dette ble invitert på drinker? Hun har nok kanskje sagt det sjøl? haha.

Tenk å henge med personalet når du er på ferie, må være en kjedelig plass når de ender opp med å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skriver hun om det: http://fotballfrue.no/?p=2226

Beklager men, vet ikke om det er mørketiden, men skjønte ikke helt hva du mente her. Hun forvarer jo Restylan på sin hals og nå nå nylig sa hun jo hun angret på det. Er det svart-hvitt eller ren selvmotsigelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betyr det at når man forsvarer at man har en livsstil så betyr det livsstilen er sunn? Ja jeg henger på plata, det er en livsstil :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skriver hun om det: http://fotballfrue.no/?p=2226

Du har ikke fått med deg hele historien. I ettertid har hun sagt at hun aldri skal ta restylane igjen, og det har hun åpenbart gjort nå. Hun har stått fram i media og sagt at hun aldri skal ta restylane, men så ombestemte hun seg kanskje?

Øøøh, fra hvor har ledelsen på hotellet de bor hørt at FF har en blogg, og at de på grunnlag av dette ble invitert på drinker? Hun har nok kanskje sagt det sjøl? haha.

Tenk å henge med personalet når du er på ferie, må være en kjedelig plass når de ender opp med å gjøre det.

Haha, ja det virker så lite sannsynlig som overhodet mulig. Spesielt med tanke på at målgruppen hennes ikke har råd til den type ferier. Nei, hun har vel sagt det selv for å få noe gratis tenker jeg.

Jeg kan ikke med min beste vilje forstå at de gidder å bruke ferien sin på å henge med personalet på resorten de ferierer på, så jeg er helt enig med deg. Maldivene må være et kjedelig sted. Takke meg til harry-Syden da..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ved å still oss kritiske til henne og det hun representerer så vil det automatisk si at vi hater henne, er det så?

Her er en liten smakebit av trådens kritiske setninger (og jeg regner med du mener at det er konstruktiv kritikk dere kommer med. vel,les og døm selv)

Jeg tror ikke det er Restylane, jeg tror det er snusleppe hun har :rope:

Hun jobber fra syv til elleve for å kunne klare å dekke over alle løgnene sine...

Et vennepar skal bo der i 2 uker mens de er borte, påstår hun. HVEM vil bo langt utti skogen for å passe et hus og fotballfruens dyre løsvipper midt i julestria?

hun pynter juletreet idag i panikk for å få for dårlig tid når de er tilbake fra ferie. Ja, de har to hele dager, skal vanskelig la seg gjøre å pynte et tre på den knappe tiden. haha.

Ufresh hårsveis på en 50-åring...

Kan ikke se for me at hu har sex...hu kan jo ikke bli bustete på håret sitt...

Sjalu på et stort hode? :skratte:

Åh, de øyenbryna! :overrasket:

Nå møtes de snart på midten.

Det er ikke naturlig å stå slik hun gjør når hun poserer fra siden heller...hun bøyer overkroppen kraftig bakover så øvre rygg står lengre ut enn rumpa. Hun gjør det for å få svai i ryggen. Ser skikkelig vindskjevt ut. :fnise:

Du har for mange quotes i ditt innlegg...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok greit, men treningen hennes er overdreven. Alle vet at et slik tøft treningsregime, vil føre til skader og slitasje. Aldri hørt om noen som har trent hardt, som ikke har fått det.

"Dessverre" har jeg ikke så god selvdisiplin at jeg klarer 2 timer hver eneste dag:p Men hun er absoulutt en inspirasjon til å stå på med treningen. Bare jeg ikke blir så tynn som henne, stopper 10 kg før den tid!

Håper mange lar seg inspirere og trener mer pga henne, men at de ikke trener for å se ut som henne. Trening er bare sunt, men å se ut som henne er ikke sunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en liten smakebit av trådens kritiske setninger (og jeg regner med du mener at det er konstruktiv kritikk dere kommer med. vel,les og døm selv)

Kjekt å dra alle under en og samme kam. Det er kanskje litt synsing og kritikk her, men også en god del konstruktivt.

Du har for mange quotes i ditt innlegg...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det stormet som verst i høst p.g.a kroppen, innrømmet hun at hun hadde vært innlagt et døgn p.g.a anorexi og ikke gått til videre behandling. Hvem blir frisk fra en alvorlig psysisk lidelse uten behandling? You do the math.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kikket litt på den gamle bloggen hennes nå nettopp, og kunne nesten ikke tro at det var hu! Hu var så fantastisk mye bedre før!! Der er det posta flere bilder hvor hu holder vanlige chipsposer og sitter og leser. I tilegg var kroppen hennes SÅ mye friskere og finere! Om hun bare hadde vært sånn fremdeles...

I tilegg er det vel ganske spesielt å være en av Norges største bloggere, og ikke takle kritikk?!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det stormet som verst i høst p.g.a kroppen, innrømmet hun at hun hadde vært innlagt et døgn p.g.a anorexi og ikke gått til videre behandling. Hvem blir frisk fra en alvorlig psysisk lidelse uten behandling? You do the math.

Skjønner ikke helt greia med å blånekte for at hun ikke har et usunt forhold til trening, mat og kropp når hun faktisk har vært innlagt på grunn av det! Hun motsier jo seg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

loosediamonds; Poenget er at den eventuelle saklige debatten rundt FF regelrett drukner i all den tåpelige kritikken som preger denne tråden.

Tråden er preget av pirking, smålighet og type ungdomsskolebaksnakking. Det virker som om det er klin umulig å starte en tråd med konstruktiv kritikk av FF fordi enkelte brukere her har en tendens til å må heve seg over FF med tåpeligheter, sånn som man gjorde på ungdomsskolen.

Av en eller annen merkelig grunn så unnskyldes denne oppførselen med at FF er en offentlig person og må tåle slikt. Da etterspør jeg litt takt og tone blandt brukere. Greit nok at hun er en offentlig person med en offentlig blogg, betyr det at man skal legge til side all sunn fornuft og folkeskikk av den grunn?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loosediamonds; Poenget er at den eventuelle saklige debatten rundt FF regelrett drukner i all den tåpelige kritikken som preger denne tråden.

Tråden er preget av pirking, smålighet og type ungdomsskolebaksnakking. Det virker som om det er klin umulig å starte en tråd med konstruktiv kritikk av FF fordi enkelte brukere her har en tendens til å må heve seg over FF med tåpeligheter, sånn som man gjorde på ungdomsskolen.

Av en eller annen merkelig grunn så unnskyldes denne oppførselen med at FF er en offentlig person og må tåle slikt. Da etterspør jeg litt takt og tone blandt brukere. Greit nok at hun er en offentlig person med en offentlig blogg, betyr det at man skal legge til side all sunn fornuft og folkeskikk av den grunn?

Enig. Mye av det er for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...