Gå til innhold

Fotballfrue tråden


Gjest Bobler

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skjønner ikke hvorfor man skal hakke på at hun og Lars velger å spille Ludo noen kvelder. De spiller vel ludo som avslapping da. Andre velger å lese bok eller ligge å purke en time på sofan når de er på ferie. Tror ikke de spiller ludo hele dagen :fnise: Det hadde jeg å reagert på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor man skal hakke på at hun og Lars velger å spille Ludo noen kvelder. De spiller vel ludo som avslapping da. Andre velger å lese bok eller ligge å purke en time på sofan når de er på ferie. Tror ikke de spiller ludo hele dagen :fnise: Det hadde jeg å reagert på.

Er vel ingen som har hakket på det heller?

Ble kommentert i sammenheng med at det virker kjedelig på Maldivene.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så det at min tante går tur med bikkjene sine hver dag i skogsområdet de bor i Siljan og observerer at huset er mørkt er en avsporing/spekulasjon? Hmm. Det KAN jo tenkes at de som passer huset ikke får lov å skru på lyset da.

Syns jeg var merkelig.

Mitt bilde som bekrefter at FF har naboer ble også slettet som en avsporing/spekulasjon.

Skjønner meg ikke på modereringen som blir gjort her, men mulig den var i rødvinsrus..?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ludo er det kjedeligste spillet jeg vet om, men det er vel det eneste spillet som de skjønner seg på? :popcorn:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ludo er det kjedeligste spillet jeg vet om, men det er vel det eneste spillet som de skjønner seg på? :popcorn:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når folk begynner å hakke på de fordi de spiller Ludo... :skratte: Er det virkelig mulig?

Akkuratt det samme tenker jeg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh lord, det er ingen som har hakket fordi de spiller Ludo på ferie, som sagt opp til flere ganger så var det en kommentar til at det virker som at Maldivene er et kjedelig sted.

Har dere hakk i plata eller?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh lord, det er ingen som har hakket fordi de spiller Ludo på ferie, som sagt opp til flere ganger så var det en kommentar til at det virker som at Maldivene er et kjedelig sted.

Har dere hakk i plata eller?

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh lord, det er ingen som har hakket fordi de spiller Ludo på ferie, som sagt opp til flere ganger så var det en kommentar til at det virker som at Maldivene er et kjedelig sted.

Har dere hakk i plata eller?

Jeg har spilt Yatzy i New York. Betyr det at New York er et kjedelig sted?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har spilt Yatzy i New York. Betyr det at New York er et kjedelig sted?

Heller du som er kjedelig om du kaster bort tiden din i New York på Yatzy.

Endret av Sol79
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, hadde hun reist til tyrkia istedenfor maldivene så hadde hu vel fått kritikk for det også:P

Selv ser jeg på brettspill med rett person som skikkelig koselig=)

Jeg er uenig med mye fotballfrua gjør, men hvordan hun ferierer er da virkelig opp til henne selv, og ikke oss=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Koala Lompa

Hva ER dette for en slags tråd? :klo:

Det er en kritisere-&-gapskratte-av-alt-ff-gjør-&-ikke-gjør-hvor-ingen-av-oss-er-misunnelig-tråd :opplyser:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes denne tråden bare burde vært for de som er kritiske til deres livsstil. Ønsker folk og slikke dem oppover ryggen, kan man jo bomardere bloggen hennes. :skratte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller du som er kjedelig om du kaster bort tiden din i New York på Yatzy.

Hva er det som er lov å gjøre når man vil slappe av på ferie, egentlig?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som er lov å gjøre når man vil slappe av på ferie, egentlig?

Det er åpenbart at du ikke forstår innleggene mine AB, så bare la det ligge og tenk på noe annet.

Folk gjør absolutt hva man vil på ferie, men jeg syns det virker som om Maldivene er et kjedelig sted om man bruker flere kvelder i en ferie til nesten hundre tusen kroner på å spille Ludo.

Om du vil bruke din NY-ferie på å spille Yatzy, så er det jo helt opp til deg, men jeg foretrekker å bruke min ferietid i utlandet på litt mer givende ting enn Ludo og Yatzy.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...